Ook dat nogquote:Op maandag 26 april 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
8ty8 neemt geen nieuwe klanten aan, heb laatst een mailtje van ze gekregen
Streep erdoor!quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij kunnen we de OP wel aanpassen, qua TD informatie..
Die gaan het nog druk krijgen!quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef mirannie het volgende:
Ik ga ook eens even een blik werpen bij maiandjays
En Nubar en volgens mij hebben ze ook Sephora by OPIquote:Op maandag 26 april 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
ja maiandjays gaan het wel merken! Heb daar eerder besteld en de service is prima. En gewoon gratis verzenden vanaf 10 lakjes.... En: Zoya!
Klopt, maar dat zijn de enige lakjes die nou net behoorlijk duur zijn. Essie zijn best ok qua prijs daar! Er staat ook overal dat ze OPI hebben, maar staan niet online, dus dat wordt mailen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
En Nubar en volgens mij hebben ze ook Sephora by OPI
Nubar is goedkoper dan bij Sparkling*nails volgens mij en Sephora by OPI is nu eenmaal wat duurder. Ik vind het een prima oplossing en als ze m'n handcreme er verkopen ga ik daar voortaan lekker bestellenquote:Op maandag 26 april 2010 22:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn de enige lakjes die nou net behoorlijk duur zijn. Essie zijn best ok qua prijs daar! Er staat ook overal dat ze OPI hebben, maar staan niet online, dus dat wordt mailen.
Klopt, Nubar is daar zeker goedkoper!!quote:Op maandag 26 april 2010 22:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nubar is goedkoper dan bij Sparkling*nails volgens mij en Sephora by OPI is nu eenmaal wat duurder. Ik vind het een prima oplossing en als ze m'n handcreme er verkopen ga ik daar voortaan lekker bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |