Geen idee, heb nog nooit een potje leeggemaaktquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoe de boep krijg je het laatste beetje lak uit je potje?
Mooi PF!
\quote:Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hehehe dat is nog niets vergeleken met wat ik hier heb staan![]()
Hot or Not alleen die naam al, als ik niet kan kiezen ga ik op naam kiezen. En juist door deze naam zou ik die opdoen om dan te gaan bepalen of die Hot or Not is![]()
Wat is OCC? Ik wil ook pigmentenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil ook die franken juggsHeb nog een shitload pigmenten en glitters van OCC! Gewoon in blanke lak doen he?
heerlijke kleur die bovenste!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef P.F het volgende:
180 Hot or not?
[ afbeelding ]
Vind het een prima kleur, maar alleen leuk met bruine handen. En niet heel speciaalMaar wel mooi!
Er komt nog een 2e laagje overheen..
En dit is 040 Princess rule, toen waren m'n nagels nog wat korter
[ afbeelding ]
Ik doe altijd het flesje ingepakt in bubbelfolie in een bubbelenveloppe. You can never be too surequote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Hoe verzenden jullie lakjes? in een bubbelenvelop zonder verder iets eromheen? Of normale envelop met wat bubbelplastic?
Ik ga woensdag hier shoppen @ amsterdam dus als ik nog catrice / h&m lakjes mee moet nemen laat maar wetenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had laatst ook gevraagd of iemand die mad about you ergens kon kopen.... geen reactie gehad, ik baal
Erg leuke combi!! Mooi hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
je bent niet de enige, man o man ik moet ook nog een hele stapel untrieds erdoorheen werken![]()
Ik zat net te denken welke plate ik ging gebruiken.... en ik wist het maar niet en alsof de heer erboven me hoorde hoor ik ineens iets door mijn brievenbus vallen... de plates van ijsdraakje![]()
![]()
![]()
gelijk opengeschuurd natuurlijk! ze zijn tof en heb natuurlijk al 4 favo's namelijk de full nails.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
en gelijk uitgeprobeerd natuurlijk!
[ afbeelding ]
Color club wild at heart als basis, en gestempeld met fashion addict
obsessive compulsive cosmeticsquote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is OCC? Ik wil ook pigmenten
Die CC moet ik oopkquote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
je bent niet de enige, man o man ik moet ook nog een hele stapel untrieds erdoorheen werken![]()
Ik zat net te denken welke plate ik ging gebruiken.... en ik wist het maar niet en alsof de heer erboven me hoorde hoor ik ineens iets door mijn brievenbus vallen... de plates van ijsdraakje![]()
![]()
![]()
gelijk opengeschuurd natuurlijk! ze zijn tof en heb natuurlijk al 4 favo's namelijk de full nails.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is balenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb die fullnail plates nog steeds niet binnen.. Ik heb 4 sets van set 3 gekregen en 8 van set 1, met als gevolg dat ik dus 8 poedelplates heb enzovoortsHeb bundle monster drie weken geleden gemaild en ze zouden het opsturen, maar ik heb niks gehoord of ontvangen (terwijl ze de vorige keer binnen een paar dagen binnen waren..)
Andere kleur groen?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
Groene stempel is leuk over..... (graag invullenheb advies nodig
)
Zilver, wit, geel, oranje?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
)
I know, maar wil graag dat groene blaadjes patroon uitproberen en die moet dus met donkergroen gestempeld worden. En dan zou het dus over lichtgroen moeten en mijn enige lichtgroen heb ik al een keer gebruikt en moet door mijn untrieds heen.quote:
Ja, zilver zat ik inderdaad ook al aan te denkenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Daph_ het volgende:
Nog even een foto van alleen mijn mani (nav datefoto met Nune en snkr-xxx)
[ afbeelding ]
Crap, I failed. Again.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALLE DS-EN ZIJN WEER BESCHIKBAAR BIJ TD!!!
![]()
over bruin! krijg je een boomstam met blaadjesquote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
)
Welke waren niet meer beschikbaar dan? Ik heb gister me mandje de hele tijd gevuld en weer leeg gekiept (pff...een saaie zondag avondquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:ALLE DS-EN ZIJN WEER BESCHIKBAAR BIJ TD!!!
![]()
Ik ga op Color Club jacht! Zie alleen maar mooie lakjes ervan langs komen, heb er al wel enkele maar niet die mooiequote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatst waren er een paar n/a geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke waren niet meer beschikbaar dan? Ik heb gister me mandje de hele tijd gevuld en weer leeg gekiept (pff...een saaie zondag avond) en toen kreeg ik niet te zien over dat ze er niet meer waren ofzo..
Ik ging meteen kijken, maar helaas... de ds lakjes die op mijn wishlist staan hebben ze niet, die zijn natuurlijk al lang overal opquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:ALLE DS-EN ZIJN WEER BESCHIKBAAR BIJ TD!!!
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:39 schreef miss--moana het volgende:
[..]
over bruin! krijg je een boomstam met blaadjes
geen idee, zal het wel een keer proberen en dan hier laten zienquote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ook een leuk idee, maar volgens mij ziet dat er een beetje viezig uit
Zo, dat is flink snel!! Wel prettig!!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, volgens mij vervelen ze zich daar. Net gefaald en nu al een betalingsverzoek.
Ik wilde hetzelfde komen toegeven, gelukkig ben ik niet de enige falerdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gefaald bij TD![]()
![]()
OPI-What's with the Cattitude?
OPI-DS Extravagance
OPI-My Private Jet
CCL-Wild at Heart #05A871
CCL-Revvvolution #05A852
CCL-High Society #05A881
CCL-Worth the Risque #05A850
CCL-Age of Aquari #05AN04
CG-Awaken #691
Lief dagboek.. vandaag ga ik nagelriemolie kopen want m'n vingers vinden dat heel fijn!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil bestellen bij TD.Ik vind ook dat ik het verdiend heb.
HEB EEN 10 VOOR WISKUNDE OHYEAH. Mijn slechtste vak ALLER TIJDEN. Lawd.
Voordat ik een 'liefdagboekopmerking' krijg, kleurtjes:
[ afbeelding ]
H&M - Hello kitty Turquise Kitty
Heb ik, maar ik vergeet het steedsquote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lief dagboek.. vandaag ga ik nagelriemolie kopen want m'n vingers vinden dat heel fijn!
Lief dagboek, Debbster zei vandaag dat iemand nagelriem olie moest halen, maar dat kan ookquote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lief dagboek.. vandaag ga ik nagelriemolie kopen want m'n vingers vinden dat heel fijn!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mooooiquote:Op maandag 21 juni 2010 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil bestellen bij TD.Ik vind ook dat ik het verdiend heb.
HEB EEN 10 VOOR WISKUNDE OHYEAH. Mijn slechtste vak ALLER TIJDEN. Lawd.
Voordat ik een 'liefdagboekopmerking' krijg, kleurtjes:
[ afbeelding ]
H&M - Hello kitty Turquise Kitty
Euj, niet zo bijdehand hequote:Op maandag 21 juni 2010 18:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lief dagboek, Debbster zei vandaag dat iemand nagelriem olie moest halen, maar dat kan ook
averechts werken. Vaseline of Lemony Flutter zijn ook heel fijn!
Hoop niet dat k em sluit, zit mobiel..
Door elke keer al mijn velletjes eraf te trekken tot ze bloeden. Daarom zijn ze zo gek afgesneden, de plaatjes van mij altijd. Want mijn hele vingertop is rood en lelijk en vellerigquote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Debsterr heeft wel gelijk.
Hoe heb je ze zo droog gekregen?
ik heb alleen maar mooie!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik ga op Color Club jacht! Zie alleen maar mooie lakjes ervan langs komen, heb er al wel enkele maar niet die mooie
Volgens mij..zag ik hem vorige week in Wateringen nog..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef moussy het volgende:
Weet iemand of er een kruidvat in Den Haag of Rijswijk is die van catrice back to black verkoopt, ik kan hem hier (gehucht) nergens vinden
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij..zag ik hem vorige week in Wateringen nog..
Maar dat kan dus ook niet waar zijn..ik weet het niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |