er komt een tweede ronde indien succesvolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Ooi86 het volgende:
Fucki ducki, heb ik dit feest weer gemist!!!Ben wel heel benieuwd wat jullie allemaal uit dit magische pakket gaan halen
Het kan toch haast niet mislukken lijkt mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er komt een tweede ronde indien succesvol
he jakkes mens, de dag is al bijna omquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Nune het volgende:
Ik ben niet naar het postkantoor geweest nog, ga zometeen.Ik moest even wachten op de pakketman.
Lekker puh! Nee ik heb zo een evaluatie op stage dus dan neem ik de doos meteen mee haha!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he jakkes mens, de dag is al bijna om
Dat ja, wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Is nu al bekend wie de eerste in de route wordt?
Eentje haal ik er uit! Wil graag de Golden (teminste als ik geluk heb dat ze er dan nog inzit...)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ook mee deze rondekreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.
YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Nee ik heb de rest van de route daarmee bepaald, dus ik weet het nu wel, ik vond het een beetje moeilijk kiezen en dit leek me wel grappig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh wat gaaf zo'n hoed app!
Is het voor jou nu ook telkens een verrassing dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |