Maandag komen er eigenlijk nooit pakketjes, tenzij reeds op zaterdag aangeboden.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef Loqi het volgende:
boah, heb blootjes dus ik wil lakken, maar ik hoop ook op mn TD vandaag..wachten of niet... twijfel twijfel
Nou mij is dat al via PM gevraagd maar ik heb geen CC, dus ik kan zelf niet bestellen. Maar ik lees al dat een groepsorder best weer zou kunnen!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]Dat ziet er echt goed uit!!
Doe mij er maar meteen 3, voor deze prijs kan dat prima. Wie ging er ook al weer bestellen??
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef Kleintje19 het volgende:
Catrice - I Sea You
[ afbeelding ]
subtiel stempeltje erop:
[ afbeelding ]
ik heb even mijn nagelriemen glad gefotosjopt want close-ups zijn niet best
anders was je met stoel achterovergeklaptquote:Op maandag 21 juni 2010 12:44 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Da's ijdel![]()
(Mooi stempeltje hoor! Waar is ie van?)
Ohja, dohquote:Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maandag komen er eigenlijk nooit pakketjes, tenzij reeds op zaterdag aangeboden.
hihi, blootjesquote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef Loqi het volgende:
boah, heb blootjes dus ik wil lakken, maar ik hoop ook op mn TD vandaag..wachten of niet... twijfel twijfel
Nu ben ik wel echt benieuwd naar je nagelriemen heurquote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
anders was je met stoel achterovergeklapt![]()
uhh het is plate m64 een fullplate met bloemetjes
Goed geluktquote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
anders was je met stoel achterovergeklapt![]()
uhh het is plate m64 een fullplate met bloemetjes
Omg foto's op je nagels.. moet je dan echt een foto sturen of kan het ook digitaal?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef princess-a het volgende:
Oh ladies; wil er nog iemand het adres van dat meisje waar ik mn Hello Kittys weg heb? Ze heeft zelf héél veel plaatjes waar je uit kunt kiezen, maar je kunt haar ook dingen toesturen waar ze een decal van moet maken. Plaatjes, zoals die van Puckzzzof foto's (zij had zelf 1 van haar en haar vriendje op haar nagels). Service is prima en het kost bijna niets. 75cent voor 10 plaatjes, 50 cent voor verzending en dan maakt het niet uit hoeveel decals het zijn.
PM me maar bij interesse dan geef ik haar adres
Liever digitaalquote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Omg foto's op je nagels.. moet je dan echt een foto sturen of kan het ook digitaal?
Dat is haar jaquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef mirannie het volgende:
http://-diana-.hyves.nl/ Deze mevrouw doet ook decals
Ik heb geen Hyvesquote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef mirannie het volgende:
http://-diana-.hyves.nl/ Deze mevrouw doet ook decals
china glaze entourage!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:06 schreef Nailoholic het volgende:
Kleintje19 moooi! <3 Geweldige kleurcombinatie, waar heb je mee gestempeld (of lees ik er nou gewoon heel hard over heen :$)
de eerste foto is naturel en niet gefotosoeptquote:Op maandag 21 juni 2010 12:58 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nu ben ik wel echt benieuwd naar je nagelriemen heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |