Ik wil Fairy Dust danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef bernies het volgende:
[..]
Eentje haal ik er uit! Wil graag de Golden (teminste als ik geluk heb dat ze er dan nog inzit...)
Spannend dit!
Is het heel raar dat ik het het een beetje Sinterklaas met suprises vindt? Maar dan zonder het gedicht....
gewoon je eigen ding doen toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Loqi het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik allemaal moet schrijven hier en in de doos zo als eerste
Joh, het komt vast wel goed!! Doe gewoon wat jou leuk lijkt en waarvan jij denkt dat het oke is, dan zal er vast niks mis gaan!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Loqi het volgende:
Ja maar.. ik kijk graag de kat uit de boomen ik wil t niet fout doen door niet eerlijk te ruilen ofzo
(jaja ik zeur
) maar ik ga iig proberen er een leuk verslagje van te maken
heb er zin in
ik denk dat we niet al te krampachtig moeten zijn over dat "eerlijk ruilen"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef Loqi het volgende:
Ja maar.. ik kijk graag de kat uit de boomen ik wil t niet fout doen door niet eerlijk te ruilen ofzo
(jaja ik zeur
) maar ik ga iig proberen er een leuk verslagje van te maken
heb er zin in
Maak je alsjeblieft geen zorgen, ik weet zeker dat je een leuk verslagje kunt maken en er iets leuks in stopt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:11 schreef Loqi het volgende:
Ik weet alleen niet wat ik allemaal moet schrijven hier en in de doos zo als eerste
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Maak je alsjeblieft geen zorgen, ik weet zeker dat je een leuk verslagje kunt maken en er iets leuks in stopt!En zoals SQ al zegt: ook niet te krampachtig doen over eerlijk ruilen, dat komt heus goed!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
En diegenen die wel gaan zeuren zijn gewoon azijnpissers! ZO! Ik heb het maar vast gezegd![]()
want dit is gewoon een leuke actie en niemand hoeft er perse beter van te worden toch? Ik niet iig
nou, ik anders wel hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Puckzzz het volgende:
En diegenen die wel gaan zeuren zijn gewoon azijnpissers! ZO! Ik heb het maar vast gezegd![]()
want dit is gewoon een leuke actie en niemand hoeft er perse beter van te worden toch? Ik niet iig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
waarom waarschuw je daar voor?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef zoeperzazke het volgende:
ik waarschuw vast, ik heb vooral veel china glaze's die ik in de swap doos wil doen... de 'goedkope' merken die ik heb houd ik liever zelf
waaaaaaaaaaah! Spannendquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Loqi het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Loqi het volgende:
*tromgeroffel*
[ afbeelding ]
en nu UITPAKKEEEEEEEEEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |