Kun je haar hyves bekijken? Heeft ze onder foto mapje 'Decals' voorbeelden staan met een foto van haar vriendje, en een foto van haar vriendje en zichzelf op haar nagels. Ik ga dat niet zomaar plaatsen op een forum maar daar kun je ze dus zienquote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves![]()
![]()
Ik ben erg benieuwd naar die foto-decals; staan er ergens voorbeelden?
Nee ik kan haar profiel niet bekijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kun je haar hyves bekijken? Heeft ze onder foto mapje 'Decals' voorbeelden staan met een foto van haar vriendje, en een foto van haar vriendje en zichzelf op haar nagels. Ik ga dat niet zomaar plaatsen op een forum maar daar kun je ze dus zien
Hoe zag je dan die China Glaze foto? Want die is ook van haarquote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee ik kan haar profiel niet bekijken
Die liet een vriendinnetje van me zien om me te pestenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe zag je dan die China Glaze foto? Want die is ook van haar
Hahah ohquote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die liet een vriendinnetje van me zien om me te pesten![]()
Ze heeft ze net laten zien, echt superleuk!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah ohMisschien kan ze dan ook die andere foto even laten zien haha.. met die foto decals
Het ziet er heel leuk uit maar ik geloof niet dat elke foto zich ervoor leent. Met zn allen in de tuin zal niet lukken denk ik, maar bijvoorbeeld iemand alleen op de foto, en dan vooral het gezicht, dat ziet er echt heel leuk uit
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:49 schreef m@x het volgende:
Slechte swatches
China Glaze - Bad Kitty
[ afbeelding ]
China Glaze - Atlantis
[ afbeelding ]
OPI DS - Opulence
[ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ze heeft ze net laten zien, echt superleuk!
Ik was al heeel druk bezig haha!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah ohMisschien kan ze dan ook die andere foto even laten zien haha.. met die foto decals
Het ziet er heel leuk uit maar ik geloof niet dat elke foto zich ervoor leent. Met zn allen in de tuin zal niet lukken denk ik, maar bijvoorbeeld iemand alleen op de foto, en dan vooral het gezicht, dat ziet er echt heel leuk uit
Foto'sssquote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef P.F het volgende:
Het vriendje vond mijn lila nagels juist de leukste in tijden en ze paste helemaal bij mij (ik was na het foto maken naar de zonnebank geweest en dus wat bruiner toen hij mij zag) en met bruine handen vind ik hem eigenlijk toch wel leuk!
IEH IEHquote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alleen Kaleidoscope him out is van mij. (Rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik doen? Heb alle 'speciale' al gedaan, alleen deze zijn nog over..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef P.F het volgende:
Vet saaie postIk ga wel weer een nieuw kleurtje van catrice opdoen
Owww! die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Kleintje19 het volgende:
wat heb je mooie handen en nagels P.F![]()
Dames, de zon schijnt volop, waar blijven de holo's en glitter foto;s![]()
ik zal wel beginnen dan![]()
vers van de pers (of euh t potje lak)
[ afbeelding ]
ik zou voor de linker gaan of voor de roze, zijn de opvallendstequote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke zal ik doen? Heb alle 'speciale' al gedaan, alleen deze zijn nog over..
[ afbeelding ]
Sexagon en dat H&M lakjequote:Op maandag 21 juni 2010 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Alleen Kaleidoscope him out is van mij. (Rechts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde als wat Moana zegt. Die knallende roze, er komt een hittegolf aan, past mooi bij het weerquote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef P.F het volgende:
[..]
Welke zal ik doen? Heb alle 'speciale' al gedaan, alleen deze zijn nog over..
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een geweldig kleurtje!!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |