quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
Tip: houd je niet in, Frankfurt is een geweldige kleurquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 20:13:47 ]
Ook al van die mooie nagelbeddenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
Ja het zijn iets van Vietnamezen ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Het zijn dan ook aziatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook al van die mooie nagelbedden.
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Orly is gaaf!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
(GeretoucheerdZodat niemand de nastyheid kan zien)
In het echt veel rozerder.Veeeel meer.
China Glaze - C-c-courage.
[ afbeelding ]
Deze is iets minder blauw en paarser.
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Mooi kleurtjequote:
Bwhehehhe, briljant!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
Die is mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat van die 6 dagen is idd wel matig, maar als je in Amsterdam bij Achmed's Tajine Wholesale een bestelling plaatst krijg je ook geen mail in correct Nederlands terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het voor een Amerikaans bedrijf wel slecht. Ik doe moeite om in goed engels een duidelijke mail te sturen en dan krijg je zoiets terug. En het heeft ook 6 dagen geduurd voordat ze reageerden.
Mooi Deb!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heb nog een paar diepe groeven maar die groeien ook wel uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi kleurtje![]()
En met je nagels gaat het ook zeer de goede kant op he
Oeh, mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ben benieuwd, volgens mij heb ik Wild at heart ook besteld bij TD!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Skaai het volgende:
Ik heb CC Wild at heart op, zo mooi![]()
1 laagje dekt trouwens als een malle, en hij droogt nog goed ook. Net een laagje Seche Vite erop gedaan en ik kan douchen en slapen![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
De basis: Kalidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLTofff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
De basis: Kalidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLOMG wat veeeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |