Wat ontzettend mooi zeg !!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Daph_ het volgende:
Nog even een foto van alleen mijn mani (nav datefoto met Nune en snkr-xxx)
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat ontzettend mooi zeg !!!!!
Waar heb je die sjablonen gekocht? Of is het niet met een sjabloon erop gezet?
Dank je voor je snelle info. Ik ga ook eens bestellen. Ik heb nog nooit gestempeldquote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik heb gestempeld met Konad imageplate M73 en China Glaze Millennium
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dank je voor je snelle info. Ik ga ook eens bestellen. Ik heb nog nooit gestempeld![]()
Is het moeilijk om te doen? Die sjablonen leg je dan niet gewoon op je nagel.?
Ik snap geloof ik niet goed hoe het werkt.
Als ik het bestel zit er dan een duidelijke uitleg bij hoe het moet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij..zag ik hem vorige week in Wateringen nog..
Maar dat kan dus ook niet waar zijn..ik weet het niet meer![]()
Oeww ben nieuwsgierig!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar mooie!ik ben gek op cc, ze lakken fijn, drogen goed, blijven lang zitten, en je kan er ook nog eens mee stempelen
![]()
ik ben nu lekker vrij een poosje dus zal morgen als de zon schijnt eens mijn stash op de foto zetten en dus ook mijn CC
van de week gaat ze een rondje kruidvatten, bezigheidstherapiequote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als ik ze tegenkom zal ik er een voor je kopen ok?
www.magnonails.dequote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oeww ben nieuwsgierig!
En Buzzwheedle ging binnenkort ergens plates bestellen die ook full nail zijn! Weet alleen de site niet meer
Heel erg, maar ik vind de flesjes van CC zo saai, dat ik minder geneigd ben om ze te bestellenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar mooie!ik ben gek op cc, ze lakken fijn, drogen goed, blijven lang zitten, en je kan er ook nog eens mee stempelen
![]()
ik ben nu lekker vrij een poosje dus zal morgen als de zon schijnt eens mijn stash op de foto zetten en dus ook mijn CC
Pakketpost geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef miss--moana het volgende:
weet iemand wat de verzendkosten zijn van Lush.nl?
Ik wil de Lemony Flutter bestellen maar voordat ik het helemaal rond heb wil ik wel graag weten wat de verzendkosten zijn, kan het niet zo 1,2,3 vinden op de site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |