Nou dat mag ook wel wat liever, Ik vind dat je het er best mag uitgooien als je ergens mee zit. Ik zit hier dan wel op Fok! maar hier in dit topic voelt het helemaal niet zo. Ik heb het idee dat het een soort van vriendengroep is die overal met elkaar over kan praten maar VOORAL over nagellak en wat daar bij komt kijken.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zitten we hier in R&P ofzo?
Ik denk dat je hier moet zijn.
Ontopic: mn nagels zijn kaal, dus ik ga zo es een mooi lakje uitzoeken.
Mij wel. Helemaal gezien de discussies die we hierover gehad hebben, zowel in dit topic als achter de schermen. Vooral als mod zou ze toch echt beter moeten weten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mij stoort het totaal niet dat RenRen even haar hart lucht hier hoor,
Mag je dan nog wel blijvenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:46 schreef Joysa het volgende:
Als we nou even niet reageren op Misstique word het topic tenminste niet vervuild![]()
Ik ga zo mn lak er weer af halen, morgen keuring op het werk..
Of ik moet ze op het werk heel hard terug naaien en MET lak op komen![]()
Aangezien er nog geen actie wordt ondernomen, heb ik weinig keus. Kom op zeg. Klaar nu.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mij wel. Helemaal gezien de discussies die we hierover gehad hebben, zowel in dit topic als achter de schermen. Vooral als mod zou ze toch echt beter moeten weten..
Wat is een petrol-lakje?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:54 schreef m@x het volgende:
Oh ja, een petrol-lakje zoek ik ook nog. Moet in ieder geval geen creme zijn want het lukt me niet dat een beetje mooi te lakken.
aaah thx die van Gosh heb ik ook, wist helemaal niet dat het zo in was...quote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dit : http://www.joliette.be/?p=2621
Petrol en alle blauw-groenen en daar tussenin kleurtjes heb ik al jaren voor mijn voetjes. Het is mijn favo kleur, heb zelfs een petrol-kleurige kledingkamerquote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaah thx die van Gosh heb ik ook, wist helemaal niet dat het zo in was...
Ik ga sowieso al weg hahaquote:
Sorry voor je phonestress... ik had inderdaad beter ene kleiner formaatje moeten kiezenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen actie wordt ondernomen, heb ik weinig keus. Kom op zeg. Klaar nu.
Dzjonka, leuke kleur(telefoon flipte van de grootte, maar maakt niet uit
Ow trek dan alle gekheid maar uit de kast, alle toeters en bellen en maak er dan een mooi spectakel vanquote:Op zondag 20 juni 2010 16:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al weg haha![]()
Die rode ergens bovenaan de pagina is nice!
Neeh, helemaal niks, horecaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:13 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow trek dan alle gekheid maar uit de kast, alle toeters en bellen en maak er dan een mooi spectakel van
Nee ik zou gewoon iets neutraals nemen of een pastel kleur
Wat gaaaaaf Puckz!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nfu Oh 87 over Catrice SOF:
[ afbeelding ]
En met een bloemetjes tattoo stickertje:
[ afbeelding ]
heel mooi!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wauwie wat mooiquote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw mooie kleur!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee klopt, het zijn van die stickertjes die je even in het water moet weken en dan heb je een héél dun transferstickertje. Een beetje een gepiel maar wel heel mooiquote:Op zondag 20 juni 2010 16:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw mooie kleur!
En waar haal je zulke stickertjesSuper mooi, lijken bijna geen stickertjes
Ed Hardy stickertjesquote:Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee klopt, het zijn van die stickertjes die je even in het water moet weken en dan heb je een héél dun transferstickertje. Een beetje een gepiel maar wel heel mooiIk heb eerst ff 1 velletje gekocht om uit te proberen maar ik ben om!
Ik heb ze in de nagelstudio hier in Veghel gehaald. ¤1.25 (ex BTW) per velletje, maar ik heb ze ook wel online gezien. O.a. van Ed Hardy daar ga ik dus nu ff naar zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |