daar heb je het al, die heb ik beiden nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vind ik nietIk vind Nfu Oh hysterisch, net als GOSH Holographic eigenlijk..
Ik ook niet hoor, niks voor mijquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb je het al, die heb ik beiden niet
Ja, ik vind de kaleidoscopes ook mooier dan bijv de omg serie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet posten![]()
Ik was geen holo meisje, maar de wat subtielere holo's (kaleidoscope) vind ik prachtig!
allemaalquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef Daph_ het volgende:
Holo spam (wel al uit de oude doos, maar ach....)
[ afbeelding ]
H&M Sinful Seņorita
[ afbeelding ]
Franken - Potters Purple (made by Nune)
[ afbeelding ]
OPI DS Extravagance
[ afbeelding ]
Milani Hi-Tech
[ afbeelding ]
Color Club Worth The Risque
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diamond Cosmetics Chainmail Charm
[ afbeelding ]
Color Club Revvvolution
[ afbeelding ]
Models Own Betty Blue gestempeld met Color Club Worth The Risque
[ afbeelding ]
Color Club Revvvolution en Worth The Risque
[ afbeelding ]
GOSH Holographic
die zijn wel heel hysterisch ja, ik kneep gewoon met mijn ogenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, niks voor mij
http://www.lacquerized.com/2010/05/nfu-oh-64.html
http://www.lacquerized.com/2010/04/nfu-oh-queen-of-holos-65.html
Veel te hysterisch
ja doe ik nu wel mjah had ze net zo goed kunnen meebestellen bij TDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
Succes morgen dic! Moet veel duimen morgen, mijn broertje heeft een her wiskunde B (hij is gewoon geslaagd, maar wil geen 5 op de lijst) En kleintje, nagelwielen kun je beter gewoon op ebay kopen toch?
picz or it didn't happenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Mijn lak past precies bij mijn rok. Zitten paarse bloemetjes in mijn rok. Ik match normaal nooit
Dit!quote:
Hoe?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit!
En ik ben een ultieme faalhaas, heb net m'n schoenen beyond repair gesloopt.
De o zo leuke bandjes schoten los. Lijm uitgedroogd ofzo.quote:
Kan wel weer gefixed wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De o zo leuke bandjes schoten los. Lijm uitgedroogd ofzo.Gelukkig zitten er geen hele pijnlijke stenen op m'n traject.
Nah, er is echt geen redden meer aan. Of ik moest de zolen aan m'n voeten ducttapen, maar daar dank ik voor.quote:
Welke verzendwijze had je gekozen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef Dzjonka het volgende:
Ik denk dat mijn fail bij Bubsel vandaag niet meer komt, of ik ben dan in ieder geval al de deur uit. Avonddienst.....
Ah oke, wist niet dat ze nieuwe site hadden.. t rek is iniedergeval een aanrader, ben er erg blij meequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:59 schreef Loqi het volgende:
voor degene die in het vorige topic die nagellak rekken van enchantra zochten.. ze hebben ze nog wel op de site staan, maar je moet op de nieuwe site kijkenatm niet op voorraad tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |