Wat ontzettend mooi zeg !!!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Daph_ het volgende:
Nog even een foto van alleen mijn mani (nav datefoto met Nune en snkr-xxx)
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat ontzettend mooi zeg !!!!!
Waar heb je die sjablonen gekocht? Of is het niet met een sjabloon erop gezet?
Dank je voor je snelle info. Ik ga ook eens bestellen. Ik heb nog nooit gestempeldquote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Ik heb gestempeld met Konad imageplate M73 en China Glaze Millennium
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dank je voor je snelle info. Ik ga ook eens bestellen. Ik heb nog nooit gestempeld![]()
Is het moeilijk om te doen? Die sjablonen leg je dan niet gewoon op je nagel.?
Ik snap geloof ik niet goed hoe het werkt.
Als ik het bestel zit er dan een duidelijke uitleg bij hoe het moet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Volgens mij..zag ik hem vorige week in Wateringen nog..
Maar dat kan dus ook niet waar zijn..ik weet het niet meer![]()
Oeww ben nieuwsgierig!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar mooie!ik ben gek op cc, ze lakken fijn, drogen goed, blijven lang zitten, en je kan er ook nog eens mee stempelen
![]()
ik ben nu lekker vrij een poosje dus zal morgen als de zon schijnt eens mijn stash op de foto zetten en dus ook mijn CC
van de week gaat ze een rondje kruidvatten, bezigheidstherapiequote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
als ik ze tegenkom zal ik er een voor je kopen ok?
www.magnonails.dequote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oeww ben nieuwsgierig!
En Buzzwheedle ging binnenkort ergens plates bestellen die ook full nail zijn! Weet alleen de site niet meer
Heel erg, maar ik vind de flesjes van CC zo saai, dat ik minder geneigd ben om ze te bestellenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:29 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb alleen maar mooie!ik ben gek op cc, ze lakken fijn, drogen goed, blijven lang zitten, en je kan er ook nog eens mee stempelen
![]()
ik ben nu lekker vrij een poosje dus zal morgen als de zon schijnt eens mijn stash op de foto zetten en dus ook mijn CC
Pakketpost geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef miss--moana het volgende:
weet iemand wat de verzendkosten zijn van Lush.nl?
Ik wil de Lemony Flutter bestellen maar voordat ik het helemaal rond heb wil ik wel graag weten wat de verzendkosten zijn, kan het niet zo 1,2,3 vinden op de site.
wat lief al die flesjes zo bij elkaarquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
Wil het jullie toch ook niet onthouden.....
mijn colour en go collectie is met behulp van liszzle nu echt compleet!![]()
![]()
![]()
(alleen nummer 1 vond ik niet nodig, dat is een doorzichtig lakje)
[ afbeelding ]
En nog een close up van mijn groene nagels met QT
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Haha oh ja? Ik ben juist meer geneigd om ze te bestellen aangezien het vierkante flesjes zijn.. Vierkante flesjesquote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Heel erg, maar ik vind de flesjes van CC zo saai, dat ik minder geneigd bent om ze te bestellenHeb nu toch Revvvolution besteld, want te mooi
Omg.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Dat is echt gaaf, met die holostempel!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
Color Clubs staan zo mooi in je Helmerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha oh ja? Ik ben juist meer geneigd om ze te bestellen aangezien het vierkante flesjes zijn.. Vierkante flesjesIk heb hetzelfde probleem bij Misa, Zoya, Diamond Cosmetics en Essie
Whihi, hoe tof is dat!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
passend bij de holomania
[ afbeelding ]
ik zou voor Bahamian Escape gaanquote:Op maandag 21 juni 2010 20:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Help.![]()
Ik moet kiezen tussen Bahamian Escape, Secret Peri-Wink-Le & Rebel Debutante.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef DeltaCephei het volgende:
Hihi leuk AmNaBa
Weet iemand of Glisten Up! al uit is van Essence?
Oh ik wil swatch! swatch!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:08 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb hem al
Maar niet alle kruidvatten hebben de nieuwe collectie al binnen,
Hij is heel sheer lichtblauw met kleine flakies erin.
Zijn dat die met de bloemetjes bovenop?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Color Clubs staan zo mooi in je Helmer
[ afbeelding ]
jaquote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Zijn dat die met de bloemetjes bovenop?
Qua praktisch is het wel handig vierkant inderdaad.....
Komt misschien nog binnen?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:14 schreef E.T. het volgende:
Zit ik twee weken te wachten tot het salaris gestort is zodat ik Chanellesque bij Bubseltje kan bestellen... Is ie er niet meer![]()
quote:
staat helemaal niet meer erbij.. bij dingen die nog wel weer binnenkomen staat wel 'levertijd 3 weken' oid.quote:
Haha ja dat is ook waarom ik ze zo fijn vind.. De la met Essie/Misa/RBL/Diamond Cosmetics/Color Club/Zoya is wel het zwaarst ook, die lade is loodzwaar want ja er past meer in één la dan in een la met OPI of ChG (ronde flesjes)quote:Op maandag 21 juni 2010 20:09 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Zijn dat die met de bloemetjes bovenop?
Qua praktisch is het wel handig vierkant inderdaad.....
Sorry heb hem ook niet geleverd gekregenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:20 schreef E.T. het volgende:
[..]
staat helemaal niet meer erbij.. bij dingen die nog wel weer binnenkomen staat wel 'levertijd 3 weken' oid.
Ik baal echt.. vooral van m'n eigen getwijfel en getreuzel
ik vind ze wel chique staan in mijn nagellak rek zo aan de muurquote:Op maandag 21 juni 2010 19:50 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Heel erg, maar ik vind de flesjes van CC zo saai, dat ik minder geneigd ben om ze te bestellenHeb nu toch Revvvolution besteld, want te mooi
heb jij ook een rek aan de muur?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind ze wel chique staan in mijn nagellak rek zo aan de muurmaar ik heb dan ook best veel neonkleuren dus dat fleurt alles een beetje op
ja, een doorzichtige van plexiglas waar er 90 inpassenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij ook een rek aan de muur?
wat voor rek heb jij?
hedde gij een foto?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ja, een doorzichtige van plexiglas waar er 90 inpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |