Geeft niks hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:41 schreef vamperotica het volgende:
Sorry, ik had nie gezien dat ie op 1 post na dicht was
Deze 6 vind ik wel heel erg mooi, helaas nog even niet het geld ervoor, maar blijf ze in de gaten houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:38 schreef Tegan het volgende:
Nogmaal dan maar.
[ afbeelding ]
China Glaze - Golden Opportunity (shimmer) [ afbeelding ]
China Glaze - Spin Me Round (holographic) & China Glaze - Rated Holographic (holographic).
[ afbeelding ]
China Glaze - Platinum Gold (shimmer), China Glaze - Golden Spurs (shimmer) & China Glaze - Unplugged (shimmer).
Ze mogen ook weg voor 4,- per stuk(liever).
Meeste zijn alleen uitgetest, sommigen een of twee keer opgehad.
Diamond Cosmetics - Very Berry Smoothie en Diamond Cosmetics - Cranberry Crush zijn gereserveerd voor MissJ.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze 6 vind ik wel heel erg mooi, helaas nog even niet het geld ervoor, maar blijf ze in de gaten houden
Wanneer heb je er wel het geld voor denk je?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:44 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Deze 6 vind ik wel heel erg mooi, helaas nog even niet het geld ervoor, maar blijf ze in de gaten houden
@Sharana ik heb je een pm gestuurd
Dat wordt pas tegen het einde van de maand. Als je ze kwijt kunt of kunt ruilen gewoon doen hoor, dat van mij is helaas te onzekerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wanneer heb je er wel het geld voor denk je?
Edit: Die twee lakjes die gereserveerd zijn mag je eventueel overbieden als je ze wil.
Ok dan gaat de PM voorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat wordt pas tegen het einde van de maand. Als je ze kwijt kunt of kunt ruilen gewoon doen hoor, dat van mij is helaas te onzeker
Ik vroeg me al af wat er was, maar heb het gevonden hoorquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:19 schreef Danny het volgende:
Onze lokale devheld Glowmouse heeft recentelijk een heuse TVP-knop gebouwd. Bij het reageervenster kun je behalve voor 'preview' en 'invoeren' nu ook kiezen voor 'topic volgen'. Als je hierop klikt wordt het topic vanaf dat moment ook opgenomen in je my active topics lijst. Effectief doet het dus hetzelfde als het plaatsen van de beruchte 'tvp' (ook bekend als de terugvindpost).
In je myat staat nu ook een kruisje waarmee je een topic kunt verwijderen uit je myAT lijst. Iets dat voorheen onmogelijk was.
Deze nieuwe functionaliteit zorgt ervoor dat onze moderators de instructie hebben gekregen 'tvp' posts en varianten daarop die niets bijdragen aan een topic te verwijderen.
We nemen bij deze graag, met weemoedig afscheid van een FOK! traditie. De TVP is niet meer.
Vaarwel en RIP aan de nabestaanden!
Rechts onder staat volg topic.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:11 schreef Tammymara het volgende:
Waar is dat dan? Die knop? ik zie alleen reageren en invoeren??
Ik heb niks moois in de aanbiedingquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:51 schreef josja het volgende:
Omdat het toch niet helemaal mijn kleur is wil ik mijn Merry Midnight wel ruilen. Heb hem denk ik 3 keer gebruikt. Iemand iets moois in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |