quote:Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee klopt, het zijn van die stickertjes die je even in het water moet weken en dan heb je een héél dun transferstickertje. Een beetje een gepiel maar wel heel mooiIk heb eerst ff 1 velletje gekocht om uit te proberen maar ik ben om!
Ik heb ze in de nagelstudio hier in Veghel gehaald. ¤1.25 (ex BTW) per velletje, maar ik heb ze ook wel online gezien. O.a. van Ed Hardy daar ga ik dus nu ff naar zoeken
Zo heten die dingen ja, maar ik wist niet hoeveel dan zouden weten wat het isquote:Op zondag 20 juni 2010 17:05 schreef princess-a het volgende:
oh Puckzz what a pwettyZijn het niet gewoon decals?
Partyhardy; dat zit er echt heeel netjes op zeg![]()
Dzjonka; leuk dat sentiment
Teruglezen is dan best handig..quote:Op zondag 20 juni 2010 17:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die bloemnagels uit de OP!!
Waar heb je die stickers vandaan??![]()
![]()
Op de website van Ed Hardy zie ik niets en een nagelwinkel in veghel vind ik niet heel specifiekquote:
Foto's!!quote:Op zondag 20 juni 2010 17:31 schreef Mirjam het volgende:
ik heb mijn nagels enorm gekortwiekt, heel kort zijn ze nu, maar dat vind ik eigenlijk veel mooier staan
Bij TD verkopen ze ook decal, vind ze alleen niet zo heel bijzonderquote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Op de website van Ed Hardy zie ik niets en een nagelwinkel in veghel vind ik niet heel specifiek
Whehehe, ik moest ook ff weer zoeken waar ik ze gezien had. Maar dit is dus wat ik bedoelquote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Op de website van Ed Hardy zie ik niets en een nagelwinkel in veghel vind ik niet heel specifiek
is dat ook zo'n decal?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
Mochten jullie willen, ik weet wel een meisje die van alle fotos, plaatjes wat je ook maar hebt decals kan maken. Kan haar vragen of ze het leuk vind als er meer mensen bestellen en dan haar email doorgeven?
Toen ik de Swapdoos had en deze zag liggen, wist ik meteen dat ze een perfecte basis zou zijnChina Glaze OMG
[ afbeelding ]
Nu kunnen Kitty en ik namelijk lekker kletsen![]()
[ afbeelding ]
over onze gezamelijke verslaving![]()
[ afbeelding ]
Wat lief!!quote:Op zondag 20 juni 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
Mochten jullie willen, ik weet wel een meisje die van alle fotos, plaatjes wat je ook maar hebt decals kan maken. Kan haar vragen of ze het leuk vind als er meer mensen bestellen en dan haar email doorgeven?
Toen ik de Swapdoos had en deze zag liggen, wist ik meteen dat ze een perfecte basis zou zijnChina Glaze OMG
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die MOET ik... waar waar waar koop ik die?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik haat doodshoofden etc...quote:Op zondag 20 juni 2010 17:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe, ik moest ook ff weer zoeken waar ik ze gezien had. Maar dit is dus wat ik bedoel
Ja he, vond het ook nogal een klus. Maar goed, wie weet krijg je een perfecte swapquote:
Die is gaaf!!quote:
Ah, thanks!! Vind ´m erg mooi!! Geloof dat ik die toch ook echt nog wel wilquote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor Mirannie:
[ afbeelding ]
Pink is met één laagje, wijsvinger met twee en middelvinger met drie. Ringvinger wou niet op de foto.
Mooi Puckzzz!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nfu Oh 87 over Catrice SOF:
[ afbeelding ]
En met een bloemetjes tattoo stickertje:
[ afbeelding ]
Ik haat hello kitty, hahaha, maar het kleurtje blijft leuk!! En mooi gelakt ook gewoonquote:Op zondag 20 juni 2010 17:45 schreef princess-a het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zenks mopquote:Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef Debsterr het volgende:
Zo dames, eindelijk bijgelezen. Die Hello Kitty decals zijn wel grappig, maar die van Puckzzz vind ik dan weer echt mooi
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |