Klopt, dat zou ook kunnen, maar daar koos ik niet voor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je de verzendkosten naar een ander moet overmaken, je kunt toch gewoon de verzendkosten zelf betalen als je de doos weer verstuurd, zo betaald iedereen dat toch een keer?
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef Nune het volgende:
[..]
Klopt, dat zou ook kunnen, maar daar koos ik niet voor.
Dat dus. Leuk idee, en als het gewoon ieder de verzendkosten voor zich is: count me in!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Tammymara het volgende:
Ik snap het ook niet, Iedereen moet idd verzendkosten betalen toch!
Als we zelf de verzendkosten betalen voor het te versturen (Dus dat ik het niet aan iemand anders moet overmaken of wat dan ook) dan doe ik mee.
als er maar niet allemaal troep in belandt, zou sneu zijn voor de potentiele laatstequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef Loqi het volgende:
Is het dan de bedoeling dat je speciaal naar dingen op zoek gaat om er in te doen, of mag je ook uit je eigen stash ruilen enzo?
Ja daaromquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als er maar niet allemaal troep in belandt, zou sneu zijn voor de potentiele laatste
Eens, lijkt me de bedoeling om er dingen van ongeveer gelijke waarde er terug in te stoppen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
En ik zou het ook wel rot vinden als iemand al haar opi's etc er in doet, en de volgende alles eruit graait en er action lakjes in stopt. ( snappen jullie wat ik daar mee bedoel?)
Ja... dat zou ik ook wel sneu vinden!! Zeker voor mensen die een beetje op het eind van de rit zitten.. dat er dan alleen nog maar rommel in de doos zit...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
En ik zou het ook wel rot vinden als iemand al haar opi's etc er in doet, en de volgende alles eruit graait en er action lakjes in stopt. ( snappen jullie wat ik daar mee bedoel?)
pcies, dat bedoel ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
Ik zal zorgen voor een gemengde inhoud, als iedereen dan een beetje gaat mixen en mengen met hun bijdragen komt dat wel goed denk ik!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef Loqi het volgende:
Ja precies, het moet wel eerlijk blijvenmaar de inhoud moet ook niet overdreven worden natuurlijk, als er alleen maar OPIs inkomen dan wordt het ook lastig
nee, dat lijkt me niet toch? En het lijkt me ook niet handig om die hele doos vol dure spullen te stoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef miss--moana het volgende:
Maar is het dan de bedoelingen dat OPI lakjes tegen OPI lakjes worden geruild en CG tegen CG en etc..??
Om het eerlijk te houden of maakt het niet uit zolang het maar eerlijk qua waarde blijft?
ik bedoelde meer dat als niemand er nou hele dure en exclusieve dingen in frot, je dat ethische issue ook niet krijgt. Maar goed, ik laat me wel verrassenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Nune het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je OPI's tegen OPI's gaat ruilen, Essie tegen Essie, enzovoort. Dat mag - maar hoeft niet. Als de inhoud van de doos maar lekker gevarieerd is en er van alles wat in zit, nagellakjes uit je stash die je niet gebruikt (maar dus ook niet half leeg zijn), handcreme, enzovoort. Het zou alleen wel jammer zijn als de inhoud op het laatst bestaat uit action lakjes of goedkope prutzooi voor de laatsten in de rit, die verdienen natuurlijk ook een lekker gevulde en gevarieerde doos.
Als iemand er iets van 50 euro in stopt moeten ze zelf weten maar dat was ik niet van plan hehe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat als niemand er nou hele dure en exclusieve dingen in frot, je dat ethische issue ook niet krijgt. Maar goed, ik laat me wel verrassen
Eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat lijkt me niet toch? En het lijkt me ook niet handig om die hele doos vol dure spullen te stoppen
Het lijkt me juist leuker om dingen die je niet gebruikt uit je stash er in te frotten, niet de allerduurste dingen, maar die lakjes die nu maar zielig in een hoekje weg staan te kwijnen die iemand anders misschien toch wel heel leuk vindt.
Als het echt zo moet zijn dat we ook nog op de waarde moeten letten - wat een relatief begrip is, want da's voor iedereen anders - dan wordt het voor mij echt minder aantrekkelijk
En eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef Nune het volgende:
Het is niet de bedoeling dat je OPI's tegen OPI's gaat ruilen, Essie tegen Essie, enzovoort. Dat mag - maar hoeft niet. Als de inhoud van de doos maar lekker gevarieerd is en er van alles wat in zit, nagellakjes uit je stash die je niet gebruikt (maar dus ook niet half leeg zijn), handcreme, enzovoort. Het zou alleen wel jammer zijn als de inhoud op het laatst bestaat uit action lakjes of goedkope prutzooi voor de laatsten in de rit, die verdienen natuurlijk ook een lekker gevulde en gevarieerde doos.
Haha als iemand ze toevallig eruit haaltquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
dus voorlopig kom ik nog niet van die vergelende lakjes af?
ik denk dat ik daar niet meer mee weg komquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Haha als iemand ze toevallig eruit haalt
Jaa lijkt me ook.. En gewoon het spannende.. wat zal er in zitten.. oh i love that feelingquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik daar niet meer mee weg kom
Nee garpje, lijkt me leuk om wat gekke dingetjes te verzamelen zo
ja kijk maar uit, er zit iemand bij die er een lolcat in gaat stoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaa lijkt me ook.. En gewoon het spannende.. wat zal er in zitten.. oh i love that feeling
Haha ik ga gelijk niezen als die doos dan binnenkomtquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kijk maar uit, er zit iemand bij die er een lolcat in gaat stoppen
Briefje erop plakken dat er drie laagjes basecoat onder moeten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
dus voorlopig kom ik nog niet van die vergelende lakjes af?
ja, dat wordt dan zo de poison apple van de swapdoosquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Briefje erop plakken dat er drie laagjes basecoat onder moeten.
Als die tof is neem ik hem wel als laatste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat wordt dan zo de poison apple van de swapdoos
Dat is ook wel leuk ja, een extraatje er in doen!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef bernies het volgende:
ik wil ook meedoen! Erg leuk!
Las het inderdaad laatst ook op een make-up blog.
Snoepjes enzo erin doen mag ook he (als extra!) En waarom niet een duurder lakje ruilen tegen twee goedkopere?
Ik pleur de charms er in van Orlyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk ja, een extraatje er in doen!!
Mag dat?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuk ja, een extraatje er in doen!!
Mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |