abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78989680
Nune had in het eerste topic een geweldig gaaf idee om een grote doos vol met nagellak en ander spul door te sturen naar iedereen die mee wilde doen.

Huh? Waarom ook alweer? Hier nog eventjes de post waarmee het begon;

Naar aanleiding van de Goodiedoos leek het Daph en mij wel leuk om een Swapdoos te maken!

Wat is de Swapdoos?
De swapdoos is een doos waarin spullen zitten die met nagels en nagellak te maken hebben. Deze doos reist heel Nederland door om op bezoek te gaan bij de posters uit het show je nagels topic.

De regels:
- De doos start met 20 spullen bij mij.
- Je haalt minimaal 5 items uit de doos.
- Voor elk item dat uit de doos wordt gehaald, wordt er een nieuw item teruggelegd in de doos. Let er wel op dat als dit nagellak is, je er ook nagellak voor terug stopt! Het zou niet leuk zijn als er een doos was met bijvoorbeeld alleen handcreme.
- Je stopt er een leuk briefje of kaartje in met een leuke tip, boodschap of wens in. Dan kan iedereen lezen wat jij meegeeft aan de posters!
- Als je klaar bent met dit maak je er een leuk verslagje van voor in het Swapdoos topic.
- Je betaalt alleen de verzending van de doos. Verzending van een doos tot 10kg is ongeveer 7 euro.
- Het is niet de bedoeling dat je dure spullen eruit haalt en goedkope spullen ervoor terug plaatst. Het is dus de bedoeling dat spullen van ongeveer dezelfde waarde elkaar afwisselen (dus geen OPI voor een action lakje van 50 cent).

Hoe weet je naar wie je de doos op moet sturen?
Ik maak wel een mooie reisroute. Van mij krijg je het nieuwe adres en de naam van de poster zodat je onderling de verzending kunt regelen. Aan het einde keert de doos terug naar mij, en kan ik er weer 10 spullen uithalen. Hierna kan hij weer op reis.

We willen eerst weten of de posters hierin geīnteresseerd zijn. Als je dat bent, laat hier dan een berichtje achter! Als er 10 (of meer) posters mee doen, kunnen we beginnen! Op vrijdag 12 maart ben ik van plan om de doos klaar te hebben.

Inmiddels waren vele nagellakliefhebsters enthousiast over deze swapdoos!.

De doos is onderweg, Loqi mocht de spits afbijten en ontving de doos zeer snel.
De tweede gelukkige is Debsterr.

Wie is de volgendee... Er is maar één iemand die dat weet..

De dames die meedoen met deze eerste ronde;Klik op de naam om het verslag + foto's te zien.
StormQueen
Loqi
Debsterr
Crientj
IJsdraakje
Puckzzz
Joysa
DevilsAndDust
Mirjam
Juud-
PartyHardy
Zoeperzazke
Daph
Nune
Tammymara
Disconnected
Princess-a
Miss-Moana
Lindytje
Bernies
MissJ

[ Bericht 50% gewijzigd door Crientj op 11-03-2010 10:04:05 ]
pi_78990163
tvp!!
pi_78990169
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:23:44 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78990221
Ik sta niet in de lijst
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:27:32 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_78990380
Swapdoos
disclaimer
pi_78990447
ik zie net dat ik post 300 in deel 1 had gemaakt.. sorry, ff niet op gelet. Dank voor het openen van een nieuw topic Crientj
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:30:05 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_78990474
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:29 schreef Juud- het volgende:
ik zie net dat ik post 300 in deel 1 had gemaakt.. sorry, ff niet op gelet. Dank voor het openen van een nieuw topic Crientj
zo werkt dat niet, post 301 ofwel reply nummer 300 sluit het topic (de op telt mee als post namelijk )
disclaimer
pi_78991394
tvp

vind het nu al leuk, ook al moet ik een rondje wachten

leuk ook dat verslagje van loqi
pi_78991543
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

zo werkt dat niet, post 301 ofwel reply nummer 300 sluit het topic (de op telt mee als post namelijk )
*voelt zich newbie*
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:52:56 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_78991835
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef Juud- het volgende:

[..]

*voelt zich newbie*
ben je ook maar we moeten het allemaal leren toch?
disclaimer
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:55:46 #11
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_78991992
Tvp
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_78992207
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ben je ook maar we moeten het allemaal leren toch?
... ik lees al 2 jaar mee ofzo, dat maakt het des te erger dat ik dit niet wist..misschien had ik het beter niet kunnen vertellen..hmmm...
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:07:37 #13
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_78992651
Tvp!!
Don't come closer, I might hurt you
pi_78993149
tvp maar weer!

(en jeumig, ik zie net dat ik al bijna 7 jaar op fok zit, wat vliegt de tijd )

(*ziet de registratiedatum van Puckzz en beseft dat het allemaal wel meevalt* )
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:18:38 #15
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78993195
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik sta niet in de lijst
Sorry hoor maar toch nog ff doorzeuren
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:

Ik doe ook mee deze ronde kreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.

YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:19:32 #16
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_78993252
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp maar weer!

Ik ben een echte oldbie..November 1999 geregistreerd
pi_78993700
Ik sta niet op de lijst maar doe wel mee!!!!!!!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:31:47 #18
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_78993890
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Ik sta niet op de lijst maar doe wel mee!!!!!!!
Ik oooook! *hypert*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_78994764
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp maar weer!

(*ziet de registratiedatum van Puckzz en beseft dat het allemaal wel meevalt* )
Hahaha
Ik dacht dat ik er een jaar of 4 op zat, maar ben geregistreerd sinds 11-1-03, ook al 7 jaar dus. Leuke weetjes soms
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:19:46 #20
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_78996225
Stoere OP zo met linkjes naar de verslagjes
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:

[..]

Als ik de doos heb wil ik je best PM'en met wat er al in het boekje staat hoor
Ja leuk
Ik heb mijn persoonlijke berichtje trouwens op een kaartje gezet net als Nune en in het schriftje opgeschreven wat ik er uit haalde, in deed, en de route

Trusten allemaal
Knoei
pi_78996504
Die lijst in de OP klopt niet! Ik PM Crientj even voor de goede lijst.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Juud- het volgende:
leuk verslag loqi!! en leeeeuke spulletjes heb je eruit gehaald!!
misschien leuk als nune als laatste swapdoosontvanger een foto maakt van alle berichtjes in het swapschrift? Ik denk dat iedereen wel benieuwd is wat er allemaal in geschreven is of zadel ik nune met dit idee nu met nog meer werk op
Tuurlijk doe ik dat, want dat is leuk!

Superleuk verslag Loqi! Daarom hier nogmaals je verslagje!
quote:
(Disclamer: Ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor slechte foto's, slap gezeur, afdwalen en onzin. Met het lezen van deze disclaimer geeft u aan akkoord te gaan met bovenstaande niet verantwoordelijkheidsverklaring)

Lang lang gelee.... of eigenlijk een paar uurtjes, stond er een pakjesman op de deurbel van mijn ouderlijk huis te duwen. Ik ben namelijk een van die luie studenten die lekker op pa en ma teert, en woon dus nog thuis. Enfin, ik dwaal af. De pakjesman stond op de deurbel te duwen.. ofja.. rammen eigenlijk.. want wat blijkt nou.. de bel is stuk dus ik had bijna het pakje gemist en ik dwaal wederom af.

Maar de pakjes man had hem dan .... De Doos .....

Omdat ik jullie eigenlijk niet mag laten zien wat er in zit heb ik van veraf een klein kiekje geschoten om jullie toch te laten spieken maar niks te verraden. Al nieuwsgierig?

In de doos zat een cute kaartje van Nune aan ons allemaal, maar ik verklap niet wat er op staat

En toen begon het graven, kwijlen en uitzoeken Nune heeft echt haar best gedaan en er een super pakket van gemaakt met echt super veel leuke dingen (veel meer dan 20 ) en na een tijd spitten en alles uitpakken en bekijken heb ik een keus gemaakt uit alle leuke hebbedingetjes

Als eerste een lekker crčmepje: hand Therapy geconcentreerde handcreme en een Essence steentjes setje

En toen een paar super leuke lakjes van links naar rechts: Ciate Paintpots in 'Ladylike Luxe', LA colors 'Plum wine', Models own 'Tangerine Queen', China Glaze 'Tree hugger', en Catrice 'Dark Lavender'

Die van Models own doet echt gewoon zeer aan je ogen

In ruil voor al deze pracht heb ik natuurlijk ook weer leuke dingetjes teruggedaan, en ook daarvan heb ik een kleine plaagfoto voor jullie

Wat linksboven niet goed te zien is tegen de donkere achtergrond is een blauw schriftje wat ik ook meegestuurd heb, namelijk:

(Geef mij een set stiften en ik ben net een klein kind hoor )

In dit schriftje heb ik een pagina gemaakt voor de route waar iedereen op kan schrijven van wie en naar wie De Doos gaat.
Daarachter heb ik een lijstje gemaakt van alle spulletjes die ik eruit gehaald heb en die ik er terug in gedaan heb, zodat iedereen kan lezen wat er in gezeten heeft en wat er nog in ligt ik ben alleen (geloof ik iig) wel weer zo dom geweest om gewoon een lakje te vergeten op te schrijven wat ik er in gestopt heb , ik zal niet zeggen welke om het spannend te houden, maar het is een roze van China Glaze (ik denk dat iedereen nu ook wel weet welke )

Ik hoop dat jullie het schriftje een leuk idee vinden, ik wist niet of het de bedoeling was dat er een in zou komen. Zo niet, dan schrijf je lekker niks

En zo begint het avontuur van De Doos, ik hoop dat jullie er net zo veel plezier mee hebben als ik
En ik kan zeggen dat hij meteen weer op reis is (student he, tijd zat ) en dat Debsterr de volgende gelukkige is

pi_78996908
Tvp
  woensdag 10 maart 2010 @ 23:40:03 #23
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_78997102
Leuk verslagje!!
En ik sta ook niet op de lijst in de OP..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_79002138
Oeps, sorry. Inmiddels wel de juiste lijst erin gezet
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:12:00 #25
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79002891
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
Die lijst in de OP klopt niet! Ik PM Crientj even voor de goede lijst.
[..]

Tuurlijk doe ik dat, want dat is leuk!

Superleuk verslag Loqi! Daarom hier nogmaals je verslagje!
[..]

Het was ook heel leuk om te doen net een Sinterklaas surprisedoos
Knoei
pi_79014732
Issie al bij Debsterr?
pi_79040293
Zou er hier trouwens iemand blij van worden als ik zo'n flesje Tendo Aceton in De Doos doe? Ik weet nog dat er in het show je nagels topic eens wild over werd gedaan omdat het pure aceton is, dat mensen online wilden bestellen enzo, en wij verkopen het gewoon in onze winkel dus als iemand er blij van wordt neem ik hem morgen mee en zet ik het klaar
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:04:41 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_79040345
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef princess-a het volgende:
Zou er hier trouwens iemand blij van worden als ik zo'n flesje Tendo Aceton in De Doos doe? Ik weet nog dat er in het show je nagels topic eens wild over werd gedaan omdat het pure aceton is, dat mensen online wilden bestellen enzo, en wij verkopen het gewoon in onze winkel dus als iemand er blij van wordt neem ik hem morgen mee en zet ik het klaar
gewoon doen
disclaimer
pi_79040702
ik heb hem hier al klaarstaan... maar ik weet natuurlijk niet hoe ver ik in de route zit
pi_79041925
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb hem hier al klaarstaan... maar ik weet natuurlijk niet hoe ver ik in de route zit
haha nee dat weet ik ook niet! Nouja dan kijk ik wel als ie hier is of er al iets dergelijks in zit De Doos gaat daarna voor een volgende ronde dus het wordt er vast uitgehaald
pi_79048374
En ik zit in de volgende ronde en vind het prima spul
pi_79051181
Oh, ik was de doos al bijna kwijt! Doos dat ik ben...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_79053382
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:41:55 #34
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79078462
Hoe staat het ermee? ben zo benieuwd!
pi_79078958
Ja, vond het verslagje zo leuk, dus op naar het volgende verslagje
pi_79079059
Deeeeeeeeeeeeeeeeeebbster!!!
pi_79083394
Debster kon de doos toch morgen pas ophalen op het postkantoor?
pi_79085443
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 23:43 schreef Daph_ het volgende:
Debster kon de doos toch morgen pas ophalen op het postkantoor?
Inderdaad, volgens mij had ze dat aangegeven ja. Dus even geduld.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 00:47:00 #39
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79085636
Ooh dat heb ik niet meegekregen.. geeft ook niks verder
  zaterdag 13 maart 2010 @ 01:31:59 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_79086664
Debster is aan het comazuipen in een bungalowpark toch?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')