Ik ga morgenquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:50 schreef Lindytje het volgende:Morning!!
Ik zit er over te twijfelen om naar de Primark te rijden... ik ben wel benieuwd wat dat daar is...
Ik denk dat ik het maar ga doen, ik heb toch geen reet te doen hier thuis
Ligt er echt aan hoe laat je gaatquote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 10:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Lindy,
Die in Rotterdam is echt kut!
Kinderwagens aargh!!! Veel mensen aargh!!! Bepaalde mensen aaargh!!! Drukte aarghh!!!
Ik was er laatst om 11 uur. Toen wou ik al het liefste omdraaien maar ik woon er ver vandaan en met de trein is dat zonde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef Lindytje het volgende:
Oh.... dank voor de tips!!
Dan pas ik denk ik toch maar voor vandaag... van ik ben er dan op z'n vroegst om half 1... En da's geen doen dus begrijp ik....
Mja, het is er gewoon erg druk. Ik zou tussen 2 kinderbijstanden ingaan, vroeg op de dinsdag of donderdag. Want maandag is ook enorm druk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 @ 11:00 schreef Lindytje het volgende:
Oh.... dank voor de tips!!
Dan pas ik denk ik toch maar voor vandaag... van ik ben er dan op z'n vroegst om half 1... En da's geen doen dus begrijp ik....
Mooooiiiiii!!!!quote:
Oh, ja... da's dan zonde inderdaad... en ik kan al niet zo heeeel goed tegen drukte.. Ik denk dat ik dan toch maar pasquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was er laatst om 11 uur. Toen wou ik al het liefste omdraaien maar ik woon er ver vandaan en met de trein is dat zonde.
Vorige keer dat ik er was waren de mandjes zelfs op en je kon niet lopenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooooiiiiii!!!!
[..]
Oh, ja... da's dan zonde inderdaad... en ik kan al niet zo heeeel goed tegen drukte.. Ik denk dat ik dan toch maar pas
Dan moet ik nu een andere shop-plaats gaan vinden voor vandaag..Ik heb zin om iets te gaan doen!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:07 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik er was waren de mandjes zelfs op en je kon niet lopenEn ik bedoel dus echt niet lopen zonder tegen iemand aan te botsen.
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Oh nog even in herhaling: als de Claire's Mood Polishes in Calm/Wild binnen zijn bij maiandjays ga ik bestellen. Als er hier dames nog moodies willen meebestellen of iets anders dan kun je me DM'en.Ik kom namelijk niet aan 10 lakjes haha
![]()
nouja zou wel kunnen maar dat mag ik niet van mezelf
![]()
Ik hoop dat ie er dan een behoorlijk aantal krijgt heb er sowieso 12 nodig en dan heb ik nog geen voorraadquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Oh nog even in herhaling: als de Claire's Mood Polishes in Calm/Wild binnen zijn bij maiandjays ga ik bestellen. Als er hier dames nog moodies willen meebestellen of iets anders dan kun je me DM'en.Ik kom namelijk niet aan 10 lakjes haha
![]()
![]()
hebben ze die grijze ook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef DeltaCephei het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |