Jeejquote:
past mooi bij de catrice-kleuren die in juli komen:quote:Op zondag 20 juni 2010 12:01 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Komt in Juli/Augustus in de winkel.
Weet niet of het al eerder gepost is hier![]()
Hmm en ik begin 2 juli bij het KV, dat komt mooi uitquote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
past mooi bij de catrice-kleuren die in juli komen:
[ afbeelding ]
Iets met halve plaatjes stempelen. Heb er maar weer een laagje lak overgesmeerd, ik moet leren voor m'n her.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef moussy het volgende:
[..]
erg?
Ik heb mn konad uitgesmeerd met gosh topcoat
quote:
Nice!! En dankjewelquote:Op zondag 20 juni 2010 11:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
1 potje maar #087
http://suzieducks.blogspo(...)with-nfu-oh-569.html
die lichte versie, maar ik ga 'm over een dekkende groen proberen denk ik.
Probleem met die dingen is dat ik bijna alle speciale collecties vanaf vorig jaar compleet heb, en dat met deze dus ook gaat moeten...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:01 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Komt in Juli/Augustus in de winkel.
Weet niet of het al eerder gepost is hier![]()
Ik vind die potjes mooi!!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel terecht wat je aangeeft, het lijkt mij ook wat snel om hem nu al met gezinsactiviteiten mee te nemen zonder dat ze met jullie er over gepraat heeft hoe jullie er over denken en wat jullie willen etc. Kun je er met je moeder niet over praten?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:sorry voor de meiden die offtopic gezeik haten. Maar ik moet iets kwijt aan vrouwen
![]()
Mijn moeder en ik zijn al alleen sinds ik 1 ben. Af en toe had ze een vriend. Natuurlijk niet zonder ons eerst goed kennis te laten maken.
Nu was ze opeens net een week heel gezellig aan het smsen met een man. Vond ik heel leuk voor haar, maar ze laat nieeets over hem los. Toen zou hij hier zaterdag langskomen omdat er een feest was van hun forum. Ik heb hem 3 minuten gezien in mijn moeheid en opeens lagen ze samen op bed. Moet ze zelf weten hoor, maar de (2 dagen ervoor) gemaakte afspraak was dat ze het even mee zou delen, zodat ik niet een vreemde vent in de gang tegen ou komen.
Maar nu gaat hij na een dag ook al mee met gezinsdingies. Vind ik nogal snel. En ben er niet helemaal voor. Ik zet mn happyface maar op, maar voel me niet zo happy.
Ow dat is wel heel erg naar, ik ken het gevoel wel een beetje, mijn moeder ging trouwen (wat ze volgens eigen zeggen nooit meer zou doen) en ruilde mijn (voor mijn gevoel) in voor die man. Ze gingen verhuizen en lieten mijn bij me vriend wonen (kon niet anders want er was geen ruimte in die nieuwe woning voor mij).quote:Op zondag 20 juni 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:sorry voor de meiden die offtopic gezeik haten. Maar ik moet iets kwijt aan vrouwen
![]()
Mijn moeder en ik zijn al alleen sinds ik 1 ben. Af en toe had ze een vriend. Natuurlijk niet zonder ons eerst goed kennis te laten maken.
Nu was ze opeens net een week heel gezellig aan het smsen met een man. Vond ik heel leuk voor haar, maar ze laat nieeets over hem los. Toen zou hij hier zaterdag langskomen omdat er een feest was van hun forum. Ik heb hem 3 minuten gezien in mijn moeheid en opeens lagen ze samen op bed. Moet ze zelf weten hoor, maar de (2 dagen ervoor) gemaakte afspraak was dat ze het even mee zou delen, zodat ik niet een vreemde vent in de gang tegen ou komen.
Maar nu gaat hij na een dag ook al mee met gezinsdingies. Vind ik nogal snel. En ben er niet helemaal voor. Ik zet mn happyface maar op, maar voel me niet zo happy.
Ik vind die catrice lakjes niet heel bijzonder qua kleur, ik heb hier nu ook enkele catrice lakjes staan en vind ze niet echt fijn lakken of nouja sommige niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind ze juist zalig lakken!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:22 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik vind die catrice lakjes niet heel bijzonder qua kleur, ik heb hier nu ook enkele catrice lakjes staan en vind ze niet echt fijn lakken of nouja sommige niet.
Omdat ik die niet hebquote:Op zondag 20 juni 2010 15:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waarom doe je der geen SV over?? Of is het een holo?
Zitten we hier in R&P ofzo?quote:
Tfti zeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zitten we hier in R&P ofzo?
Ik denk dat je hier moet zijn.
Ontopic: mn nagels zijn kaal, dus ik ga zo es een mooi lakje uitzoeken.
touchy....quote:Op zondag 20 juni 2010 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat mag ook wel op een aardigere manier gezegd worden zeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nou dat mag ook wel wat liever, Ik vind dat je het er best mag uitgooien als je ergens mee zit. Ik zit hier dan wel op Fok! maar hier in dit topic voelt het helemaal niet zo. Ik heb het idee dat het een soort van vriendengroep is die overal met elkaar over kan praten maar VOORAL over nagellak en wat daar bij komt kijken.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mij wel. Helemaal gezien de discussies die we hierover gehad hebben, zowel in dit topic als achter de schermen. Vooral als mod zou ze toch echt beter moeten weten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:44 schreef Puckzzz het volgende:
Mij stoort het totaal niet dat RenRen even haar hart lucht hier hoor,
Mag je dan nog wel blijvenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:46 schreef Joysa het volgende:
Als we nou even niet reageren op Misstique word het topic tenminste niet vervuild![]()
Ik ga zo mn lak er weer af halen, morgen keuring op het werk..
Of ik moet ze op het werk heel hard terug naaien en MET lak op komen![]()
Aangezien er nog geen actie wordt ondernomen, heb ik weinig keus. Kom op zeg. Klaar nu.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mij wel. Helemaal gezien de discussies die we hierover gehad hebben, zowel in dit topic als achter de schermen. Vooral als mod zou ze toch echt beter moeten weten..
Wat is een petrol-lakje?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:54 schreef m@x het volgende:
Oh ja, een petrol-lakje zoek ik ook nog. Moet in ieder geval geen creme zijn want het lukt me niet dat een beetje mooi te lakken.
aaah thx die van Gosh heb ik ook, wist helemaal niet dat het zo in was...quote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dit : http://www.joliette.be/?p=2621
Petrol en alle blauw-groenen en daar tussenin kleurtjes heb ik al jaren voor mijn voetjes. Het is mijn favo kleur, heb zelfs een petrol-kleurige kledingkamerquote:Op zondag 20 juni 2010 16:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
aaah thx die van Gosh heb ik ook, wist helemaal niet dat het zo in was...
Ik ga sowieso al weg hahaquote:
Sorry voor je phonestress... ik had inderdaad beter ene kleiner formaatje moeten kiezenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aangezien er nog geen actie wordt ondernomen, heb ik weinig keus. Kom op zeg. Klaar nu.
Dzjonka, leuke kleur(telefoon flipte van de grootte, maar maakt niet uit
Ow trek dan alle gekheid maar uit de kast, alle toeters en bellen en maak er dan een mooi spectakel vanquote:Op zondag 20 juni 2010 16:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al weg haha![]()
Die rode ergens bovenaan de pagina is nice!
Neeh, helemaal niks, horecaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:13 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow trek dan alle gekheid maar uit de kast, alle toeters en bellen en maak er dan een mooi spectakel van
Nee ik zou gewoon iets neutraals nemen of een pastel kleur
Wat gaaaaaf Puckz!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Nfu Oh 87 over Catrice SOF:
[ afbeelding ]
En met een bloemetjes tattoo stickertje:
[ afbeelding ]
heel mooi!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wauwie wat mooiquote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw mooie kleur!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee klopt, het zijn van die stickertjes die je even in het water moet weken en dan heb je een héél dun transferstickertje. Een beetje een gepiel maar wel heel mooiquote:Op zondag 20 juni 2010 16:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw mooie kleur!
En waar haal je zulke stickertjesSuper mooi, lijken bijna geen stickertjes
Ed Hardy stickertjesquote:Op zondag 20 juni 2010 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee klopt, het zijn van die stickertjes die je even in het water moet weken en dan heb je een héél dun transferstickertje. Een beetje een gepiel maar wel heel mooiIk heb eerst ff 1 velletje gekocht om uit te proberen maar ik ben om!
Ik heb ze in de nagelstudio hier in Veghel gehaald. ¤1.25 (ex BTW) per velletje, maar ik heb ze ook wel online gezien. O.a. van Ed Hardy daar ga ik dus nu ff naar zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |