Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef Joysa het volgende:
Welkom Nitos!
Moooooi Delta!
Paaaars is altijd goed Amygrace!
Ik ga straks kersen etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Jij ook bedankt!Ik hou van paars!
Wel jammer van de buts in je nagel van het appels schillen, maar het heeft me wel op een idee gebracht: ik ga even lekker een appeltje eten
Good to know! Had voor morgen al een Sephora-tripje op de planning staan!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef miss--moana het volgende:
Kom net bij de Sephora vandaan hier hebben ze volop MaaH, dus mensen die nog opzoek zijn hier zijn ze nog!
Er zit 15% korting op en volgens de verkoopster is dat standaard
Holoquote:
Heb Seche Vite en de OPI Raipidry TC niet geprobeerd, maar ik heb die OPI RadiDry Drops, en die zijn geweldig! Droog binnen 10 sec.!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:26 schreef deerntie het volgende:
Net orly - fantasea gelakt met seche vite, die ik gister binnen heb gekregen. ISeche vite! stukken sneller droog dan OPI rapid dry TC!
Mooie kleurtjes, en toffe rok!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
(GeretoucheerdZodat niemand de nastyheid kan zien)
In het echt veel rozerder.Veeeel meer.
China Glaze - C-c-courage.
[ afbeelding ]
Deze is iets minder blauw en paarser.
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?quote:
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes, en toffe rok!!
Ik ben blue sparrow op mn nagels aan het smeren
Mooi kleurtje die Lola.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Hij sparklet meer in het echt de camera hielp niet meequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?Vind hem op de foto een beetje meh.
[..]
DankjeHeerlijk in dit weer zo'n ding.
En pics please! Heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar kom er steeds niet uit
Zal straks even foto's maken!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is de foto kleurecht? En sparkle-t hij meer in het echt?Vind hem op de foto een beetje meh.
[..]
DankjeHeerlijk in dit weer zo'n ding.
En pics please! Heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan, maar kom er steeds niet uit
Oh, die Orly is moowj!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lovely! Ook al komt het op de foto niet helemaal goed over...quote:
Ben ik ook heel benieuwd naar!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:55 schreef Joysa het volgende:
Leuke kleurtjes Bubsel en RenRen !![]()
![]()
Zal Guess al mama zijn ondertussen..?
Hoe is het gegaan? Ik hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Diconnected het volgende:
Fipo
Morgenavond ergens nieuw kleurtje smeren, ga nu nog even een samenvatting doorlezen en dan lekker onder de wol. Morgen van 9 tot 12 herkansing geschiedenis, dus als al m'n lakdinnies nou heel hard voor mij gaan duimen met mooie kleurtjes ga ik vast dik scoren.![]()
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:53 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, die Orly is moowj!En leuk matchende nagels bij je rok! Ben je een velletjesbijter? 't Ziet er pijnlijk uit
![]()
[..]
Lovely! Ook al komt het op de foto niet helemaal goed over...
"aaah my eyes, it burns it burns" hij is idd wel mooi, maar mán wat een kleurquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:00 schreef Myraela het volgende:
Ik zag deze net in het topic voorbij komen
[ afbeelding ]
Die moet ik hebben.![]()
die lolaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus hij is nog mooier!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeDe Orly is in het echt mooier hoor. Feller. En dankje, is perongeluk!
![]()
Echt extreem, ik heb zelfs een flink deel weggeshopt.![]()
De bundlemonsters heb je al?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil meer full nail plates, iemand suggesties ala namen/plates? hoeft niet van konad te zijn.
Ze zijn aardig duur Let's Do It In 3-D is wel bijzonder natuurijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Darn, tyronails zegt dat het lakje niet door de brievenbus past![]()
heul wel als je het in de postzak doet![]()
Anyway, mochten er dames willen meebestellen (China Glaze Let's Do It In 3-D, He's Going In Circles etc) dan hoor ik dat graag.![]()
![]()
japquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De bundlemonsters heb je al?
Mijn favo plates zijn van Konad: M63, M57, M78, M73
Ja ze hebben een tijdje geleden weer nieuwe plates gekregen, zitten ook full nail plates tussen (Weet niet of je daar al van wist). Misschien bij Chez Delany (hoop dat ik dit goed heb zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
japwas al aan t kijken op ebay maar kan ze zo 1,2,3 niet vinden, zal eens een aantal nieuwe checken van konad zelf of er weer full nail plates tussen zitten
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dus hij is nog mooier!![]()
![]()
Vervelend! Niets wat er tegen helpt?
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die lolaen je rok heeft een super leuke print
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Nee.Ik ben al gestopt met nagelbijten en het bloedt niet meer zo. Gelukkig. Het is ook al minder eeltig. Maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt, maar misschien in de vakantie
![]()
[..]
DankjeIkben er ook blij mee. Met beide
Ja, heel shiney van zichzelf alquote:
Dankje, hij heeft in het swaptopic gestaan omdat ik hem té vond. Maar toen begon ik nog maar net met nagellak en nu vind ik hem toch tofquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Nailoholic het volgende:
Oh renren, mooi! Die komt op mijn wishlist haha!
Juud- Gaaf kleurtje! Ik vind Rimmel lakjes altijd zo rot lakken
ik ga binnenkort bij magnonails bestellen, daar hebben ze echt veel leuke. iedereen die wil meebestellen is welkom, dat drukt de verzendkostenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil meer full nail plates, iemand suggesties ala namen/plates? hoeft niet van konad te zijn.
Lawdquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
*schrijft op wishlist* héérlijke kleur!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Nee.Ik ben al gestopt met nagelbijten en het bloedt niet meer zo. Gelukkig. Het is ook al minder eeltig. Maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt, maar misschien in de vakantie
![]()
[..]
DankjeIkben er ook blij mee. Met beide
chez wie? ebay?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben een tijdje geleden weer nieuwe plates gekregen, zitten ook full nail plates tussen (Weet niet of je daar al van wist). Misschien bij Chez Delany (hoop dat ik dit goed heb zo) kijken?
count me in! klopt het dat het 37 euro incl verzendkosten is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik ga binnenkort bij magnonails bestellen, daar hebben ze echt veel leuke. iedereen die wil meebestellen is welkom, dat drukt de verzendkosten![]()
http://www.magnonails.de/product_info.php?cPath=41_39_58&products_id=1403&SHOsid=957771174dd0031085f184819b93efaa
meldt voor 3d en Him Outquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Darn, tyronails zegt dat het lakje niet door de brievenbus past![]()
heul wel als je het in de postzak doet![]()
Anyway, mochten er dames willen meebestellen (China Glaze Let's Do It In 3-D, He's Going In Circles etc) dan hoor ik dat graag.![]()
![]()
ik vind er een aantal van chez ook erg leuk, jammer dat je niet kan mixen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:37 schreef buzzwheedle het volgende:
@ kleintje als je 10 plates bestelt wordt het inderdaad rond de 37 euro, per stuk zijn ze 4,25
chezdelaney heeft ook wat plates die bij magnonails staan, alleen iets minder keuze.
Mooi! Allebeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[quote]Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya - Alegra
Leuk kleurtje!quote:
Lollerquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
Een van mijn favoriete kleurtjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
hahahaha! Ik durf te wedden dat mijn pony dit geweldig gevonden hadquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Tip: houd je niet in, Frankfurt is een geweldige kleurquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 20:13:47 ]
Ook al van die mooie nagelbeddenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het zijn iets van Vietnamezen ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Het zijn dan ook aziatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook al van die mooie nagelbedden.
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Orly is gaaf!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtjequote:
Bwhehehhe, briljant!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Die is mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat van die 6 dagen is idd wel matig, maar als je in Amsterdam bij Achmed's Tajine Wholesale een bestelling plaatst krijg je ook geen mail in correct Nederlands terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het voor een Amerikaans bedrijf wel slecht. Ik doe moeite om in goed engels een duidelijke mail te sturen en dan krijg je zoiets terug. En het heeft ook 6 dagen geduurd voordat ze reageerden.
Mooi Deb!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heb nog een paar diepe groeven maar die groeien ook wel uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi kleurtje![]()
En met je nagels gaat het ook zeer de goede kant op he
Oeh, mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ben benieuwd, volgens mij heb ik Wild at heart ook besteld bij TD!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Skaai het volgende:
Ik heb CC Wild at heart op, zo mooi![]()
1 laagje dekt trouwens als een malle, en hij droogt nog goed ook. Net een laagje Seche Vite erop gedaan en ik kan douchen en slapen![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
De basis: Kalidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLTofff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLOMG wat veeeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik heb er nog geen 1 gemaakt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat NL toch al door is naar de 1/8 finales ga ik lekker geen WK-mani maken
Als ze dan verliezen is het jou schuld!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet, ik heb morgen al oranje oorbellen in bwehehequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLDat wil ik ook kunnen!! Vind dat er altijd zo gaaf uitzien dat sponsen!! En deze kleurcombi is echt heel leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben benieuwd, volgens mij heb ik Wild at heart ook besteld bij TD!
Maandag bestelling geplaatst, is het dan erg dat ik niet meer weet wat ik in mn mandje heb gegooid?
Je weet toch dat je je bestelling kan bekijken he op TD
![]()
Oh jawel, ik ga morgen na het werk echt wel aan de gang met Orange Knockout!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLGaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die krullenwil ik ook wel
![]()
Ja dat weet ik, maar ik ben te lui om dat te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
Je weet toch dat je je bestelling kan bekijken he op TD
Je hebt al een PM!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
ik heb trouwens weer een hele last swappies in het ruiltopic geplaatst.
Dankje!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf!!
Jeetje wat knap!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYL
Je mag mijn krullen hebben!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf!!
Welnee, helemaal niet ergquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben te lui om dat te doen![]()
Het is toch sowieso al erg dat ik het niet meer weet?![]()
Yes, ze staan gereserveerd voor je (maar dat wist je inmiddels alquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt al een PM!
Oh, en dat sponzen is echt best wel heel makkelijk hoor! Moet je gewoon eens proberen!
Ik doe het met van die sponsjes voor make-up.. wacht, ik maak even een foto.. brb!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet erg
[..]
Yes, ze staan gereserveerd voor je (maar dat wist je inmiddels al)
Heb je voor dat sponzen nog bepaalde tools nodig? Speciale spons? Of kan het met een normale huis tuin en keuken spond? Is er ergens een tutorial toevallig? Sorry, heb nog steeds heel erge hoofdpijn en ben dus te lui om te zoeken... zo maar eens mijn bed in.
Niks van zeggen. Het is niet jouw schuld dat de verkoper zo ongeorganiseerd is...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef MissJ het volgende:
whehe ik ga ook geen WK mani maken voor morgen![]()
Lindy heeeeel mooi die holo spons! En je krullen ook trouwens![]()
Hebben jullie dat wel eens gehad op Ebay?
vorige week mijn 3 bestelde lakjes ontvangen van een verkoper. Krijg ik ineens email dat de 3 lakjes vandaag geshipt zijn?!!!!!!! HUH?! Ik heb ze vorige week al ontvangen?
Dadelijk krijg ik ze nog een keer![]()
![]()
Thanks!! Die zijn niet duur ook. Morgen even een tutorial zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirannie:
Deze sponsjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ Miasan en MissJ: thanx!!
ik heb het wel al paar keer gehad, maar ik kreeg geen lakjes dubbel, ze hebben de status gewoon te laat aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef MissJ het volgende:
whehe ik ga ook geen WK mani maken voor morgen![]()
Lindy heeeeel mooi die holo spons! En je krullen ook trouwens![]()
Hebben jullie dat wel eens gehad op Ebay?
vorige week mijn 3 bestelde lakjes ontvangen van een verkoper. Krijg ik ineens email dat de 3 lakjes vandaag geshipt zijn?!!!!!!! HUH?! Ik heb ze vorige week al ontvangen?
Dadelijk krijg ik ze nog een keer![]()
![]()
Dat ligt er een beetje aan welke lak je gebruikt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Ok, heb toch maar even gezocht. Eigenlijk moet ik alleen even iets hebben om de lak op te doen en dan een sponsje en verder is het eigenlijk heel simpel. En volgens mij nog snel droog ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |