quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:15 schreef Mss het volgende:
Mensen, ik wil Paypal mailen over die claim, maar ik kan nergens een emailadres vinden. Waar moet ik heen mailen?
M.i. de Nubar sparkles (Violet sparkle, fire sparkle, night sparkle, petunia sparkle), maar volgens mij zei je dat je niet van glitter hield? Verder de duochromes: Peacock feathers, indigo illusion, iris dust.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
Dames, wat zijn musthave Zoya's en Nubars? Ik ga bestellen bij Maiandjays.
Gaaf!!!!! Leuk is dat he, pakketjes!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gedeelte
[ afbeelding ]
Links is Zoya Charla en die foto komt dus niet kleurecht over
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaaf!!!!! Leuk is dat he, pakketjes!!
Kijk, dat is vooruit denken!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:41 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy, VOL hahahahaFAIL !!
Ik heb meteen 2 helmers ingeslagen..was idee van de vriend...
"Ja, dan hoeven we niet zo snel meer terug"
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
Lieve Nagellakdames.... aanschouw hier het nieuwste dieptepunt uit mijn nagellak-carriere die nu duurt vanaf oktober 2009 (8 maanden dus nog maar...)
Ik kwam in aanraking met het Fok! -nageltopic en ging vanaf deel 4 mee posten.... nu, bijna 160 topics verder, heb ik een nieuw dieptepunt bereikt. Evenals mijn bankrekening...
Wat is er nou gebeurd?? Nou, dat zal ik vertellen... Ik begon met een trotse stash van ongeveer 5 lakjes... al snel groeide die uit tot 50 lakjes. 'Wajoooooooo' dacht ik, 'dat is veel!!!!!!!!' Toen ik de honderd passeerde maakte mijn hart een klein sprongetje 'wow!! Al meer dan honderd lakjes!!'
Na de 100 lakjes had ik ineens niet meer zo veel behoefte om te tellen en ik werd steeds vaker uitgelachen door mijn omgeving als ze in mijn befaamde Helmer keken.. Maar voor mensen die daar niet in keken, was er niks aan de hand. Netjes opgeruimd in een mooie (...) helmer, niks aan het handje.
Tot vandaag... ik kreeg de vier lakjes van Bubsel binnen, dat paste nog nét. Maar ik heb ook nog een stuk of 7 lakjes die nog binnenkomen, en ik heb er zojuist 7 bij gekocht...
MIJN HELMER IS VOL!!!!!!!!
Dus moest er iets nieuws komen... Deze nieuwe vriendin gaat twee helmer-lades leeg maken, zodat daar weer ruimte is voor mijn nieuwe lakjes, want ze gaat mijn nailart- en acrylspullen bewaren:
[ afbeelding ]
De nieuwe aanwinsten (eikels zijn het bij Essence, met hun nieuwe collecties die je MOET hebben om de verzameling compleet te houden, eikels!!)
[ afbeelding ]
Ik vind de kleuren niet eens zo geweldig... maar verzamelwoede he... dan krijg je dat..![]()
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel heel gaaf!!
En waar de teller nu op staat?? 248![]()
Oooh, dankjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 13:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M.i. de Nubar sparkles (Violet sparkle, fire sparkle, night sparkle, petunia sparkle), maar volgens mij zei je dat je niet van glitter hield? Verder de duochromes: Peacock feathers, indigo illusion, iris dust.
Mijn Zoya favo's: Veruschka (matte), Loredana (matte), Astra (glitter) en ik heb onderweg de hele Zoya sparkle collectie, Dovima (matte), Roxy (jelly)
Nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn gedeelte
[ afbeelding ]
Links is Zoya Charla en die foto komt dus niet kleurecht over
En zo te zien is haar helmer maar 3 ladesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 @ 13:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]Hoe kan je helmer nou vol zijn! Ik heb er veel meer (
) en mijn helmer is nog niet vol en ik heb de bovenste lade alleen voor verzorgingsspullen
Dat is geen Helmer... gelukkig weet ik zelf wat ik in huis heb staan...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En zo te zien is haar helmer maar 3 ladesLijkt meer zo'n papierladekastje (Sorry Lindy als ik je beledig, zal wel dat ik de foto verkeerd in zie.
)
Dat komt denk ik doordat ik een lade met acrylspullen had, een lade met verzorging/removers/olie/vijlen etc. en een lade met nailart.... Dan blijven er maar 3 over voor lak, en die zitten toch echt vol nu..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]Hoe kan je helmer nou vol zijn! Ik heb er veel meer (
) en mijn helmer is nog niet vol en ik heb de bovenste lade alleen voor verzorgingsspullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |