Klopt, dat zou ook kunnen, maar daar koos ik niet voor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je de verzendkosten naar een ander moet overmaken, je kunt toch gewoon de verzendkosten zelf betalen als je de doos weer verstuurd, zo betaald iedereen dat toch een keer?
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Klopt, dat zou ook kunnen, maar daar koos ik niet voor.
Dat dus. Leuk idee, en als het gewoon ieder de verzendkosten voor zich is: count me in!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Tammymara het volgende:
Ik snap het ook niet, Iedereen moet idd verzendkosten betalen toch!
Als we zelf de verzendkosten betalen voor het te versturen (Dus dat ik het niet aan iemand anders moet overmaken of wat dan ook) dan doe ik mee.
als er maar niet allemaal troep in belandt, zou sneu zijn voor de potentiele laatstequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef Loqi het volgende:
Is het dan de bedoeling dat je speciaal naar dingen op zoek gaat om er in te doen, of mag je ook uit je eigen stash ruilen enzo?
Ja daaromquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als er maar niet allemaal troep in belandt, zou sneu zijn voor de potentiele laatste
Eens, lijkt me de bedoeling om er dingen van ongeveer gelijke waarde er terug in te stoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
En ik zou het ook wel rot vinden als iemand al haar opi's etc er in doet, en de volgende alles eruit graait en er action lakjes in stopt. ( snappen jullie wat ik daar mee bedoel?)
Ja... dat zou ik ook wel sneu vinden!! Zeker voor mensen die een beetje op het eind van de rit zitten.. dat er dan alleen nog maar rommel in de doos zit...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
En ik zou het ook wel rot vinden als iemand al haar opi's etc er in doet, en de volgende alles eruit graait en er action lakjes in stopt. ( snappen jullie wat ik daar mee bedoel?)
pcies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik zal zorgen voor een gemengde inhoud, als iedereen dan een beetje gaat mixen en mengen met hun bijdragen komt dat wel goed denk ik!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Loqi het volgende:
Ja precies, het moet wel eerlijk blijvenmaar de inhoud moet ook niet overdreven worden natuurlijk, als er alleen maar OPIs inkomen dan wordt het ook lastig
nee, dat lijkt me niet toch? En het lijkt me ook niet handig om die hele doos vol dure spullen te stoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef miss--moana het volgende:
Maar is het dan de bedoelingen dat OPI lakjes tegen OPI lakjes worden geruild en CG tegen CG en etc..??
Om het eerlijk te houden of maakt het niet uit zolang het maar eerlijk qua waarde blijft?
ik bedoelde meer dat als niemand er nou hele dure en exclusieve dingen in frot, je dat ethische issue ook niet krijgt. Maar goed, ik laat me wel verrassenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Nune het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je OPI's tegen OPI's gaat ruilen, Essie tegen Essie, enzovoort. Dat mag - maar hoeft niet. Als de inhoud van de doos maar lekker gevarieerd is en er van alles wat in zit, nagellakjes uit je stash die je niet gebruikt (maar dus ook niet half leeg zijn), handcreme, enzovoort. Het zou alleen wel jammer zijn als de inhoud op het laatst bestaat uit action lakjes of goedkope prutzooi voor de laatsten in de rit, die verdienen natuurlijk ook een lekker gevulde en gevarieerde doos.
Als iemand er iets van 50 euro in stopt moeten ze zelf weten maar dat was ik niet van plan hehe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat als niemand er nou hele dure en exclusieve dingen in frot, je dat ethische issue ook niet krijgt. Maar goed, ik laat me wel verrassen
Eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat lijkt me niet toch? En het lijkt me ook niet handig om die hele doos vol dure spullen te stoppen
Het lijkt me juist leuker om dingen die je niet gebruikt uit je stash er in te frotten, niet de allerduurste dingen, maar die lakjes die nu maar zielig in een hoekje weg staan te kwijnen die iemand anders misschien toch wel heel leuk vindt.
Als het echt zo moet zijn dat we ook nog op de waarde moeten letten - wat een relatief begrip is, want da's voor iedereen anders - dan wordt het voor mij echt minder aantrekkelijk
En eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Nune het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je OPI's tegen OPI's gaat ruilen, Essie tegen Essie, enzovoort. Dat mag - maar hoeft niet. Als de inhoud van de doos maar lekker gevarieerd is en er van alles wat in zit, nagellakjes uit je stash die je niet gebruikt (maar dus ook niet half leeg zijn), handcreme, enzovoort. Het zou alleen wel jammer zijn als de inhoud op het laatst bestaat uit action lakjes of goedkope prutzooi voor de laatsten in de rit, die verdienen natuurlijk ook een lekker gevulde en gevarieerde doos.
Haha als iemand ze toevallig eruit haaltquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
dus voorlopig kom ik nog niet van die vergelende lakjes af?
ik denk dat ik daar niet meer mee weg komquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha als iemand ze toevallig eruit haalt
Jaa lijkt me ook.. En gewoon het spannende.. wat zal er in zitten.. oh i love that feelingquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar niet meer mee weg kom
Nee garpje, lijkt me leuk om wat gekke dingetjes te verzamelen zo
ja kijk maar uit, er zit iemand bij die er een lolcat in gaat stoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaa lijkt me ook.. En gewoon het spannende.. wat zal er in zitten.. oh i love that feeling
Haha ik ga gelijk niezen als die doos dan binnenkomtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kijk maar uit, er zit iemand bij die er een lolcat in gaat stoppen
Briefje erop plakken dat er drie laagjes basecoat onder moeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
dus voorlopig kom ik nog niet van die vergelende lakjes af?
ja, dat wordt dan zo de poison apple van de swapdoosquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Briefje erop plakken dat er drie laagjes basecoat onder moeten.
Als die tof is neem ik hem wel als laatste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt dan zo de poison apple van de swapdoos
Dat is ook wel leuk ja, een extraatje er in doen!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef bernies het volgende:
ik wil ook meedoen! Erg leuk!
Las het inderdaad laatst ook op een make-up blog.
Snoepjes enzo erin doen mag ook he (als extra!) En waarom niet een duurder lakje ruilen tegen twee goedkopere?
Ik pleur de charms er in van Orlyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk ja, een extraatje er in doen!!
Mag dat?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag dat?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mag dat?
Dat is bijna nog leuker dan de lakjes vind ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik hoop hetik had al een boel leuke dingen verzonnen
die doos gaat uitpuilen met alle extra zooi zo!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is bijna nog leuker dan de lakjes vind ik
Dan wil ik hem na jou ik wil hem na jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik pleur de charms er in van OrlyDus van mij mag het
Dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe de volgende ronde (als die er komt) mee! Heb nu niet zoveel om erin te stoppen!
Natuurlijk mag dat, het maakt helemaal niet uit wat je erin stopt, welk merk/prijs, als het maar gevarieerd is en van een goede kwaliteit haha! Leuk juist, nailartdingetjes!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:18 schreef Juud- het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen CG of OPI lakjes.. mag ik desondanks wel meedoen? Heb wel andere lakjes en wat nailartdingetjes (vooral hele kleine glimsteentjes), niet alleen goedkope meuk
Kom weer terug naar NL?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:32 schreef Ainnir het volgende:
*doet heel veel moeite om topic te negeren*
Maar het gaat helemaal niet om duur!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wil dit topic wel volgen maar meld me toch deze ronde nog niet aan, om de simpele reden dat ik geen dure lakjes heb die wegmogen.... Dus ik zou nooit eerlijk kunnen ruilen....
(en andere dingen dan lakjes heb ik niet)
Hoelang zou het ongeveer duren voor er een ronde voorbij is? Ik vind het super om mee te doen maar wil mijn TD bestelling afwachten. Ik heb namelijk volgens mij nogal wat dingen besteld die op elkaar lijken en zou die er in kunnen doen. Maar het is nog niet binnen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet om duur!Ik stop er ook geen dure lakjes in hoor, maar wel veel verschillende. Ik wilde dit even duidelijk maken, leuk als je de tweede ronde meedoet!
Als de verwachting is dat deze ronde wel een maand of 2 gaat duren wil ik ook wel mee doen, als dat nog magquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef princess-a het volgende:
Stel er gaat maanden over zon ronde heen, dan zeg ik ik doe mee! En zet mij dan maar ergens halverwege/aan het einde, dan heb ik genoeg om er in te stoppen
Dat weet ik niet, dat ligt helemaal aan de mensen die mee doen, aan de post, enzovoort. Ik zou echt niet weten hoe lang zoiets duurt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoelang zou het ongeveer duren voor er een ronde voorbij is? Ik vind het super om mee te doen maar wil mijn TD bestelling afwachten. Ik heb namelijk volgens mij nogal wat dingen besteld die op elkaar lijken en zou die er in kunnen doen. Maar het is nog niet binnen..
Stel er gaat maanden over zon ronde heen, dan zeg ik ik doe mee! En zet mij dan maar ergens halverwege/aan het einde, dan heb ik genoeg om er in te stoppen
Maak ik er met 16 dan een lelijk aantal van als ik ook wel mee wil doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat ligt helemaal aan de mensen die mee doen, aan de post, enzovoort. Ik zou echt niet weten hoe lang zoiets duurt!
Zoeper; tuurlijk mag je nog mee doen! Tlicious doet liever met een tweede ronde mee, dus dan zitten we precies op het aantal dat ik hoopte. Kan ik deze aankomende week gebruiken om de doos vol te krijgen.
Hihi nee dat kan dus nog. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maak ik er met 16 dan een lelijk aantal van als ik ook wel mee wil doen?
Haha ik wil em ook morgen al hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Loqi het volgende:
Whoooo leeeeukik wil NU
niet pas over twee maanden
kan niet wachten
heeee!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Nune het volgende:
De deelnemers van Swapdoos 1:
- StormQueen
- Crientj
- Loqi
- Bernies
- Mirjam
- Miss-moana
- Lindytje
- Debsterr
- Tammymara
- Juud-
- Joysa
- IJsdraakje
- Princess-a
- Zoeperzazke
- Daph
En ik.![]()
Dit is niet de route hoor. Maar ik heb er gewoon heel veel zin in!
Oooooeeeeh spannend zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Nune het volgende:
- StormQueen
- Crientj
- Loqi
- Bernies
- Mirjam
- Miss-moana
- Lindytje
- Debsterr
- Tammymara
- Juud-
- Joysa
- IJsdraakje
- Princess-a
- Zoeperzazke
- Daph
En ik.![]()
Ik wil na jouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef bernies het volgende:
ik ga er sowieso P2 lakjes indoen en hoop nog aan cute as hell te kunnen komen.
Ik heb er zo'n zin in!
Een bij TD bestelde China glaze is 30% van de prijs van een gosh hier uit de winkel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:04 schreef mirannie het volgende:
Leuk idee zeg!! Maar kan je dan bijvoorbeeld ook 2 lakjes terug stoppen voor 1 ofzo? Ik heb nog niet zo heel veel spulletjes en anders zou ik lakjes weg moeten gaan doen die ik eigenlijk zelf graag wil houden, is ook zonde. Ik zou het bijvoorbeeld niet over m'n hart kunnen verkrijgen om een CG of Opi lakje te pakken en er een gosh voor terug te leggen. Maar als ik er dan bijvoorbeeld 2 lakjes voor terug zou leggen, of een lakje en nailart stickertjes ofzo, dan voel ik me niet zo lullig.
ik denk dat we alleen moeten vermelden wat we er uit halen. Niet wat er in zat en niet wat je er terug in stopt. Anders weet je al wat je gaat krijgen inderdaad en dat maakt de verrassing stukken minderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Overigens nog een suggestie:
Degene die het pakket ontvangt, moet natuurlijk verslag doen van wat er in de doos zit enzo en wat er bij is gekomen van het vorige adres.... Maar het is natuurlijk niet leuk om ook precies te vertellen wat je er terug in stopt, want ik vind het juist zo verschrikkelijk leuk dat het een verrassing is wat er aankomt. Kunnen we afspreken dat dat iedere keer geheim blijft?
dank jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:21 schreef Nune het volgende:
Omdat ik zo'n onwijze softie ben en geen nee kan zeggen wil ik graag de adressen van PH en DaD. MissJ staat er ook in en Tamashii. En dan is het klaar.![]()
Dus hierbij, klaar, schluss.![]()
Er komt nog een tweede ronde hoor!
Daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in, maar heb al afgesproken om met de tweede ronde mee te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een bij TD bestelde China glaze is 30% van de prijs van een gosh hier uit de winkel hoor
We kunnen ook een schriftje in de doos zelf doen waar je kunt noteren,wat er in zit, wat je eruit haalt en wat je terug stopt.. het blijft dan ook een verrassing wat je aantreft! en dan kan je daarin meteen ook een berichtje achterlaten voor de komende ontvangers van de doos?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
Overigens nog een suggestie:
Degene die het pakket ontvangt, moet natuurlijk verslag doen van wat er in de doos zit enzo en wat er bij is gekomen van het vorige adres.... Maar het is natuurlijk niet leuk om ook precies te vertellen wat je er terug in stopt, want ik vind het juist zo verschrikkelijk leuk dat het een verrassing is wat er aankomt. Kunnen we afspreken dat dat iedere keer geheim blijft?
Ahh dat vind ik ook een heel leuk ideequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
We kunnen ook een schriftje in de doos zelf doen waar je kunt noteren,wat er in zit, wat je eruit haalt en wat je terug stopt.. en dan kan je daarin meteen ook een berichtje achterlaten voor de komende ontvangers van de doos?
Ja, dat is leuk! Notitieblokje of schriftje in de doos!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
We kunnen ook een schriftje in de doos zelf doen waar je kunt noteren,wat er in zit, wat je eruit haalt en wat je terug stopt.. het blijft dan ook een verrassing wat je aantreft! en dan kan je daarin meteen ook een berichtje achterlaten voor de komende ontvangers van de doos?
in dat geval kan ik me beter terugtrekkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Mirjam het volgende:
laten we niet gaan zeiken over 2 of 3 cent, maar ook een beetje uitgaan van het gezonde verstand van mensen, toch?
Ja precies, lijkt me t bestequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Mirjam het volgende:
laten we niet gaan zeiken over 2 of 3 cent, maar ook een beetje uitgaan van het gezonde verstand van mensen, toch?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja precies, lijkt me t bestegewoon een beetje leuk ruilen.
En ik heb ook geen china glaze of opi om er in te stoppen, maar zat ander leuk vingerspeelgoed(dat klinkt vies
)
pssst, verkeerde topicquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:13 schreef mirannie het volgende:
Mijn OPI designer glamour en CG 2nite zijn al verzonden
Ik sta niet op je lijstjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Nune het volgende:
- StormQueen
- Crientj
- Loqi
- Bernies
- Mirjam
- Miss-moana
- Lindytje
- Debsterr
- Tammymara
- Juud-
- Joysa
- IJsdraakje
- Princess-a
- Zoeperzazke
- Daph
En ik.![]()
kaartjes zijn leuk jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef Nune het volgende:
Sorry mensen, ik ga nu echt even niemand meer toelaten.. Ik vind dit voor een eerste ronde goed genoeg, ik hoopte op 10 maar dat zijn er wel wat meer geworden!Maar niet getreurd, een tweede ronde komt er uiteraard aan!
![]()
En een schriftje erin is een leuk idee, maar stiekem vind ik kaartjes ook leuk... Hmm. Verrassing wat er in komt voor jullie!
MAAR je staat er wel in, dat was dan een foutje. Hihi sorry!quote:
Ohh da's ook leuk zeg! Ik PM je direct als de tweede ronde begint!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:12 schreef Puckzzz het volgende:
Oh waarom lees ik dit nu pas?
Volgende ronde wil ik ook meedoen
ik kan me zoiets herinneren opeen fotografie forum -dpchallenge- daar ging een knuffeltje de hele wereld over en op elke plek waar hij kwam maakte hij een 'avontuur' mee inclusief fotoreportage. Was zó leuk om te volgen![]()
Kaartjes zijn wel leuk, maar een kleine block-note puur om aan te geven wat je eruit hebt gehaald en erin hebt gedaan is misschien ook wel grappig om alleen dat overzichtelijk bij te houden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef Nune het volgende:
En een schriftje erin is een leuk idee, maar stiekem vind ik kaartjes ook leuk... Hmm. Verrassing wat er in komt voor jullie!
ook jij hebt gezond verstandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in dat geval kan ik me beter terugtrekken
Foto's van wat je eruit haalt lijkt me dan het leukst, ziet iedereen hier wat erin gestopt is daarvoor en nu dus eruit is en blijft het een verrassing!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook jij hebt gezond verstand![]()
ik heb er gewoon niet zo'n trek in als je minutieus alles moet gaan bijhouden, opschrijven en verantwoorden.
het moet wel leuk blijven heur
Haha zo reageert mijn vriend ook! elke keer als ik ergens een drogist binnenloop begint ie al te zuchten, zodra ik een beweging maak in de richting van een nagellak schap begint hij: je hebt toch al genoeg van dat gerei.. pfff.. haha..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Kaartjes zijn wel leuk, maar een kleine block-note puur om aan te geven wat je eruit hebt gehaald en erin hebt gedaan is misschien ook wel grappig om alleen dat overzichtelijk bij te houden!
Ik was verbaasd.... vertelde vanmiddag m'n man dat ik nu toch aan iets leuks mee ging doen. Hij: "wat dan?" Ik zeg, het heeft wel met nagellak te maken hoor.... *zijn gezicht al direct op ongeïnteresseerd en zucht* een nagellakruildoos die bij een paar fokkers het land doorreist om zo steeds te ruilen! Vond ie het juist hartstikke leuk, is ook voor het eerst volgens mij![]()
Volgende keer voor straf een PSV sjaaltje omdoen zodra hij weer begint te zuchten. Dat zal 'm lerenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:26 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Haha zo reageert mijn vriend ook! elke keer als ik ergens een drogist binnenloop begint ie al te zuchten, zodra ik een beweging maak in de richting van een nagellak schap begint hij: je hebt toch al genoeg van dat gerei.. pfff.. haha..![]()
Maar hier was hij wel enthousiast overmag ik ook wel, ik stel me ook helemaal open voor zijn ajax-hysterie, ik begin het soms zelfs leuk te vinden
Oh okayquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:56 schreef Nune het volgende:
[..]
MAAR je staat er wel in, dat was dan een foutje. Hihi sorry!![]()
Stiekem ben ik best wel warrig, dus spreek me gerust aan.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Volgende keer voor straf een PSV sjaaltje omdoen zodra hij weer begint te zuchten. Dat zal 'm leren
Prima, haal je er van af.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:33 schreef Tamashii het volgende:
ik doe toch liever een volgende ronde mee.
oeh, ga je de route posten, of is hij geheim>?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:50 schreef Nune het volgende:
Hihi route is af! Ik ga alvast mijn spulletjes inpakken.
Neeee niet geheim, dan word ik echt gekquote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, ga je de route posten, of is hij geheim>?
ik hoop geheim!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, ga je de route posten, of is hij geheim>?
neeeee geheim is leuker en spannender!quote:Op maandag 8 maart 2010 20:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeee niet geheim, dan word ik echt gek
Ja inderdaad, route route route route route, ik MOET het echt weten!quote:
ohja, even iets anders, had ik met jou nou 2 plates meebesteld?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:59 schreef Nune het volgende:
Hij is lekker wel geheim!![]()
![]()
Ik zal als hij weg is posten naar wie hij op weg is, en als diegene hem heeft en weer opstuurt dan mag diegene de verrassing verklappen!
Ja, heb ze nog niet binnen maar als ze binnen zijn ontvang je direct een PM!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, even iets anders, had ik met jou nou 2 plates meebesteld?
ah, ok, super!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:01 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, heb ze nog niet binnen maar als ze binnen zijn ontvang je direct een PM!
Jaquote:
Ja beetje vervelend. Hoop niet dat hij bij de douane ligt ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, ok, super!
ik begon al te twijfelen.
doet er wel lang over
mijn order was in 8 dagen binnen
jawel, op het moment dat ie verstuurd wordt toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
dus je weet nooit wanneer je een pakje krijgt?
Jawel, want als de ontvanger het pakje op de post heeft gedaan verteld zij waar hij naartoe is.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
dus je weet nooit wanneer je een pakje krijgt?
Doe je er ook een schriftje bij? misschien op de eerste blz vast de 'spelregels' nog een keer vermelden ofzo?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Nune het volgende:
Als ik hem morgen verstuur, plaats ik hier dezelfde dag het berichtje met de ontvanger.
Hier ben ik helemaal voorquote:Op maandag 8 maart 2010 21:29 schreef PartyHardy het volgende:
En meiden, niet te lang treuzelen met de swapdoos vind ik haha.. daar heb ik het geduld niet voor![]()
![]()
Als ie kapot gaat, gewoon alles in een nieuwe doos overhevelen denk ik?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de doos het gaat overleven
die zullen we wel af en toe moeten verversenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de doos het gaat overleven
Een hele leuke nieuwe doosquote:Op maandag 8 maart 2010 22:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ie kapot gaat, gewoon alles in een nieuwe doos overhevelen denk ik?
Nune gaat de route niet posten, dus je weet pas dat de swapdoos jouw kant op gaat alstie al onderweg isquote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een hele leuke nieuwe doosIk wil wel de route weten! Of iig wanneer ie bij mij komt dan kan ik nog leuke dingetjes shoppen voor er in
Gewoon omwikkelen met duct tape, leuk voor diegene na je.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zullen we wel af en toe moeten verversen
Oeh. Me likes tapesquote:Op maandag 8 maart 2010 22:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Gewoon omwikkelen met duct tape, leuk voor diegene na je.
Ik ben zooo nieuwsgierigquote:
zodra hij opgepost is, wordt gemeld naar wie hij onderweg is.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat de route geheim is eigenlijkHad wel gedacht dat dat bekend zou zijn.... Hoe wordt je nu op de hoogte gebracht dat het pakket jouw kant opkomt en hoe weet je dan wie de volgende is?
Je word op de hoogte gehouden in dit topic en als je wilt zou de verzendster je ook een PM kunnen sturen, dat kan ik dan aangeven bij haar. Verder geef ik dan aan jou door naar wie jij hem kan sturen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat de route geheim is eigenlijkHad wel gedacht dat dat bekend zou zijn.... Hoe wordt je nu op de hoogte gebracht dat het pakket jouw kant opkomt en hoe weet je dan wie de volgende is?
Ja! Wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:09 schreef PartyHardy het volgende:
mogen we vast de eerste persoon weten dan?
we zijn wel heel nieuwschierig allemaal
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Nune het volgende:
Als ik hem morgen verstuur, plaats ik hier dezelfde dag het berichtje met de ontvanger.
Goed dat je dat zegt, ik vind 1 week wel redelijk eigenlijk. Maar natuurlijk is het fijn als het sneller kan voor de wachtenden na je die zo ongeduldig zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Binnen welk tijdsbestek moet de doos eigenlijk doorgestuurd worden? 1 week?
En de mensen die geen leven hebben kunnen hem gewoon de volgende dag al doorsturen natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt gelijk, voor de mensen die wel gewoon fulltime werken is het wel prettig
Meldtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En de mensen die geen leven hebben kunnen hem gewoon de volgende dag al doorsturen natuurlijk...
Ze krijgt evengoed 20 spulletjes terug straks natuurlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel echt erg benieuwd! Maar Nune, jij als starter, je moest wel 20 van je spulletjes inleggen! Heeft je dat niet ontzettend veel gekost?
Nee hoor, ik heb heel veel lakjes die staan weg te stoffen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben wel echt erg benieuwd! Maar Nune, jij als starter, je moest wel 20 van je spulletjes inleggen! Heeft je dat niet ontzettend veel gekost?
Alles wat niet uit Brabant komt is gelukkig nog niet bij de groothandel geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ook mee deze rondekreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.
YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Oh ja, bij dat laatste had ik nog niet stilgestaan. Maar dan is het goed, ik vond het even zo sneu voor je, allemaal spullen wegsturen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb heel veel lakjes die staan weg te stoffen.En ik krijg de doos als laatste weer terug, dus dan kan ik er 10 uithalen en dan weer een volgende ronde starten.
Hihi als ik het zo erg vond had ik het ook niet opgestart hoor, ik vind het superleuk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh ja, bij dat laatste had ik nog niet stilgestaan. Maar dan is het goed, ik vond het even zo sneu voor je, allemaal spullen wegsturen!.
er komt een tweede ronde indien succesvolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Ooi86 het volgende:
Fucki ducki, heb ik dit feest weer gemist!!!Ben wel heel benieuwd wat jullie allemaal uit dit magische pakket gaan halen
Het kan toch haast niet mislukken lijkt mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er komt een tweede ronde indien succesvol
he jakkes mens, de dag is al bijna omquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Nune het volgende:
Ik ben niet naar het postkantoor geweest nog, ga zometeen.Ik moest even wachten op de pakketman.
Lekker puh! Nee ik heb zo een evaluatie op stage dus dan neem ik de doos meteen mee haha!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he jakkes mens, de dag is al bijna om
Dat ja, wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Is nu al bekend wie de eerste in de route wordt?
Eentje haal ik er uit! Wil graag de Golden (teminste als ik geluk heb dat ze er dan nog inzit...)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ook mee deze rondekreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.
YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Nee ik heb de rest van de route daarmee bepaald, dus ik weet het nu wel, ik vond het een beetje moeilijk kiezen en dit leek me wel grappig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh wat gaaf zo'n hoed app!
Is het voor jou nu ook telkens een verrassing dan?
Ik wil Fairy Dust danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef bernies het volgende:
[..]
Eentje haal ik er uit! Wil graag de Golden (teminste als ik geluk heb dat ze er dan nog inzit...)
Spannend dit!
Is het heel raar dat ik het het een beetje Sinterklaas met suprises vindt? Maar dan zonder het gedicht....
gewoon je eigen ding doen toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Loqi het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik allemaal moet schrijven hier en in de doos zo als eerste
Joh, het komt vast wel goed!! Doe gewoon wat jou leuk lijkt en waarvan jij denkt dat het oke is, dan zal er vast niks mis gaan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Loqi het volgende:
Ja maar.. ik kijk graag de kat uit de boomen ik wil t niet fout doen door niet eerlijk te ruilen ofzo
(jaja ik zeur
) maar ik ga iig proberen er een leuk verslagje van te maken
heb er zin in
ik denk dat we niet al te krampachtig moeten zijn over dat "eerlijk ruilen"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Loqi het volgende:
Ja maar.. ik kijk graag de kat uit de boomen ik wil t niet fout doen door niet eerlijk te ruilen ofzo
(jaja ik zeur
) maar ik ga iig proberen er een leuk verslagje van te maken
heb er zin in
Maak je alsjeblieft geen zorgen, ik weet zeker dat je een leuk verslagje kunt maken en er iets leuks in stopt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Loqi het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik allemaal moet schrijven hier en in de doos zo als eerste
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Maak je alsjeblieft geen zorgen, ik weet zeker dat je een leuk verslagje kunt maken en er iets leuks in stopt!En zoals SQ al zegt: ook niet te krampachtig doen over eerlijk ruilen, dat komt heus goed!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
En diegenen die wel gaan zeuren zijn gewoon azijnpissers! ZO! Ik heb het maar vast gezegd![]()
want dit is gewoon een leuke actie en niemand hoeft er perse beter van te worden toch? Ik niet iig
nou, ik anders wel hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
En diegenen die wel gaan zeuren zijn gewoon azijnpissers! ZO! Ik heb het maar vast gezegd![]()
want dit is gewoon een leuke actie en niemand hoeft er perse beter van te worden toch? Ik niet iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
waarom waarschuw je daar voor?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
ik waarschuw vast, ik heb vooral veel china glaze's die ik in de swap doos wil doen... de 'goedkope' merken die ik heb houd ik liever zelf
waaaaaaaaaaah! Spannendquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Loqi het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Loqi het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
Vanaf nu weet jij het ook niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef Nune het volgende:
Wat snel zeg!!![]()
![]()
Oh grapje ik weet al wat erin zit.Werd even meegesleurd in de spanning haha.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef Mirjam het volgende:
hihi ik heb net wat spullies gekocht voor de swapdoos
Ik ook, dus hup Loqi, kiezen!quote:
is een nieuw lakje rtegen de regels ja?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]toch niet allemaal nieuwe lakjes he?
tegen de regels
[..]
Ik ook, dus hup Loqi, kiezen!![]()
nee niet helemaal, het is alleen volgens mij de bedoeling om vooral zo veel mogelijk dingen die je nooit gebruikt er in te stoppen en spullen uit je eigen stashquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is een nieuw lakje rtegen de regels ja?
ik heb er 2 gekocht speciaal voor jullie
en wat anders ja
quote:
Ik ben het wel met je eens, maar ik vind het ook prima als andere mensen iets kopen voor er in, als je niks kwijt wil ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]het was geen aanval
![]()
En als mensen het niet met me eens zijn kan dat ook gewoon gezegd worden hoor
![]()
ja zoiets bedoel ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben het in zoverre met SQ eens dat het me niet de bedoeling lijkt dat mensen hoppa, 5 goedkope Essencelakjes kopen en die in de doos gooien, maar het lijkt me niet erg als je bijvoorbeeld maar 4 dingen hebt van jezelf die je kwijt wilt, en dat je daarom dan op zoek gaat naar iets leuks (en daarbij de Kruidvat overslaat) om erbij te doen.
Fijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zoiets bedoel ik ook eigenlijk![]()
Dat! Ik kijk wel als de doos er is!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens ga ik pas sorteren/kopen als ik de doos heb omdat ik eerst wil weten wat er al in zit
Jaa heb jij ook weer gelijk inquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ja sorry, ik bedoelde het ook niet zo!
Ben soms wat slecht in nuanceren
Overigens ga ik pas sorteren/kopen als ik de doos heb omdat ik eerst wil weten wat er al in zit
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa heb jij ook weer gelijk inIk ga verder ook wachten wat er ongeveer inzit, heb geen idee. Vind het alleen zelf wel leuk om te zorgen dat de volgende ook denkt 'HEBBEN!'
Ben zooo nieuwsgierig naar het eerste verslag
ook zo!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhhh ik wil verslag! Stiekem spijt dat ik niet mee gedaan heb, volgende ronde beter!
minimaal 5 en hetzelfde aantal terugstoppenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Diconnected het volgende:
Hoeveel mag je er eigenlijk uithalen?
Ahaz. Naja als ik de doos heb, gaak gelijk op jacht voor leuke spullies enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minimaal 5 en hetzelfde aantal terugstoppen
Wat suuuuuuuuuuper leuk! En een heerlijk verslagquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Loqi het volgende:
(Disclamer: Ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor slechte foto's, slap gezeur, afdwalen en onzin. Met het lezen van deze disclaimer geeft u aan akkoord te gaan met bovenstaande niet verantwoordelijkheidsverklaring)
Lang lang gelee.... of eigenlijk een paar uurtjes, stond er een pakjesman op de deurbel van mijn ouderlijk huis te duwen. Ik ben namelijk een van die luie studenten die lekker op pa en ma teert, en woon dus nog thuis. Enfin, ik dwaal af. De pakjesman stond op de deurbel te duwen.. ofja.. rammen eigenlijk.. want wat blijkt nou.. de bel is stukdus ik had bijna het pakje gemist en ik dwaal wederom af.
Maar de pakjes man had hem dan .... De Doos.....
[ afbeelding ]
Omdat ik jullie eigenlijk niet mag laten zien wat er in zit heb ik van veraf een klein kiekje geschoten om jullie toch te laten spieken maar niks te verraden. Al nieuwsgierig?
[ afbeelding ]
In de doos zat een cute kaartje van Nune aan ons allemaal, maar ik verklap niet wat er op staat![]()
En toen begon het graven, kwijlen en uitzoeken
Nune heeft echt haar best gedaan en er een super pakket van gemaakt met echt super veel leuke dingen (veel meer dan 20
) en na een tijd spitten en alles uitpakken en bekijken heb ik een keus gemaakt uit alle leuke hebbedingetjes
![]()
Als eerste een lekker crèmepje: hand Therapy geconcentreerde handcreme en een Essence steentjes setje
[ afbeelding ]
En toen een paar super leuke lakjesvan links naar rechts: Ciate Paintpots in 'Ladylike Luxe', LA colors 'Plum wine', Models own 'Tangerine Queen', China Glaze 'Tree hugger', en Catrice 'Dark Lavender'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van Models own doet echt gewoon zeer aan je ogen![]()
In ruil voor al deze pracht heb ik natuurlijk ook weer leuke dingetjes teruggedaan, en ook daarvan heb ik een kleine plaagfoto voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Wat linksboven niet goed te zien is tegen de donkere achtergrond is een blauw schriftje wat ik ook meegestuurd heb, namelijk:
[ afbeelding ]
(Geef mij een set stiften en ik ben net een klein kind hoor)
In dit schriftje heb ik een pagina gemaakt voor de route waar iedereen op kan schrijven van wie en naar wie De Doos gaat.
Daarachter heb ik een lijstje gemaakt van alle spulletjes die ik eruit gehaald heb en die ik er terug in gedaan heb, zodat iedereen kan lezen wat er in gezeten heeft en wat er nog in ligtik ben alleen (geloof ik iig) wel weer zo dom geweest om gewoon een lakje te vergeten op te schrijven wat ik er in gestopt heb , ik zal niet zeggen welke om het spannend te houden, maar het is een roze van China Glaze (ik denk dat iedereen nu ook wel weet welke
)
Ik hoop dat jullie het schriftje een leuk idee vinden, ik wist niet of het de bedoeling was dat er een in zou komen. Zo niet, dan schrijf je lekker niks![]()
En zo begint het avontuur van De Doos, ik hoop dat jullie er net zo veel plezier mee hebben als ik![]()
En ik kan zeggen dat hij meteen weer op reis is (student he, tijd zat![]()
![]()
) en dat Debsterr de volgende gelukkige is
![]()
![]()
![]()
Wat een leuk verhaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Loqi het volgende:
(Disclamer: Ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor slechte foto's, slap gezeur, afdwalen en onzin. Met het lezen van deze disclaimer geeft u aan akkoord te gaan met bovenstaande niet verantwoordelijkheidsverklaring)
Lang lang gelee.... of eigenlijk een paar uurtjes, stond er een pakjesman op de deurbel van mijn ouderlijk huis te duwen. Ik ben namelijk een van die luie studenten die lekker op pa en ma teert, en woon dus nog thuis. Enfin, ik dwaal af. De pakjesman stond op de deurbel te duwen.. ofja.. rammen eigenlijk.. want wat blijkt nou.. de bel is stukdus ik had bijna het pakje gemist en ik dwaal wederom af.
Maar de pakjes man had hem dan .... De Doos.....
[ afbeelding ]
Omdat ik jullie eigenlijk niet mag laten zien wat er in zit heb ik van veraf een klein kiekje geschoten om jullie toch te laten spieken maar niks te verraden. Al nieuwsgierig?
[ afbeelding ]
In de doos zat een cute kaartje van Nune aan ons allemaal, maar ik verklap niet wat er op staat![]()
En toen begon het graven, kwijlen en uitzoeken
Nune heeft echt haar best gedaan en er een super pakket van gemaakt met echt super veel leuke dingen (veel meer dan 20
) en na een tijd spitten en alles uitpakken en bekijken heb ik een keus gemaakt uit alle leuke hebbedingetjes
![]()
Als eerste een lekker crèmepje: hand Therapy geconcentreerde handcreme en een Essence steentjes setje
[ afbeelding ]
En toen een paar super leuke lakjesvan links naar rechts: Ciate Paintpots in 'Ladylike Luxe', LA colors 'Plum wine', Models own 'Tangerine Queen', China Glaze 'Tree hugger', en Catrice 'Dark Lavender'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van Models own doet echt gewoon zeer aan je ogen![]()
In ruil voor al deze pracht heb ik natuurlijk ook weer leuke dingetjes teruggedaan, en ook daarvan heb ik een kleine plaagfoto voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Wat linksboven niet goed te zien is tegen de donkere achtergrond is een blauw schriftje wat ik ook meegestuurd heb, namelijk:
[ afbeelding ]
(Geef mij een set stiften en ik ben net een klein kind hoor)
In dit schriftje heb ik een pagina gemaakt voor de route waar iedereen op kan schrijven van wie en naar wie De Doos gaat.
Daarachter heb ik een lijstje gemaakt van alle spulletjes die ik eruit gehaald heb en die ik er terug in gedaan heb, zodat iedereen kan lezen wat er in gezeten heeft en wat er nog in ligtik ben alleen (geloof ik iig) wel weer zo dom geweest om gewoon een lakje te vergeten op te schrijven wat ik er in gestopt heb , ik zal niet zeggen welke om het spannend te houden, maar het is een roze van China Glaze (ik denk dat iedereen nu ook wel weet welke
)
Ik hoop dat jullie het schriftje een leuk idee vinden, ik wist niet of het de bedoeling was dat er een in zou komen. Zo niet, dan schrijf je lekker niks![]()
En zo begint het avontuur van De Doos, ik hoop dat jullie er net zo veel plezier mee hebben als ik![]()
En ik kan zeggen dat hij meteen weer op reis is (student he, tijd zat![]()
![]()
) en dat Debsterr de volgende gelukkige is
![]()
![]()
![]()
Nou, als ze 'm niet bij de buren afgeven kost 't sowieso 2 dagen extra.. lang leve fulltime werken hahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:38 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
Heel veel plezier ermee Debsterr, ik hoop dat De Doos ook zo snel bij jou is als dat ie bij mij was
Bij je aankomt bedoel ik hequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, als ze 'm niet bij de buren afgeven kost 't sowieso 2 dagen extra.. lang leve fulltime werken haha
Ja, daarom.. als 'ie er morgen is maar ze leveren 'm niet af bij de buren proberen ze het vrijdag nogmaals, en dan kan ik 'm pas zaterdag ophalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij je aankomt bedoel ik hezodat je niet lang hoeft te wachten
Geeft nietsquote:
Dat is maar goed ook, het is ook niet leuk als het na 2 weken al klaar is!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geeft niets. Ben zo benieeeeeeuwd! Net m'n stash doorgespit haha, en dan eventueel nog wat extra aanschaffen. Maar degene na mij moet er dus sowieso langer op wachten!
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Vind je het nu niet jammer Loqi dat het voor jou alweer voorbij is?
Als ik de doos heb wil ik je best PM'en met wat er al in het boekje staat hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jawel een beetje wel. Het leek me ook heel leuk om ieders persoonlijke boodschap te lezen enzo, en die spanning van het wachten en zien wat anderen er mee gedaan hebben en uithalen leek me ook heel leuk. Maar ik doe de 2e ronde gewoon weer mee
en dan vraag ik wel een plaatsje wat verder in de route
Maar de kop afbijten was ook heel leukdus ik klaag zeker niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |