succes! *wacht ongeduldig op td betalingsverzoek* damnit, vergeet ik weer nagelwielen te bestellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Succes!! Ook ik duim voor jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Ik heb die highgloss supersnel drogende van 1,59 per flesje besteld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef Mirjam het volgende:
er gaf hier iemand een tip dat amour topcoat ook goed en sneldrogend was, maar welke dan precies? ik zie er bij transdesign meer
Heel veel succes!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooiquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
VervelingAlleen heb ik m'n middelvinger na de 1e foto nog een beetje bijgewerkt dus die is op de 2e foto een beetje lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gedaan! En accentueert mooi de lengte van je nagelsquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
VervelingAlleen heb ik m'n middelvinger na de 1e foto nog een beetje bijgewerkt dus die is op de 2e foto een beetje lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal straks een foto in de zon maken van Visit me in Prismquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef zoeperzazke het volgende:
wat nou holo'sheb het vorige topic ook nauwelijks holo's gezien
Superleuke kleurtjes! En die Orly bonder is fantastisch!quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben ZO blij met m'n lakjes dat ik gewoon nogmaals spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk gedaan! En accentueert mooi de lengte van je nagels.
Onder de warme kraan houden. Niet het hele flesje, want dan week je de labels eraf, maar onder een dun straaltje. Heeft bij mij gewerkt op mijn Matte is Murder, helaas werkte het niet bij Fuggen Ugly (die gaat nog steeds niet open, maar heeft nu wel verschrompelde labels, gelukkig heeft ManGlaze een vervangend flesje opgestuurd dat wél opengingquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooi
Vraagje: Heeft er iemand een idee hoe ik mijn Manglaze open kan krijgen. Ik heb van alles al geprobeerd maar hij is niet open te krijgen...
Maar ik wil ze wel zien, en ik heb een holo op vandaag, en ga straks foto makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef zoeperzazke het volgende:
wat nou holo'sheb het vorige topic ook nauwelijks holo's gezien
Catrice - Hot or not?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooi
Vraagje: Heeft er iemand een idee hoe ik mijn Manglaze open kan krijgen. Ik heb van alles al geprobeerd maar hij is niet open te krijgen...
*Omnomnom* "Wat is dit?"quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook lakken maar ik kan niet want ik ben met taarten bezig en heb geen zin in nagellakchips tussen de marsepein
Super het heeft geholpenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onder de warme kraan houden. Niet het hele flesje, want dan week je de labels eraf, maar onder een dun straaltje. Heeft bij mij gewerkt op mijn Matte is Murder, helaas werkte het niet bij Fuggen Ugly (die gaat nog steeds niet open, maar heeft nu wel verschrompelde labels, gelukkig heeft ManGlaze een vervangend flesje opgestuurd dat wél openging)
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet postenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef mirannie het volgende:
Hahaha DaphDat zijn veeeeeeeeeeeel holo´s
Al waren er best wel een aantal in het vorige topic. Ik ga even tellen
kaleidoscope subtiel? Die vind ik nou juist vrij hysterischquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet posten![]()
Ik was geen holo meisje, maar de wat subtielere holo's (kaleidoscope) vind ik prachtig!
Vind ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kaleidoscope subtiel? Die vind ik nou juist vrij hysterisch
daar heb je het al, die heb ik beiden nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ik nietIk vind Nfu Oh hysterisch, net als GOSH Holographic eigenlijk..
Ik ook niet hoor, niks voor mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je het al, die heb ik beiden niet
Ja, ik vind de kaleidoscopes ook mooier dan bijv de omg serie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet posten![]()
Ik was geen holo meisje, maar de wat subtielere holo's (kaleidoscope) vind ik prachtig!
allemaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef Daph_ het volgende:
Holo spam (wel al uit de oude doos, maar ach....)
[ afbeelding ]
H&M Sinful Señorita
[ afbeelding ]
Franken - Potters Purple (made by Nune)
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
[ afbeelding ]
Milani Hi-Tech
[ afbeelding ]
Color Club Worth The Risque
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Chainmail Charm
[ afbeelding ]
Color Club Revvvolution
[ afbeelding ]
Models Own Betty Blue gestempeld met Color Club Worth The Risque
[ afbeelding ]
Color Club Revvvolution en Worth The Risque
[ afbeelding ]
GOSH Holographic
die zijn wel heel hysterisch ja, ik kneep gewoon met mijn ogenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, niks voor mij
http://www.lacquerized.com/2010/05/nfu-oh-64.html
http://www.lacquerized.com/2010/04/nfu-oh-queen-of-holos-65.html
Veel te hysterisch
ja doe ik nu wel mjah had ze net zo goed kunnen meebestellen bij TDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Succes morgen dic! Moet veel duimen morgen, mijn broertje heeft een her wiskunde B (hij is gewoon geslaagd, maar wil geen 5 op de lijst) En kleintje, nagelwielen kun je beter gewoon op ebay kopen toch?
picz or it didn't happenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Mijn lak past precies bij mijn rok. Zitten paarse bloemetjes in mijn rok. Ik match normaal nooit
Dit!quote:
Hoe?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit!
En ik ben een ultieme faalhaas, heb net m'n schoenen beyond repair gesloopt.
De o zo leuke bandjes schoten los. Lijm uitgedroogd ofzo.quote:
Kan wel weer gefixed wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De o zo leuke bandjes schoten los. Lijm uitgedroogd ofzo.Gelukkig zitten er geen hele pijnlijke stenen op m'n traject.
Nah, er is echt geen redden meer aan. Of ik moest de zolen aan m'n voeten ducttapen, maar daar dank ik voor.quote:
Welke verzendwijze had je gekozen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Dzjonka het volgende:
Ik denk dat mijn fail bij Bubsel vandaag niet meer komt, of ik ben dan in ieder geval al de deur uit. Avonddienst.....
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij meequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef Loqi het volgende:
voor degene die in het vorige topic die nagellak rekken van enchantra zochten.. ze hebben ze nog wel op de site staan, maar je moet op de nieuwe site kijkenatm niet op voorraad tho
Nicequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij mee
komt ooit nog een 2de bij![]()
om even in de holo mood te blijven:
[ afbeelding ]
al is het wel heel erg soft holo![]()
en ik neem natuurlijk geen genoegen aan 1 kleur:
[ afbeelding ]
Ja ik wil hem ook als we dadelijk een huisje hebben.. maar centjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij mee
komt ooit nog een 2de bij![]()
om even in de holo mood te blijven:
[ afbeelding ]
al is het wel heel erg soft holo![]()
en ik neem natuurlijk geen genoegen aan 1 kleur:
[ afbeelding ]
Welkom! Mooie nagels heb je zeg, lang nagelbed zo te zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:09 schreef Nitos het volgende:
Mijn eerste post in "Show je nagels"! (En ook m'n eerste account met deze user-name, kreeg m'n vorige niet meer aan de praat, weird...)
Anyway, ik ben ook sinds kort into nagellakjes, volg een paar blogjes/twitters enzo en word overal erg hebberig van!
Deze foto's zijn mijn eerste swatches, twee weken geleden gemaakt.
De bovenste twee zijn O.P.I. - I'm not really a waitress. Hoorde vandaag in een filmpje dat dat al 7 à 8 jaar de meestverkochte O.P.I-kleur in Europa is!
De twee foto's daaronder is een paar minuten daarna met CND Effects - Ice Blue Shimmer erover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welkom! Mooie nagels heb je zeg, lang nagelbed zo te zien. En dat kleurtje hoort eigenlijk ook op m'n wishlist. Heb je meer CND Effects?
Is je pakje er al?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Er zit 15% korting op en volgens de verkoopster is dat standaard
Klopt, Sephora zit ook standaard 15% onder de adviesprijs bij luchtjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Er zit 15% korting op en volgens de verkoopster is dat standaard
Nee nog niet maar weet ook eigenlijk niet hoelaat ze hier langs komen (woon er net).quote:
3quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:58 schreef AmyGrace het volgende:
@Delta, jeeeej een Kaleidoscope! Hoeveel moet je er nog?![]()
Welke moet je nog??quote:
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:06 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke moet je nog??
Ik moet er ook nog een paar, ik vind ze echt TE GEK!
Ik heb trouwens een site gevonden waar staat dat ze Lets do it in 3D verkopen... http://www.tyrobeautynails.nl (ik weet niet in hoeverre het was is hoor)
Misschien meerdere lakjes bestellenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.
Ik wil geen andere lakjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:12 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Misschien meerdere lakjes bestellen
Volgens mij willen nog meer dames hier Lets do it in 3D dus is dat een optie qua bestellen.
Toch wel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'
als er iemand wil meebestellen?![]()
Ja, valt mee hequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:13 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Toch wel?![]()
Nog maar 3, dat is te overzien
Maar jij hebt dus How About A Tumble? Waar heb je die vandaan want die wil ik zo erg graagquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, valt mee heHeb ik toch snel geregeld
Die heeft RenRen- voor me gehaaldquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus How About A Tumble? Waar heb je die vandaan want die wil ik zo erg graag
RenRen waar ??quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die heeft RenRen- voor me gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |