Vanaf nu weet jij het ook niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef Nune het volgende:
Wat snel zeg!!![]()
![]()
Oh grapje ik weet al wat erin zit.Werd even meegesleurd in de spanning haha.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:29 schreef Mirjam het volgende:
hihi ik heb net wat spullies gekocht voor de swapdoos
Ik ook, dus hup Loqi, kiezen!quote:
is een nieuw lakje rtegen de regels ja?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]toch niet allemaal nieuwe lakjes he?
tegen de regels
[..]
Ik ook, dus hup Loqi, kiezen!![]()
nee niet helemaal, het is alleen volgens mij de bedoeling om vooral zo veel mogelijk dingen die je nooit gebruikt er in te stoppen en spullen uit je eigen stashquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is een nieuw lakje rtegen de regels ja?
ik heb er 2 gekocht speciaal voor jullie
en wat anders ja
quote:
Ik ben het wel met je eens, maar ik vind het ook prima als andere mensen iets kopen voor er in, als je niks kwijt wil ofzo.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]het was geen aanval
![]()
En als mensen het niet met me eens zijn kan dat ook gewoon gezegd worden hoor
![]()
ja zoiets bedoel ik ook eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben het in zoverre met SQ eens dat het me niet de bedoeling lijkt dat mensen hoppa, 5 goedkope Essencelakjes kopen en die in de doos gooien, maar het lijkt me niet erg als je bijvoorbeeld maar 4 dingen hebt van jezelf die je kwijt wilt, en dat je daarom dan op zoek gaat naar iets leuks (en daarbij de Kruidvat overslaat) om erbij te doen.
Fijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zoiets bedoel ik ook eigenlijk![]()
Dat! Ik kijk wel als de doos er is!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens ga ik pas sorteren/kopen als ik de doos heb omdat ik eerst wil weten wat er al in zit
Jaa heb jij ook weer gelijk inquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ja sorry, ik bedoelde het ook niet zo!
Ben soms wat slecht in nuanceren
Overigens ga ik pas sorteren/kopen als ik de doos heb omdat ik eerst wil weten wat er al in zit
Dat sowiesoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa heb jij ook weer gelijk inIk ga verder ook wachten wat er ongeveer inzit, heb geen idee. Vind het alleen zelf wel leuk om te zorgen dat de volgende ook denkt 'HEBBEN!'
Ben zooo nieuwsgierig naar het eerste verslag
ook zo!quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:27 schreef tliciouz het volgende:
Ohhhhh ik wil verslag! Stiekem spijt dat ik niet mee gedaan heb, volgende ronde beter!
minimaal 5 en hetzelfde aantal terugstoppenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Diconnected het volgende:
Hoeveel mag je er eigenlijk uithalen?
Ahaz. Naja als ik de doos heb, gaak gelijk op jacht voor leuke spullies enzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minimaal 5 en hetzelfde aantal terugstoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |