Ik hoop hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk ja, een extraatje er in doen!!
Mag dat?
Dat is bijna nog leuker dan de lakjes vind ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik hoop hetik had al een boel leuke dingen verzonnen
die doos gaat uitpuilen met alle extra zooi zo!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat is bijna nog leuker dan de lakjes vind ik
Dan wil ik hem na jou ik wil hem na jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik pleur de charms er in van OrlyDus van mij mag het
Dat dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik doe de volgende ronde (als die er komt) mee! Heb nu niet zoveel om erin te stoppen!
Natuurlijk mag dat, het maakt helemaal niet uit wat je erin stopt, welk merk/prijs, als het maar gevarieerd is en van een goede kwaliteit haha! Leuk juist, nailartdingetjes!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:18 schreef Juud- het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen CG of OPI lakjes.. mag ik desondanks wel meedoen? Heb wel andere lakjes en wat nailartdingetjes (vooral hele kleine glimsteentjes), niet alleen goedkope meuk
Kom weer terug naar NL?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:32 schreef Ainnir het volgende:
*doet heel veel moeite om topic te negeren*
Maar het gaat helemaal niet om duur!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wil dit topic wel volgen maar meld me toch deze ronde nog niet aan, om de simpele reden dat ik geen dure lakjes heb die wegmogen.... Dus ik zou nooit eerlijk kunnen ruilen....
(en andere dingen dan lakjes heb ik niet)
Hoelang zou het ongeveer duren voor er een ronde voorbij is? Ik vind het super om mee te doen maar wil mijn TD bestelling afwachten. Ik heb namelijk volgens mij nogal wat dingen besteld die op elkaar lijken en zou die er in kunnen doen. Maar het is nog niet binnen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef Nune het volgende:
[..]
Maar het gaat helemaal niet om duur!Ik stop er ook geen dure lakjes in hoor, maar wel veel verschillende. Ik wilde dit even duidelijk maken, leuk als je de tweede ronde meedoet!
Als de verwachting is dat deze ronde wel een maand of 2 gaat duren wil ik ook wel mee doen, als dat nog magquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef princess-a het volgende:
Stel er gaat maanden over zon ronde heen, dan zeg ik ik doe mee! En zet mij dan maar ergens halverwege/aan het einde, dan heb ik genoeg om er in te stoppen
Dat weet ik niet, dat ligt helemaal aan de mensen die mee doen, aan de post, enzovoort. Ik zou echt niet weten hoe lang zoiets duurt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoelang zou het ongeveer duren voor er een ronde voorbij is? Ik vind het super om mee te doen maar wil mijn TD bestelling afwachten. Ik heb namelijk volgens mij nogal wat dingen besteld die op elkaar lijken en zou die er in kunnen doen. Maar het is nog niet binnen..
Stel er gaat maanden over zon ronde heen, dan zeg ik ik doe mee! En zet mij dan maar ergens halverwege/aan het einde, dan heb ik genoeg om er in te stoppen
Maak ik er met 16 dan een lelijk aantal van als ik ook wel mee wil doen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dat ligt helemaal aan de mensen die mee doen, aan de post, enzovoort. Ik zou echt niet weten hoe lang zoiets duurt!
Zoeper; tuurlijk mag je nog mee doen! Tlicious doet liever met een tweede ronde mee, dus dan zitten we precies op het aantal dat ik hoopte. Kan ik deze aankomende week gebruiken om de doos vol te krijgen.
Hihi nee dat kan dus nog. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef princess-a het volgende:
[..]
Maak ik er met 16 dan een lelijk aantal van als ik ook wel mee wil doen?
Haha ik wil em ook morgen al hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:34 schreef Loqi het volgende:
Whoooo leeeeukik wil NU
niet pas over twee maanden
kan niet wachten
heeee!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Nune het volgende:
De deelnemers van Swapdoos 1:
- StormQueen
- Crientj
- Loqi
- Bernies
- Mirjam
- Miss-moana
- Lindytje
- Debsterr
- Tammymara
- Juud-
- Joysa
- IJsdraakje
- Princess-a
- Zoeperzazke
- Daph
En ik.![]()
Dit is niet de route hoor. Maar ik heb er gewoon heel veel zin in!
Oooooeeeeh spannend zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef Nune het volgende:
De deelnemers van Swapdoos 1:
- StormQueen
- Crientj
- Loqi
- Bernies
- Mirjam
- Miss-moana
- Lindytje
- Debsterr
- Tammymara
- Juud-
- Joysa
- IJsdraakje
- Princess-a
- Zoeperzazke
- Daph
En ik.![]()
Dit is niet de route hoor. Maar ik heb er gewoon heel veel zin in!
Ik wil na jouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef bernies het volgende:
ik ga er sowieso P2 lakjes indoen en hoop nog aan cute as hell te kunnen komen.
Ik heb er zo'n zin in!
Een bij TD bestelde China glaze is 30% van de prijs van een gosh hier uit de winkel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:04 schreef mirannie het volgende:
Leuk idee zeg!! Maar kan je dan bijvoorbeeld ook 2 lakjes terug stoppen voor 1 ofzo? Ik heb nog niet zo heel veel spulletjes en anders zou ik lakjes weg moeten gaan doen die ik eigenlijk zelf graag wil houden, is ook zonde. Ik zou het bijvoorbeeld niet over m'n hart kunnen verkrijgen om een CG of Opi lakje te pakken en er een gosh voor terug te leggen. Maar als ik er dan bijvoorbeeld 2 lakjes voor terug zou leggen, of een lakje en nailart stickertjes ofzo, dan voel ik me niet zo lullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |