De bundlemonsters heb je al?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil meer full nail plates, iemand suggesties ala namen/plates? hoeft niet van konad te zijn.
Ze zijn aardig duur Let's Do It In 3-D is wel bijzonder natuurijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Darn, tyronails zegt dat het lakje niet door de brievenbus past![]()
heul wel als je het in de postzak doet![]()
Anyway, mochten er dames willen meebestellen (China Glaze Let's Do It In 3-D, He's Going In Circles etc) dan hoor ik dat graag.![]()
![]()
japquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De bundlemonsters heb je al?
Mijn favo plates zijn van Konad: M63, M57, M78, M73
Ja ze hebben een tijdje geleden weer nieuwe plates gekregen, zitten ook full nail plates tussen (Weet niet of je daar al van wist). Misschien bij Chez Delany (hoop dat ik dit goed heb zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:51 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
japwas al aan t kijken op ebay maar kan ze zo 1,2,3 niet vinden, zal eens een aantal nieuwe checken van konad zelf of er weer full nail plates tussen zitten
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dus hij is nog mooier!![]()
![]()
Vervelend! Niets wat er tegen helpt?
Dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die lolaen je rok heeft een super leuke print
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Nee.Ik ben al gestopt met nagelbijten en het bloedt niet meer zo. Gelukkig. Het is ook al minder eeltig. Maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt, maar misschien in de vakantie
![]()
[..]
DankjeIkben er ook blij mee. Met beide
Ja, heel shiney van zichzelf alquote:
Dankje, hij heeft in het swaptopic gestaan omdat ik hem té vond. Maar toen begon ik nog maar net met nagellak en nu vind ik hem toch tofquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:21 schreef Nailoholic het volgende:
Oh renren, mooi! Die komt op mijn wishlist haha!
Juud- Gaaf kleurtje! Ik vind Rimmel lakjes altijd zo rot lakken
ik ga binnenkort bij magnonails bestellen, daar hebben ze echt veel leuke. iedereen die wil meebestellen is welkom, dat drukt de verzendkostenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Kleintje19 het volgende:
ik wil meer full nail plates, iemand suggesties ala namen/plates? hoeft niet van konad te zijn.
Lawdquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
*schrijft op wishlist* héérlijke kleur!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
Nee.Ik ben al gestopt met nagelbijten en het bloedt niet meer zo. Gelukkig. Het is ook al minder eeltig. Maar helemaal stoppen is me nog niet gelukt, maar misschien in de vakantie
![]()
[..]
DankjeIkben er ook blij mee. Met beide
chez wie? ebay?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze hebben een tijdje geleden weer nieuwe plates gekregen, zitten ook full nail plates tussen (Weet niet of je daar al van wist). Misschien bij Chez Delany (hoop dat ik dit goed heb zo) kijken?
count me in! klopt het dat het 37 euro incl verzendkosten is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ik ga binnenkort bij magnonails bestellen, daar hebben ze echt veel leuke. iedereen die wil meebestellen is welkom, dat drukt de verzendkosten![]()
http://www.magnonails.de/product_info.php?cPath=41_39_58&products_id=1403&SHOsid=957771174dd0031085f184819b93efaa
meldt voor 3d en Him Outquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Darn, tyronails zegt dat het lakje niet door de brievenbus past![]()
heul wel als je het in de postzak doet![]()
Anyway, mochten er dames willen meebestellen (China Glaze Let's Do It In 3-D, He's Going In Circles etc) dan hoor ik dat graag.![]()
![]()
ik vind er een aantal van chez ook erg leuk, jammer dat je niet kan mixen!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:37 schreef buzzwheedle het volgende:
@ kleintje als je 10 plates bestelt wordt het inderdaad rond de 37 euro, per stuk zijn ze 4,25
chezdelaney heeft ook wat plates die bij magnonails staan, alleen iets minder keuze.
Mooi! Allebeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
(GeretoucheerdZodat niemand de nastyheid kan zien)
In het echt veel rozerder.Veeeel meer.
China Glaze - C-c-courage.
[ afbeelding ]
Deze is iets minder blauw en paarser.
[quote]Op woensdag 23 juni 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Zoya - Alegra
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Leuk kleurtje!quote:
Lollerquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
Een van mijn favoriete kleurtjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
hahahaha! Ik durf te wedden dat mijn pony dit geweldig gevonden hadquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |