er komt een tweede ronde indien succesvolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:47 schreef Ooi86 het volgende:
Fucki ducki, heb ik dit feest weer gemist!!!Ben wel heel benieuwd wat jullie allemaal uit dit magische pakket gaan halen
Het kan toch haast niet mislukken lijkt mijquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er komt een tweede ronde indien succesvol
he jakkes mens, de dag is al bijna omquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Nune het volgende:
Ik ben niet naar het postkantoor geweest nog, ga zometeen.Ik moest even wachten op de pakketman.
Lekker puh! Nee ik heb zo een evaluatie op stage dus dan neem ik de doos meteen mee haha!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
he jakkes mens, de dag is al bijna om
Dat ja, wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Is nu al bekend wie de eerste in de route wordt?
Eentje haal ik er uit! Wil graag de Golden (teminste als ik geluk heb dat ze er dan nog inzit...)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ook mee deze rondekreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.
YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Nee ik heb de rest van de route daarmee bepaald, dus ik weet het nu wel, ik vond het een beetje moeilijk kiezen en dit leek me wel grappig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
oh wat gaaf zo'n hoed app!
Is het voor jou nu ook telkens een verrassing dan?
Ik wil Fairy Dust danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef bernies het volgende:
[..]
Eentje haal ik er uit! Wil graag de Golden (teminste als ik geluk heb dat ze er dan nog inzit...)
Spannend dit!
Is het heel raar dat ik het het een beetje Sinterklaas met suprises vindt? Maar dan zonder het gedicht....
gewoon je eigen ding doen toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Loqi het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik allemaal moet schrijven hier en in de doos zo als eerste
Joh, het komt vast wel goed!! Doe gewoon wat jou leuk lijkt en waarvan jij denkt dat het oke is, dan zal er vast niks mis gaan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Loqi het volgende:
Ja maar.. ik kijk graag de kat uit de boomen ik wil t niet fout doen door niet eerlijk te ruilen ofzo
(jaja ik zeur
) maar ik ga iig proberen er een leuk verslagje van te maken
heb er zin in
ik denk dat we niet al te krampachtig moeten zijn over dat "eerlijk ruilen"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Loqi het volgende:
Ja maar.. ik kijk graag de kat uit de boomen ik wil t niet fout doen door niet eerlijk te ruilen ofzo
(jaja ik zeur
) maar ik ga iig proberen er een leuk verslagje van te maken
heb er zin in
Maak je alsjeblieft geen zorgen, ik weet zeker dat je een leuk verslagje kunt maken en er iets leuks in stopt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Loqi het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik allemaal moet schrijven hier en in de doos zo als eerste
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Maak je alsjeblieft geen zorgen, ik weet zeker dat je een leuk verslagje kunt maken en er iets leuks in stopt!En zoals SQ al zegt: ook niet te krampachtig doen over eerlijk ruilen, dat komt heus goed!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
En diegenen die wel gaan zeuren zijn gewoon azijnpissers! ZO! Ik heb het maar vast gezegd![]()
want dit is gewoon een leuke actie en niemand hoeft er perse beter van te worden toch? Ik niet iig
nou, ik anders wel hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
En diegenen die wel gaan zeuren zijn gewoon azijnpissers! ZO! Ik heb het maar vast gezegd![]()
want dit is gewoon een leuke actie en niemand hoeft er perse beter van te worden toch? Ik niet iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
waarom waarschuw je daar voor?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
ik waarschuw vast, ik heb vooral veel china glaze's die ik in de swap doos wil doen... de 'goedkope' merken die ik heb houd ik liever zelf
waaaaaaaaaaah! Spannendquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Loqi het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Loqi het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
Vanaf nu weet jij het ook niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef Nune het volgende:
Wat snel zeg!!![]()
![]()
Oh grapje ik weet al wat erin zit.Werd even meegesleurd in de spanning haha.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef Mirjam het volgende:
hihi ik heb net wat spullies gekocht voor de swapdoos
Ik ook, dus hup Loqi, kiezen!quote:
is een nieuw lakje rtegen de regels ja?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]toch niet allemaal nieuwe lakjes he?
tegen de regels
[..]
Ik ook, dus hup Loqi, kiezen!![]()
nee niet helemaal, het is alleen volgens mij de bedoeling om vooral zo veel mogelijk dingen die je nooit gebruikt er in te stoppen en spullen uit je eigen stashquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is een nieuw lakje rtegen de regels ja?
ik heb er 2 gekocht speciaal voor jullie
en wat anders ja
quote:
Ik ben het wel met je eens, maar ik vind het ook prima als andere mensen iets kopen voor er in, als je niks kwijt wil ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]het was geen aanval
![]()
En als mensen het niet met me eens zijn kan dat ook gewoon gezegd worden hoor
![]()
ja zoiets bedoel ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben het in zoverre met SQ eens dat het me niet de bedoeling lijkt dat mensen hoppa, 5 goedkope Essencelakjes kopen en die in de doos gooien, maar het lijkt me niet erg als je bijvoorbeeld maar 4 dingen hebt van jezelf die je kwijt wilt, en dat je daarom dan op zoek gaat naar iets leuks (en daarbij de Kruidvat overslaat) om erbij te doen.
Fijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zoiets bedoel ik ook eigenlijk![]()
Dat! Ik kijk wel als de doos er is!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens ga ik pas sorteren/kopen als ik de doos heb omdat ik eerst wil weten wat er al in zit
Jaa heb jij ook weer gelijk inquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ja sorry, ik bedoelde het ook niet zo!
Ben soms wat slecht in nuanceren
Overigens ga ik pas sorteren/kopen als ik de doos heb omdat ik eerst wil weten wat er al in zit
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa heb jij ook weer gelijk inIk ga verder ook wachten wat er ongeveer inzit, heb geen idee. Vind het alleen zelf wel leuk om te zorgen dat de volgende ook denkt 'HEBBEN!'
Ben zooo nieuwsgierig naar het eerste verslag
ook zo!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhhh ik wil verslag! Stiekem spijt dat ik niet mee gedaan heb, volgende ronde beter!
minimaal 5 en hetzelfde aantal terugstoppenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Diconnected het volgende:
Hoeveel mag je er eigenlijk uithalen?
Ahaz. Naja als ik de doos heb, gaak gelijk op jacht voor leuke spullies enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minimaal 5 en hetzelfde aantal terugstoppen
Wat suuuuuuuuuuper leuk! En een heerlijk verslagquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Loqi het volgende:
(Disclamer: Ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor slechte foto's, slap gezeur, afdwalen en onzin. Met het lezen van deze disclaimer geeft u aan akkoord te gaan met bovenstaande niet verantwoordelijkheidsverklaring)
Lang lang gelee.... of eigenlijk een paar uurtjes, stond er een pakjesman op de deurbel van mijn ouderlijk huis te duwen. Ik ben namelijk een van die luie studenten die lekker op pa en ma teert, en woon dus nog thuis. Enfin, ik dwaal af. De pakjesman stond op de deurbel te duwen.. ofja.. rammen eigenlijk.. want wat blijkt nou.. de bel is stukdus ik had bijna het pakje gemist en ik dwaal wederom af.
Maar de pakjes man had hem dan .... De Doos.....
[ afbeelding ]
Omdat ik jullie eigenlijk niet mag laten zien wat er in zit heb ik van veraf een klein kiekje geschoten om jullie toch te laten spieken maar niks te verraden. Al nieuwsgierig?
[ afbeelding ]
In de doos zat een cute kaartje van Nune aan ons allemaal, maar ik verklap niet wat er op staat![]()
En toen begon het graven, kwijlen en uitzoeken
Nune heeft echt haar best gedaan en er een super pakket van gemaakt met echt super veel leuke dingen (veel meer dan 20
) en na een tijd spitten en alles uitpakken en bekijken heb ik een keus gemaakt uit alle leuke hebbedingetjes
![]()
Als eerste een lekker crèmepje: hand Therapy geconcentreerde handcreme en een Essence steentjes setje
[ afbeelding ]
En toen een paar super leuke lakjesvan links naar rechts: Ciate Paintpots in 'Ladylike Luxe', LA colors 'Plum wine', Models own 'Tangerine Queen', China Glaze 'Tree hugger', en Catrice 'Dark Lavender'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van Models own doet echt gewoon zeer aan je ogen![]()
In ruil voor al deze pracht heb ik natuurlijk ook weer leuke dingetjes teruggedaan, en ook daarvan heb ik een kleine plaagfoto voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Wat linksboven niet goed te zien is tegen de donkere achtergrond is een blauw schriftje wat ik ook meegestuurd heb, namelijk:
[ afbeelding ]
(Geef mij een set stiften en ik ben net een klein kind hoor)
In dit schriftje heb ik een pagina gemaakt voor de route waar iedereen op kan schrijven van wie en naar wie De Doos gaat.
Daarachter heb ik een lijstje gemaakt van alle spulletjes die ik eruit gehaald heb en die ik er terug in gedaan heb, zodat iedereen kan lezen wat er in gezeten heeft en wat er nog in ligtik ben alleen (geloof ik iig) wel weer zo dom geweest om gewoon een lakje te vergeten op te schrijven wat ik er in gestopt heb , ik zal niet zeggen welke om het spannend te houden, maar het is een roze van China Glaze (ik denk dat iedereen nu ook wel weet welke
)
Ik hoop dat jullie het schriftje een leuk idee vinden, ik wist niet of het de bedoeling was dat er een in zou komen. Zo niet, dan schrijf je lekker niks![]()
En zo begint het avontuur van De Doos, ik hoop dat jullie er net zo veel plezier mee hebben als ik![]()
En ik kan zeggen dat hij meteen weer op reis is (student he, tijd zat![]()
![]()
) en dat Debsterr de volgende gelukkige is
![]()
![]()
![]()
Wat een leuk verhaalquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:37 schreef Loqi het volgende:
(Disclamer: Ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor slechte foto's, slap gezeur, afdwalen en onzin. Met het lezen van deze disclaimer geeft u aan akkoord te gaan met bovenstaande niet verantwoordelijkheidsverklaring)
Lang lang gelee.... of eigenlijk een paar uurtjes, stond er een pakjesman op de deurbel van mijn ouderlijk huis te duwen. Ik ben namelijk een van die luie studenten die lekker op pa en ma teert, en woon dus nog thuis. Enfin, ik dwaal af. De pakjesman stond op de deurbel te duwen.. ofja.. rammen eigenlijk.. want wat blijkt nou.. de bel is stukdus ik had bijna het pakje gemist en ik dwaal wederom af.
Maar de pakjes man had hem dan .... De Doos.....
[ afbeelding ]
Omdat ik jullie eigenlijk niet mag laten zien wat er in zit heb ik van veraf een klein kiekje geschoten om jullie toch te laten spieken maar niks te verraden. Al nieuwsgierig?
[ afbeelding ]
In de doos zat een cute kaartje van Nune aan ons allemaal, maar ik verklap niet wat er op staat![]()
En toen begon het graven, kwijlen en uitzoeken
Nune heeft echt haar best gedaan en er een super pakket van gemaakt met echt super veel leuke dingen (veel meer dan 20
) en na een tijd spitten en alles uitpakken en bekijken heb ik een keus gemaakt uit alle leuke hebbedingetjes
![]()
Als eerste een lekker crèmepje: hand Therapy geconcentreerde handcreme en een Essence steentjes setje
[ afbeelding ]
En toen een paar super leuke lakjesvan links naar rechts: Ciate Paintpots in 'Ladylike Luxe', LA colors 'Plum wine', Models own 'Tangerine Queen', China Glaze 'Tree hugger', en Catrice 'Dark Lavender'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van Models own doet echt gewoon zeer aan je ogen![]()
In ruil voor al deze pracht heb ik natuurlijk ook weer leuke dingetjes teruggedaan, en ook daarvan heb ik een kleine plaagfoto voor jullie![]()
[ afbeelding ]
Wat linksboven niet goed te zien is tegen de donkere achtergrond is een blauw schriftje wat ik ook meegestuurd heb, namelijk:
[ afbeelding ]
(Geef mij een set stiften en ik ben net een klein kind hoor)
In dit schriftje heb ik een pagina gemaakt voor de route waar iedereen op kan schrijven van wie en naar wie De Doos gaat.
Daarachter heb ik een lijstje gemaakt van alle spulletjes die ik eruit gehaald heb en die ik er terug in gedaan heb, zodat iedereen kan lezen wat er in gezeten heeft en wat er nog in ligtik ben alleen (geloof ik iig) wel weer zo dom geweest om gewoon een lakje te vergeten op te schrijven wat ik er in gestopt heb , ik zal niet zeggen welke om het spannend te houden, maar het is een roze van China Glaze (ik denk dat iedereen nu ook wel weet welke
)
Ik hoop dat jullie het schriftje een leuk idee vinden, ik wist niet of het de bedoeling was dat er een in zou komen. Zo niet, dan schrijf je lekker niks![]()
En zo begint het avontuur van De Doos, ik hoop dat jullie er net zo veel plezier mee hebben als ik![]()
En ik kan zeggen dat hij meteen weer op reis is (student he, tijd zat![]()
![]()
) en dat Debsterr de volgende gelukkige is
![]()
![]()
![]()
Nou, als ze 'm niet bij de buren afgeven kost 't sowieso 2 dagen extra.. lang leve fulltime werken hahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:38 schreef Loqi het volgende:
Dank jullie wel![]()
Heel veel plezier ermee Debsterr, ik hoop dat De Doos ook zo snel bij jou is als dat ie bij mij was
Bij je aankomt bedoel ik hequote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, als ze 'm niet bij de buren afgeven kost 't sowieso 2 dagen extra.. lang leve fulltime werken haha
Ja, daarom.. als 'ie er morgen is maar ze leveren 'm niet af bij de buren proberen ze het vrijdag nogmaals, en dan kan ik 'm pas zaterdag ophalen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
Bij je aankomt bedoel ik hezodat je niet lang hoeft te wachten
Geeft nietsquote:
Dat is maar goed ook, het is ook niet leuk als het na 2 weken al klaar is!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geeft niets. Ben zo benieeeeeeuwd! Net m'n stash doorgespit haha, en dan eventueel nog wat extra aanschaffen. Maar degene na mij moet er dus sowieso langer op wachten!
Jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:25 schreef Puckzzz het volgende:
Vind je het nu niet jammer Loqi dat het voor jou alweer voorbij is?
Als ik de doos heb wil ik je best PM'en met wat er al in het boekje staat hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
Jawel een beetje wel. Het leek me ook heel leuk om ieders persoonlijke boodschap te lezen enzo, en die spanning van het wachten en zien wat anderen er mee gedaan hebben en uithalen leek me ook heel leuk. Maar ik doe de 2e ronde gewoon weer mee
en dan vraag ik wel een plaatsje wat verder in de route
Maar de kop afbijten was ook heel leukdus ik klaag zeker niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |