Oh, daar heb ik er ook nog heeeeeel veel van liggen, ook nog een paar schone/ongebruiktequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gebruik voor sponzen altijd een schuursponsje. Niet dat groene deel dan he
ja dat was ik! thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef mirannie het volgende:
En er vroeg nog iemand naar een Nederlandse site voor Nfu Oh: www.nfuoh-nederland.nl en tot en met 3 lakjes kan je via brievenbus post laten versturen
Ga ik morgen makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
lindy wat super gaaf! morgen wil ik een foto in de zon
aah nou dan denk ik dat het dat gewoon isquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb het wel al paar keer gehad, maar ik kreeg geen lakjes dubbel, ze hebben de status gewoon te laat aangepastHoop natuurlijk wel voor jou dat je dubbel krijgt!
Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan welke lak je gebruikt...
En op de toppen van je nagels zitten (ligt aan het aantal lakjes dat je gebruikt om over te laten lopen...) toch al snel zo'n 5-6 lagen lak... En met niet heel snel drogende lak moet je toch wel een lekker laagje sneldrogende topcoat er overheen hebben en dan nog even geduld hebben... maar dan heb je ook wat!!
ik wil dat lakje ook wel meebestellen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'
als er iemand wil meebestellen?![]()
Gewoon doen, kan bijna niet mislukkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!
En betaald! Ze zijn daar razendsnel...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n eerste order bij TD geplaatst heeftOpi's... come to me!
Dat wild eik nog vragen idd.quote:
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat wild eik nog vragen idd.
Ik had er vorige week ook 1 binnen gekregen![]()
Ik verzend nu t/m 3 lakjes evt ook per brievenbuspost
Echt zo zonde mijn lak van gister chipte ook al zo snel![]()
Morgen dan toch nog een oranjemani maken
miss--moana was de gelukkigequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg je ze nog binnen?
Nee helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik was vandaag in amsterdam bij de claire's, kijk wat ze daar voor leuks hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben er ook matte topcoat mensen
en daarna mezelf maar even laten versieren...Huh? Hoe werken die flesjes op de eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel gave nagels gezien, dat sponzen ziet er echt tof uit
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik was vandaag in amsterdam bij de claire's, kijk wat ze daar voor leuks hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben er ook matte topcoat mensen
en daarna mezelf maar even laten versieren...Wasda, die bovenste twee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en thanx, nu moet ik weer naar de claire's...
Don't come closer, I might hurt you
ben ook benieuwd naar de bovenste twee!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Dat euvel heb ik dus ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Ik werk straks bij kruidvat, daar zit een claire's heel dichtbij, een douglas, een ici paris..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dus ook.Maar ik moet morgen toch naar Amsterdam en ik zou nog een lakje krijgen van m'n zus in ruil voor die ik aan haar gegeven heb. Maakt het alweer wat minder erg, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |