Nicequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij mee
komt ooit nog een 2de bij![]()
om even in de holo mood te blijven:
[ afbeelding ]
al is het wel heel erg soft holo![]()
en ik neem natuurlijk geen genoegen aan 1 kleur:
[ afbeelding ]
Ja ik wil hem ook als we dadelijk een huisje hebben.. maar centjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij mee
komt ooit nog een 2de bij![]()
om even in de holo mood te blijven:
[ afbeelding ]
al is het wel heel erg soft holo![]()
en ik neem natuurlijk geen genoegen aan 1 kleur:
[ afbeelding ]
Welkom! Mooie nagels heb je zeg, lang nagelbed zo te zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Nitos het volgende:
Mijn eerste post in "Show je nagels"! (En ook m'n eerste account met deze user-name, kreeg m'n vorige niet meer aan de praat, weird...)
Anyway, ik ben ook sinds kort into nagellakjes, volg een paar blogjes/twitters enzo en word overal erg hebberig van!
Deze foto's zijn mijn eerste swatches, twee weken geleden gemaakt.
De bovenste twee zijn O.P.I. - I'm not really a waitress. Hoorde vandaag in een filmpje dat dat al 7 à 8 jaar de meestverkochte O.P.I-kleur in Europa is!
De twee foto's daaronder is een paar minuten daarna met CND Effects - Ice Blue Shimmer erover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welkom! Mooie nagels heb je zeg, lang nagelbed zo te zien. En dat kleurtje hoort eigenlijk ook op m'n wishlist. Heb je meer CND Effects?
Is je pakje er al?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Er zit 15% korting op en volgens de verkoopster is dat standaard
Klopt, Sephora zit ook standaard 15% onder de adviesprijs bij luchtjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Er zit 15% korting op en volgens de verkoopster is dat standaard
Nee nog niet maar weet ook eigenlijk niet hoelaat ze hier langs komen (woon er net).quote:
3quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:58 schreef AmyGrace het volgende:
@Delta, jeeeej een Kaleidoscope! Hoeveel moet je er nog?![]()
Welke moet je nog??quote:
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke moet je nog??
Ik moet er ook nog een paar, ik vind ze echt TE GEK!
Ik heb trouwens een site gevonden waar staat dat ze Lets do it in 3D verkopen... http://www.tyrobeautynails.nl (ik weet niet in hoeverre het was is hoor)
Misschien meerdere lakjes bestellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.
Ik wil geen andere lakjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:12 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Misschien meerdere lakjes bestellen
Volgens mij willen nog meer dames hier Lets do it in 3D dus is dat een optie qua bestellen.
Toch wel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'
als er iemand wil meebestellen?![]()
Ja, valt mee hequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Nog maar 3, dat is te overzien
Maar jij hebt dus How About A Tumble? Waar heb je die vandaan want die wil ik zo erg graagquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, valt mee heHeb ik toch snel geregeld
Die heeft RenRen- voor me gehaaldquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus How About A Tumble? Waar heb je die vandaan want die wil ik zo erg graag
RenRen waar ??quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heeft RenRen- voor me gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |