quote:
Da's wel héél vroeg. Aan de andere kant vind ik 6 uur weg vroeg zat voor mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:44 schreef mirannie het volgende:
Zo hey, ben dus niet de enige die vroeg is vandaag! Goedemorgen allemaal!Ben al weer bijna 2,5 uur op, pfff
Hahaha, ja, dan kun je erbij zeggen dat ie geheel in de stijl van NL isquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel héél vroeg. Aan de andere kant vind ik 6 uur weg vroeg zat voor mij.
En m'n lakje van vandaag is qua naam nationalistisch genoeg: Dutch Tulips. Geeft me wel een bleek velletje.
Precies!quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dan kun je erbij zeggen dat ie geheel in de stijl van NL is
Ja, ik vind het ook echt veel te vroeg, maar morgen nog vroegerAch ja, je moet toch ergens geld mee verdienen
Zie je nou wel dat je het kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef mirannie het volgende:
Goedenavond dames!! Barstende koppijn hier, dus even geen zin om iedereen persoonlijk te complimenteren met de nagels. Maar er zitten weer leuke kleurtjes bij![]()
@ Delta
Ik wil wel graag 3D meebestellenHopelijk zijn er veel meiden die meedoen, dan vallen de verzendkosten mee.
Yay!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
De basis: Kalidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLOmg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja? Zeker weten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dat lakje ook wel meebestellen hoorHad er al een aantal in m'n mandje gedaan, werkte primaquote:![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:09 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een nare aanvaring had gehad met een insect oid in je decollette
![]()
Ik had de piercing in het geheel nog niet ontdekt
Ik wil er graag 3 meebestellen als dat kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef Nitos het volgende:
Iemand interesse om gezamenlijk iets bij Modelsown te bestellen?
Er is nu tot middernacht 25% korting op alles!
Lakjes kosten 5 pond (= ¤6,086).
Minimum bedrag voor international shipping is 30 pond. Verzendkosten zijn 9,95 pond.
Let me know!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb besteld damesGa jullie PM'en zo
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb besteld damesGa jullie PM'en zo
Sure, laat me weten welke kleurtjes je wil!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil er graag 3 meebestellen als dat kan![]()
Woehoe!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef milka82 het volgende:
Whaaah, ik heb ook gefaald bij Modelsown, mijn eerste keer! Heb nu 6 lakjes, free buffer en een lipbalm voor maar 30 pond inclusief verzenden....
Magenta Divine
Peacock Green
Top Turquoise
Pink Explosion
Beth's Blue
Lime Light
Ik zal mijn Helmer schikken voor jullie....
Oja, vorige week besteld bij Nfu Oh nederland, betaald en verder niets meer gehoord?
OH YAYquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
quote:
Ben benieuwd of ze hem vandaag nog versturenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
YeeyEin-de-lijk komt ie mijn kant op!!
Geen idee, gewoon twee keer de 'apply code' ingevuld denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Nitos het volgende:
[..]
Woehoe!!![]()
Hoe is het jou gelukt om čn de free buffer coupon čn de 25% korting coupon in te voeren? Lukte mij gister niet!
Zeg wil je mij een hartaanval bezorgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
HE, bij Tyronails hebben ze nu de Kaleidoscope-categorie leeggemaakt
Ik heb geen mailtje ofzo gehad dat ze niets hebben *duimt*
Oehhhquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe, dankzij dat voetbal ruim 50 pond discount.En hij is al verzonden ook
(Gisteren besteld)
Dus weer redelijk wat pakjes op komst. (3, met daarin 16 lakjes voor mij)
Misschien staat het op de website? Zou daar even kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:08 schreef Miasan het volgende:
Weet iemand of Kruidvat tijdens de voetbalwedstrijd van Oranje vandaag weer 20% korting geeft?
Zegt niet alles hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Had er al een aantal in m'n mandje gedaan, werkte prima
Dat moet toch wel lukken denk ik! Tof idee ook welquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoorhad ik bij Tonynails vaak en dan niets op voorraad hebben er van
Dankje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi..
Lijkt me best te doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Tof idee!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Ik hoop het echt voor julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dus
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Etsyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef milka82 het volgende:
Oja, Renren, gefeli![]()
![]()
![]()
Potverdikkie, ik wacht op pakketjes.. (Nfu oh, TD, Lookfantastic, Nagelwielen en een Etsy pakketje met twee kettingen) rijdt ie vandaag weer aan mij voorbij....
Toch pwettyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |