quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
Tip: houd je niet in, Frankfurt is een geweldige kleurquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2010 20:13:47 ]
Ook al van die mooie nagelbeddenquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. Edinburgh. Moet mezelf echt inhouden om niet ook nog eens Frankfurt (mooie donkerblauw) bij te kopen.
Ja het zijn iets van Vietnamezen ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Het zijn dan ook aziatenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Dwyn het volgende:
Engels is niet de goeiste taal van de medewerkers van TD.
'Hi ,We’re double check order before ship out .
When you received package already open ?
Helen'
Mooi kleurtjequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook al van die mooie nagelbedden.
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Orly is gaaf!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef RenRen- het volgende:
Mijn camera is stom.
ORLY - Lola
[ afbeelding ]
(GeretoucheerdZodat niemand de nastyheid kan zien)
In het echt veel rozerder.Veeeel meer.
China Glaze - C-c-courage.
[ afbeelding ]
Deze is iets minder blauw en paarser.
Dat is mijn rok. Waar ik mijn hand op heb. Speciaal voor SQ de rest niet laten zien. Knalroze rok
Mooi kleurtjequote:
Bwhehehhe, briljant!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bekend met het olieen van de hoeven ter verzorging.. maar als ik DIT eerder had ontdekt was m'n pony de klos geweest.
Die is mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef Miasan het volgende:
[ afbeelding ]
Dat van die 6 dagen is idd wel matig, maar als je in Amsterdam bij Achmed's Tajine Wholesale een bestelling plaatst krijg je ook geen mail in correct Nederlands terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef Dwyn het volgende:
Ik vind het voor een Amerikaans bedrijf wel slecht. Ik doe moeite om in goed engels een duidelijke mail te sturen en dan krijg je zoiets terug. En het heeft ook 6 dagen geduurd voordat ze reageerden.
Mooi Deb!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, heb nog een paar diepe groeven maar die groeien ook wel uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi kleurtje![]()
En met je nagels gaat het ook zeer de goede kant op he
Oeh, mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HoloOPI DS Signature:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ben benieuwd, volgens mij heb ik Wild at heart ook besteld bij TD!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef Skaai het volgende:
Ik heb CC Wild at heart op, zo mooi![]()
1 laagje dekt trouwens als een malle, en hij droogt nog goed ook. Net een laagje Seche Vite erop gedaan en ik kan douchen en slapen![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
De basis: Kalidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLTofff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLOMG wat veeeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik heb er nog geen 1 gemaakt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat NL toch al door is naar de 1/8 finales ga ik lekker geen WK-mani maken
Als ze dan verliezen is het jou schuld!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook niet, ik heb morgen al oranje oorbellen in bwehehequote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLDat wil ik ook kunnen!! Vind dat er altijd zo gaaf uitzien dat sponsen!! En deze kleurcombi is echt heel leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben benieuwd, volgens mij heb ik Wild at heart ook besteld bij TD!
Maandag bestelling geplaatst, is het dan erg dat ik niet meer weet wat ik in mn mandje heb gegooid?
Je weet toch dat je je bestelling kan bekijken he op TD
![]()
Oh jawel, ik ga morgen na het werk echt wel aan de gang met Orange Knockout!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLGaaf!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die krullenwil ik ook wel
![]()
Ja dat weet ik, maar ik ben te lui om dat te doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:42 schreef mirannie het volgende:
Je weet toch dat je je bestelling kan bekijken he op TD
Je hebt al een PM!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:44 schreef mirannie het volgende:
ik heb trouwens weer een hele last swappies in het ruiltopic geplaatst.
Dankje!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf!!
Jeetje wat knap!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYL
Je mag mijn krullen hebben!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf!!
Welnee, helemaal niet ergquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben te lui om dat te doen![]()
Het is toch sowieso al erg dat ik het niet meer weet?![]()
Yes, ze staan gereserveerd voor je (maar dat wist je inmiddels alquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt al een PM!
Oh, en dat sponzen is echt best wel heel makkelijk hoor! Moet je gewoon eens proberen!
Ik doe het met van die sponsjes voor make-up.. wacht, ik maak even een foto.. brb!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welnee, helemaal niet erg
[..]
Yes, ze staan gereserveerd voor je (maar dat wist je inmiddels al)
Heb je voor dat sponzen nog bepaalde tools nodig? Speciale spons? Of kan het met een normale huis tuin en keuken spond? Is er ergens een tutorial toevallig? Sorry, heb nog steeds heel erge hoofdpijn en ben dus te lui om te zoeken... zo maar eens mijn bed in.
Niks van zeggen. Het is niet jouw schuld dat de verkoper zo ongeorganiseerd is...quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef MissJ het volgende:
whehe ik ga ook geen WK mani maken voor morgen![]()
Lindy heeeeel mooi die holo spons! En je krullen ook trouwens![]()
Hebben jullie dat wel eens gehad op Ebay?
vorige week mijn 3 bestelde lakjes ontvangen van een verkoper. Krijg ik ineens email dat de 3 lakjes vandaag geshipt zijn?!!!!!!! HUH?! Ik heb ze vorige week al ontvangen?
Dadelijk krijg ik ze nog een keer![]()
![]()
Thanks!! Die zijn niet duur ook. Morgen even een tutorial zoeken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
Voor Mirannie:
Deze sponsjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@ Miasan en MissJ: thanx!!
ik heb het wel al paar keer gehad, maar ik kreeg geen lakjes dubbel, ze hebben de status gewoon te laat aangepastquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef MissJ het volgende:
whehe ik ga ook geen WK mani maken voor morgen![]()
Lindy heeeeel mooi die holo spons! En je krullen ook trouwens![]()
Hebben jullie dat wel eens gehad op Ebay?
vorige week mijn 3 bestelde lakjes ontvangen van een verkoper. Krijg ik ineens email dat de 3 lakjes vandaag geshipt zijn?!!!!!!! HUH?! Ik heb ze vorige week al ontvangen?
Dadelijk krijg ik ze nog een keer![]()
![]()
Dat ligt er een beetje aan welke lak je gebruikt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Ok, heb toch maar even gezocht. Eigenlijk moet ik alleen even iets hebben om de lak op te doen en dan een sponsje en verder is het eigenlijk heel simpel. En volgens mij nog snel droog ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |