quote:Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Sexagon is voor mijEn Tumble ook hihi
En ook een H&M mad about you![]()
Ik ga ergens deze week nog naar de stad... doet ik even kijken voor je ....quote:Op maandag 21 juni 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had laatst ook gevraagd of iemand die mad about you ergens kon kopen.... geen reactie gehad, ik baal
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ga ergens deze week nog naar de stad... doet ik even kijken voor je ....
Ah balen!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had laatst ook gevraagd of iemand die mad about you ergens kon kopen.... geen reactie gehad, ik baal
Hing nog best veel, maar had maar 4 PM's gehad. Sinful Senorita hangt er ook nog.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga woensdag naar R'dam, dus ik zal ook kijken voor de lakjes!
Je ziet het roze alleen als hij beweegt..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef RenRen- het volgende:
PF, komt dat door je camera? The pinker the better, vond ik heel prettig.Dekte heeeel goed.
Dit blijft toch wel een hele gave combi!! Echt heel leuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
Wilde een ideetje van Mimu nadoen (maar iets andere kleurtjes)
[ afbeelding ]
P2 - Summer rain
en toen was de camera leeg en ik weet niet waar de lader is.. dus crappe webcam fotos![]()
Louise glitter topcoat erover en Essie matte about you
[ afbeelding ]
In t echt zie je ook nog de gouden shimmer van de onderlak
[ afbeelding ]
Als ik de lader kan vinden doe ik later nog betere fotos
Op mijn nagels was hij ROZE. ROOOOZE. Echt. Knal. Mooi.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Je ziet het roze alleen als hij beweegt..
Aaah die snowmanquote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef P.F het volgende:
Deze roze heb ik allemaal eens opgehad en ze zijn stuk voor stuk geweldig
[ afbeelding ]
Zou je niet zeggen maar vooral de rechter 2 zijn mooi! Heb er alleen nog geen mooie eigen foto's van..
Deze moet ik nog opdoenBen benieuwd.
[ afbeelding ]
Ik heb rood rood Catrice-Bloody Mary to go op..... ook aanrader vind ikquote:Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef P.F het volgende:
Die knallende roze is 180 Hot or Not? volgens mij lijkt hij heel erg op 040 Princess For a Day
Of bedoel je die roze/rode? Die is echt roze! 050 The Pinker The Better
Hier: 050/180/040
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
050 is echt roze, maar hij lijkt rood..
Volgens mij hou je wel van rozequote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je niet zeggen maar vooral de rechter 2 zijn mooi! Heb er alleen nog geen mooie eigen foto's van..
[ afbeelding ]
Ik heb al die dure/rare merken gekregenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op mijn nagels was hij ROZE. ROOOOZE. Echt. Knal. Mooi.
[..]
Aaah die snowmanHoe schattig. Jij bent vooral van de lichtere kleuren he?
Ik vind het een heel rare kleurcombi.....quote:Op maandag 21 juni 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
P2 - Summer rain
en toen was de camera leeg en ik weet niet waar de lader is.. dus crappe webcam fotos![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat sneeuwpopjequote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk! Niet iets waar ik zelf opgekomen zou zijn maar als ik het zo zie wel heel mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:31 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
P2 - Summer rain
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik heb er echt heel veel gekregen van iemand van 't cosmopinieforum, (een deel in ruil voor visagie model zijnquote:
hehehe dat is nog niets vergeleken met wat ik hier heb staanquote:Op maandag 21 juni 2010 14:38 schreef P.F het volgende:
Ik ga vandaag Hot or Not opdoen, dan morgen wel een andere. Waarom heb ik er nog zoveel![]()
!
hebben ze allemaal van die lieve kleurtjes ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt heel veel gekregen van iemand van 't cosmopinieforum, (een deel in ruil voor visagie model zijn) zij heeft zoo veel lakjes, niet normaal!
Beide opties, haha. Maar als ik 'm in bubbelenvelop stop, dan inderdaad niet nog meer folie ofzo. Wel doe ik bij een gewone envelop de hele envelop beplakken tegen het scheuren.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Hoe verzenden jullie lakjes? in een bubbelenvelop zonder verder iets eromheen? Of normale envelop met wat bubbelplastic?
Zo eentje zou ik alleen al willen voor de heb (alleen dan niet in rozequote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt heel veel gekregen van iemand van 't cosmopinieforum, (een deel in ruil voor visagie model zijn) zij heeft zoo veel lakjes, niet normaal!
In een bubbelenvelop en dan doe ik er vaak nog 1 of 2 laagjes bubbelplastic omheen. Afhankelijk van hoe groot het lakje is en of ie dan nog door de brievenbus pastquote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Hoe verzenden jullie lakjes? in een bubbelenvelop zonder verder iets eromheen? Of normale envelop met wat bubbelplastic?
Ligt eraan wat ik heb!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Ja en ik ruil soms met een vriendinnetje, zij krijgt al mijn vieze bordeaux kleuren en zoquote:Op maandag 21 juni 2010 14:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hebben ze allemaal van die lieve kleurtjes ?
vind ze echt leuk!
ja maar jij gebruikt sowieso VEEEEL plakband. Met mijn verjaardagspakketje moest mijn vader zo hard lachen, ik heb echt zitten worstelen om die open te krijgen haha!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik heb!
Anders bubbelenvelop met keukenpapier om de lakjes of gewone envelop met bubbelspul erom en HEEL veel plakband om de envelop
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
ja maar jij gebruikt sowieso VEEEEL plakband. Met mijn verjaardagspakketje moest mijn vader zo hard lachen, ik heb echt zitten worstelen om die open te krijgen haha!
Ja die liefdesrelatie heb ik opgemerkt ja. Ik pak tegenwoordig maar gewoon een schaar en knip de boel openquote:
verschilt natuurlijk per lakje, bij P2 of Koh, Sally Hansen oid gaat dat allemaal prima dubbelopquote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
ja maar jij gebruikt sowieso VEEEEL plakband. Met mijn verjaardagspakketje moest mijn vader zo hard lachen, ik heb echt zitten worstelen om die open te krijgen haha!
Ik doe of bubbelenvelop of om lakjes heen in een gewone envelop. Dubbelop passen ze niet meer door de brievenbus *yep, i tried*
Echt joh? Bij alles wat ik geprobeerd heb tot nu toe past het niet meer dan.. En zo gaat het eigenlijk ook primaquote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
verschilt natuurlijk per lakje, bij P2 of Koh, Sally Hansen oid gaat dat allemaal prima dubbelop
de linker!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik een van mn frankens op ga smeren.... Maar welke?
Nooit last van gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoe de boep krijg je het laatste beetje lak uit je potje?
Mooi PF!
Ondersteboven houden tot alles bij de kwast komt?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoe de boep krijg je het laatste beetje lak uit je potje?
Mooi PF!
Hm, eerst maar goed verdunnenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ondersteboven houden tot alles bij de kwast komt?
Ik ook niet, maar dit is mijn basecoatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |