Leuk gedaan! En accentueert mooi de lengte van je nagelsquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef P.F het volgende:
VervelingAlleen heb ik m'n middelvinger na de 1e foto nog een beetje bijgewerkt dus die is op de 2e foto een beetje lelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal straks een foto in de zon maken van Visit me in Prismquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef zoeperzazke het volgende:
wat nou holo'sheb het vorige topic ook nauwelijks holo's gezien
Superleuke kleurtjes! En die Orly bonder is fantastisch!quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:19 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben ZO blij met m'n lakjes dat ik gewoon nogmaals spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Leuk gedaan! En accentueert mooi de lengte van je nagels.
Onder de warme kraan houden. Niet het hele flesje, want dan week je de labels eraf, maar onder een dun straaltje. Heeft bij mij gewerkt op mijn Matte is Murder, helaas werkte het niet bij Fuggen Ugly (die gaat nog steeds niet open, maar heeft nu wel verschrompelde labels, gelukkig heeft ManGlaze een vervangend flesje opgestuurd dat wél opengingquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooi
Vraagje: Heeft er iemand een idee hoe ik mijn Manglaze open kan krijgen. Ik heb van alles al geprobeerd maar hij is niet open te krijgen...
Maar ik wil ze wel zien, en ik heb een holo op vandaag, en ga straks foto makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:29 schreef zoeperzazke het volgende:
wat nou holo'sheb het vorige topic ook nauwelijks holo's gezien
Catrice - Hot or not?quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:42 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Mooi! Welke kleurtjes heb je gebruikt? Ik vind vooral die basis kleur erg mooi
Vraagje: Heeft er iemand een idee hoe ik mijn Manglaze open kan krijgen. Ik heb van alles al geprobeerd maar hij is niet open te krijgen...
*Omnomnom* "Wat is dit?"quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook lakken maar ik kan niet want ik ben met taarten bezig en heb geen zin in nagellakchips tussen de marsepein
Super het heeft geholpenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Onder de warme kraan houden. Niet het hele flesje, want dan week je de labels eraf, maar onder een dun straaltje. Heeft bij mij gewerkt op mijn Matte is Murder, helaas werkte het niet bij Fuggen Ugly (die gaat nog steeds niet open, maar heeft nu wel verschrompelde labels, gelukkig heeft ManGlaze een vervangend flesje opgestuurd dat wél openging)
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet postenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:28 schreef mirannie het volgende:
Hahaha DaphDat zijn veeeeeeeeeeeel holo´s
Al waren er best wel een aantal in het vorige topic. Ik ga even tellen
kaleidoscope subtiel? Die vind ik nou juist vrij hysterischquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja en dan te bedenken dat ik helemaal niet zoveel holo's heb.. Volgens mij mis ik alleen Wild at Heart qua foto's, maar dat was een hele crappy foto dus die wilde ik niet posten![]()
Ik was geen holo meisje, maar de wat subtielere holo's (kaleidoscope) vind ik prachtig!
Vind ik nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kaleidoscope subtiel? Die vind ik nou juist vrij hysterisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |