Geen idee, heb nog nooit een potje leeggemaaktquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef RenRen- het volgende:
Hoe de boep krijg je het laatste beetje lak uit je potje?
Mooi PF!
\quote:Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hehehe dat is nog niets vergeleken met wat ik hier heb staan![]()
Hot or Not alleen die naam al, als ik niet kan kiezen ga ik op naam kiezen. En juist door deze naam zou ik die opdoen om dan te gaan bepalen of die Hot or Not is![]()
Wat is OCC? Ik wil ook pigmentenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil ook die franken juggsHeb nog een shitload pigmenten en glitters van OCC! Gewoon in blanke lak doen he?
heerlijke kleur die bovenste!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef P.F het volgende:
180 Hot or not?
[ afbeelding ]
Vind het een prima kleur, maar alleen leuk met bruine handen. En niet heel speciaalMaar wel mooi!
Er komt nog een 2e laagje overheen..
En dit is 040 Princess rule, toen waren m'n nagels nog wat korter
[ afbeelding ]
Ik doe altijd het flesje ingepakt in bubbelfolie in een bubbelenveloppe. You can never be too surequote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef RenRen- het volgende:
Hoe verzenden jullie lakjes? in een bubbelenvelop zonder verder iets eromheen? Of normale envelop met wat bubbelplastic?
Ik ga woensdag hier shoppen @ amsterdam dus als ik nog catrice / h&m lakjes mee moet nemen laat maar wetenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik had laatst ook gevraagd of iemand die mad about you ergens kon kopen.... geen reactie gehad, ik baal
Erg leuke combi!! Mooi hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
je bent niet de enige, man o man ik moet ook nog een hele stapel untrieds erdoorheen werken![]()
Ik zat net te denken welke plate ik ging gebruiken.... en ik wist het maar niet en alsof de heer erboven me hoorde hoor ik ineens iets door mijn brievenbus vallen... de plates van ijsdraakje![]()
![]()
![]()
gelijk opengeschuurd natuurlijk! ze zijn tof en heb natuurlijk al 4 favo's namelijk de full nails.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
en gelijk uitgeprobeerd natuurlijk!
[ afbeelding ]
Color club wild at heart als basis, en gestempeld met fashion addict
obsessive compulsive cosmeticsquote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is OCC? Ik wil ook pigmenten
Die CC moet ik oopkquote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
je bent niet de enige, man o man ik moet ook nog een hele stapel untrieds erdoorheen werken![]()
Ik zat net te denken welke plate ik ging gebruiken.... en ik wist het maar niet en alsof de heer erboven me hoorde hoor ik ineens iets door mijn brievenbus vallen... de plates van ijsdraakje![]()
![]()
![]()
gelijk opengeschuurd natuurlijk! ze zijn tof en heb natuurlijk al 4 favo's namelijk de full nails.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is balenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb die fullnail plates nog steeds niet binnen.. Ik heb 4 sets van set 3 gekregen en 8 van set 1, met als gevolg dat ik dus 8 poedelplates heb enzovoortsHeb bundle monster drie weken geleden gemaild en ze zouden het opsturen, maar ik heb niks gehoord of ontvangen (terwijl ze de vorige keer binnen een paar dagen binnen waren..)
Andere kleur groen?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
Groene stempel is leuk over..... (graag invullenheb advies nodig
)
Zilver, wit, geel, oranje?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
)
I know, maar wil graag dat groene blaadjes patroon uitproberen en die moet dus met donkergroen gestempeld worden. En dan zou het dus over lichtgroen moeten en mijn enige lichtgroen heb ik al een keer gebruikt en moet door mijn untrieds heen.quote:
Ja, zilver zat ik inderdaad ook al aan te denkenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Daph_ het volgende:
Nog even een foto van alleen mijn mani (nav datefoto met Nune en snkr-xxx)
[ afbeelding ]
Crap, I failed. Again.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALLE DS-EN ZIJN WEER BESCHIKBAAR BIJ TD!!!
![]()
over bruin! krijg je een boomstam met blaadjesquote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef mirannie het volgende:
)
Welke waren niet meer beschikbaar dan? Ik heb gister me mandje de hele tijd gevuld en weer leeg gekiept (pff...een saaie zondag avondquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:ALLE DS-EN ZIJN WEER BESCHIKBAAR BIJ TD!!!
![]()
Ik ga op Color Club jacht! Zie alleen maar mooie lakjes ervan langs komen, heb er al wel enkele maar niet die mooiequote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
\
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |