ik maar 1... maar ik wil er meer.. en dat vindt mijn vriend maar niksquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begin de nagellakverslaving te snappen met al die inkt die we in ons lichaam hebben gepompt, dat is gewoon onze daily rush omdat we anders onder de tattoos komen te zitten
er...moet...inkt..in..must...resist
hehhequote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begin de nagellakverslaving te snappen met al die inkt die we in ons lichaam hebben gepompt, dat is gewoon onze daily rush omdat we anders onder de tattoos komen te zitten
er...moet...inkt..in..must...resist
moooooiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
hehhe
Ooh Ainnir wow! Wat een buit![]()
Ik houd mn wijsvinger wat raar op deze foto, maar mn nagels komen wel het mooist uit zoPrincesses Rule
samen met Essence tippainter
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Op de foto lijkt het wit witter dan het irl is
Idd, te dun dan krakt het niet, te dik krakt het lelijk...ik smeerde het zo'n beetje als een creamy lak...medium dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:43 schreef DeltaCephei het volgende:
Krackpolish is moeilijk om te lakken..
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef samsuus het volgende:
2 tattoos en inmiddels nog 2 piercings over.
Ik wil er nog een piercing bij, maar die is vrij opvallend en twijfel of dat nog wel kan nu ik 2 kids heb en "al" 25 ben..
Weljaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:54 schreef samsuus het volgende:
2 tattoos en inmiddels nog 2 piercings over.
Ik wil er nog een piercing bij, maar die is vrij opvallend en twijfel of dat nog wel kan nu ik 2 kids heb en "al" 25 ben..
Lief kleurtje!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Gister kwam mijn Elle pakketje
Meteen maar even Hot Pink op gedaan. Best mooi, al is het in het zonnetje veel mooier, maar goed, wat doe je eraan
[ afbeelding ]
Ik zeg ook niet dat het helemaal niet kan ;-) Qua tattoos komen er ook zeker nog wel meer bij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik ben 41, 3 kids en word Oma en ik ben er nog niet klaar mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |