zo werkt dat niet, post 301 ofwel reply nummer 300 sluit het topic (de op telt mee als post namelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:29 schreef Juud- het volgende:
ik zie net dat ik post 300 in deel 1 had gemaakt.. sorry, ff niet op gelet. Dank voor het openen van een nieuw topic Crientj
*voelt zich newbie*quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo werkt dat niet, post 301 ofwel reply nummer 300 sluit het topic (de op telt mee als post namelijk)
... ik lees al 2 jaar mee ofzo, dat maakt het des te erger dat ik dit niet wist..misschien had ik het beter niet kunnen vertellen..hmmm...quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je ookmaar we moeten het allemaal leren toch?
Sorry hoor maar toch nog ff doorzeurenquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik doe ook mee deze rondekreeg net PM-etje dat er nog iemand uitgevallen was.
YEEY!!
Nou niet iedereen zijn Golden Enchantment en Fairy Dust erin doen he?
Ik ben een echte oldbie..November 1999 geregistreerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp maar weer!
(en jeumig, ik zie net dat ik al bijna 7 jaar op fok zit, wat vliegt de tijd)
Ik oooook! *hypert*quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Ik sta niet op de lijst maar doe wel mee!!!!!!!
Hahahaquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:17 schreef zoeperzazke het volgende:
tvp maar weer!
(en jeumig, ik zie net dat ik al bijna 7 jaar op fok zit, wat vliegt de tijd)
(*ziet de registratiedatum van Puckzz en beseft dat het allemaal wel meevalt*)
Ja leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik de doos heb wil ik je best PM'en met wat er al in het boekje staat hoor
Tuurlijk doe ik dat, want dat is leuk!quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Juud- het volgende:
leuk verslag loqi!! en leeeeuke spulletjes heb je eruit gehaald!!
misschien leuk als nune als laatste swapdoosontvanger een foto maakt van alle berichtjes in het swapschrift? Ik denk dat iedereen wel benieuwd is wat er allemaal in geschreven isof zadel ik nune met dit idee nu met nog meer werk op
quote:(Disclamer: Ondergetekende kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor slechte foto's, slap gezeur, afdwalen en onzin. Met het lezen van deze disclaimer geeft u aan akkoord te gaan met bovenstaande niet verantwoordelijkheidsverklaring)
Lang lang gelee.... of eigenlijk een paar uurtjes, stond er een pakjesman op de deurbel van mijn ouderlijk huis te duwen. Ik ben namelijk een van die luie studenten die lekker op pa en ma teert, en woon dus nog thuis. Enfin, ik dwaal af. De pakjesman stond op de deurbel te duwen.. ofja.. rammen eigenlijk.. want wat blijkt nou.. de bel is stukdus ik had bijna het pakje gemist en ik dwaal wederom af.
Maar de pakjes man had hem dan .... De Doos.....
Omdat ik jullie eigenlijk niet mag laten zien wat er in zit heb ik van veraf een klein kiekje geschoten om jullie toch te laten spieken maar niks te verraden. Al nieuwsgierig?
In de doos zat een cute kaartje van Nune aan ons allemaal, maar ik verklap niet wat er op staat![]()
En toen begon het graven, kwijlen en uitzoeken
Nune heeft echt haar best gedaan en er een super pakket van gemaakt met echt super veel leuke dingen (veel meer dan 20
) en na een tijd spitten en alles uitpakken en bekijken heb ik een keus gemaakt uit alle leuke hebbedingetjes
![]()
Als eerste een lekker crčmepje: hand Therapy geconcentreerde handcreme en een Essence steentjes setje
En toen een paar super leuke lakjesvan links naar rechts: Ciate Paintpots in 'Ladylike Luxe', LA colors 'Plum wine', Models own 'Tangerine Queen', China Glaze 'Tree hugger', en Catrice 'Dark Lavender'
Die van Models own doet echt gewoon zeer aan je ogen![]()
In ruil voor al deze pracht heb ik natuurlijk ook weer leuke dingetjes teruggedaan, en ook daarvan heb ik een kleine plaagfoto voor jullie![]()
Wat linksboven niet goed te zien is tegen de donkere achtergrond is een blauw schriftje wat ik ook meegestuurd heb, namelijk:
(Geef mij een set stiften en ik ben net een klein kind hoor)
In dit schriftje heb ik een pagina gemaakt voor de route waar iedereen op kan schrijven van wie en naar wie De Doos gaat.
Daarachter heb ik een lijstje gemaakt van alle spulletjes die ik eruit gehaald heb en die ik er terug in gedaan heb, zodat iedereen kan lezen wat er in gezeten heeft en wat er nog in ligtik ben alleen (geloof ik iig) wel weer zo dom geweest om gewoon een lakje te vergeten op te schrijven wat ik er in gestopt heb , ik zal niet zeggen welke om het spannend te houden, maar het is een roze van China Glaze (ik denk dat iedereen nu ook wel weet welke
)
Ik hoop dat jullie het schriftje een leuk idee vinden, ik wist niet of het de bedoeling was dat er een in zou komen. Zo niet, dan schrijf je lekker niks![]()
En zo begint het avontuur van De Doos, ik hoop dat jullie er net zo veel plezier mee hebben als ik![]()
En ik kan zeggen dat hij meteen weer op reis is (student he, tijd zat![]()
![]()
) en dat Debsterr de volgende gelukkige is
![]()
![]()
![]()
Het was ook heel leuk om te doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
Die lijst in de OP klopt niet! Ik PM Crientj even voor de goede lijst.
[..]
Tuurlijk doe ik dat, want dat is leuk!![]()
![]()
![]()
Superleuk verslag Loqi! Daarom hier nogmaals je verslagje!![]()
[..]
gewoon doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef princess-a het volgende:
Zou er hier trouwens iemand blij van worden als ik zo'n flesje Tendo Aceton in De Doos doe? Ik weet nog dat er in het show je nagels topic eens wild over werd gedaan omdat het pure aceton is, dat mensen online wilden bestellen enzo, en wij verkopen het gewoon in onze winkel dus als iemand er blij van wordt neem ik hem morgen mee en zet ik het klaar
haha nee dat weet ik ook niet! Nouja dan kijk ik wel als ie hier is of er al iets dergelijks in zitquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:12 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb hem hier al klaarstaan... maar ik weet natuurlijk niet hoe ver ik in de route zit
Inderdaad, volgens mij had ze dat aangegeven ja. Dus even geduld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:43 schreef Daph_ het volgende:
Debster kon de doos toch morgen pas ophalen op het postkantoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |