Oh, daar heb ik er ook nog heeeeeel veel van liggen, ook nog een paar schone/ongebruiktequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gebruik voor sponzen altijd een schuursponsje. Niet dat groene deel dan he
ja dat was ik! thanks!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef mirannie het volgende:
En er vroeg nog iemand naar een Nederlandse site voor Nfu Oh: www.nfuoh-nederland.nl en tot en met 3 lakjes kan je via brievenbus post laten versturen
Ga ik morgen makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:09 schreef Kleintje19 het volgende:
lindy wat super gaaf! morgen wil ik een foto in de zon
aah nou dan denk ik dat het dat gewoon isquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb het wel al paar keer gehad, maar ik kreeg geen lakjes dubbel, ze hebben de status gewoon te laat aangepastHoop natuurlijk wel voor jou dat je dubbel krijgt!
Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan welke lak je gebruikt...
En op de toppen van je nagels zitten (ligt aan het aantal lakjes dat je gebruikt om over te laten lopen...) toch al snel zo'n 5-6 lagen lak... En met niet heel snel drogende lak moet je toch wel een lekker laagje sneldrogende topcoat er overheen hebben en dan nog even geduld hebben... maar dan heb je ook wat!!
ik wil dat lakje ook wel meebestellen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'
als er iemand wil meebestellen?![]()
Gewoon doen, kan bijna niet mislukkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!
En betaald! Ze zijn daar razendsnel...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n eerste order bij TD geplaatst heeftOpi's... come to me!
Dat wild eik nog vragen idd.quote:
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat wild eik nog vragen idd.
Ik had er vorige week ook 1 binnen gekregen![]()
Ik verzend nu t/m 3 lakjes evt ook per brievenbuspost
Echt zo zonde mijn lak van gister chipte ook al zo snel![]()
Morgen dan toch nog een oranjemani maken
miss--moana was de gelukkigequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg je ze nog binnen?
Nee helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik was vandaag in amsterdam bij de claire's, kijk wat ze daar voor leuks hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben er ook matte topcoat mensen
en daarna mezelf maar even laten versieren...Huh? Hoe werken die flesjes op de eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel gave nagels gezien, dat sponzen ziet er echt tof uit
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
oh, hai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarna mezelf maar even laten versieren...Wasda, die bovenste twee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en thanx, nu moet ik weer naar de claire's...
Don't come closer, I might hurt you
ben ook benieuwd naar de bovenste twee!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Dat euvel heb ik dus ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Ik werk straks bij kruidvat, daar zit een claire's heel dichtbij, een douglas, een ici paris..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dus ook.Maar ik moet morgen toch naar Amsterdam en ik zou nog een lakje krijgen van m'n zus in ruil voor die ik aan haar gegeven heb. Maakt het alweer wat minder erg, toch?
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
3 lakjes in 1 potje, dus ik denk dat dat heel spannend lakken is
totdat alles gemengd is uiteraard
maar wel leuk om te proberen. ze hebben 4 verschillende kleurencombo's, en dus matte lakjes en topcoat
piercing laten zetten bij bodycult
hmm, daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uit
Succes alvast met jezelf beheersenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk straks bij kruidvat, daar zit een claire's heel dichtbij, een douglas, een ici paris..
Oeh, het is dus net zo maf als het lijkt. Wantzquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
maar wel leuk om te proberen. ze hebben 4 verschillende kleurencombo's, en dus matte lakjes en topcoat
Mmz, da's weer jammer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uit
Haha, ja, dan mag het!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dus ook.Maar ik moet morgen toch naar Amsterdam en ik zou nog een lakje krijgen van m'n zus in ruil voor die ik aan haar gegeven heb. Maakt het alweer wat minder erg, toch?
Ik ben benieuwd! Maar dat gaat toch als een malle zichzelf mengen als je 1 keer dat kwastje er uit trekt?? Nou ja, ik snap het gewoon niet en ik wil het weten!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
dat denk ik ook ja, da's zonde van die 2 x 5 euro dan, maar ik vond ze té leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, dan mag het!!![]()
[..]
Ik ben benieuwd! Maar dat gaat toch als een malle zichzelf mengen als je 1 keer dat kwastje er uit trekt?? Nou ja, ik snap het gewoon niet en ik wil het weten!!!
tof he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Misstique het volgende:
Die 3 kleuren lakjes zijn tof Mirjam. Ben benieuwd naar de swatches
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen pics
disclaimer
Scrangie was er juist heel enthousiast over in haar review!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof he?
ik viel voor die flesjes zo, hihi
ik verwacht niet al te veel van het lakken an sich, zeker gzien scrangie's ervaring.
zal morgene ens een swatch op een nagelwiel maken
oh, hai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarna mezelf maar even laten versieren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een mooie oranje ook!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Misstique het volgende:
En alvast nageltjes gelakt voor morgen.
(mn teerbeminde vond ineens alsnog een oranje lakje)
[ afbeelding ]disclaimer
Ja he?quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Nailoholic op 23-06-2010 23:31:03 ]
ik bedoel meer dat je dus niet 3 kleuren apart ziet, zeg maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Scrangie was er juist heel enthousiast over in haar review!
Deze 'bloem' of bedoel je iets heel anders?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef -ladybird- het volgende:
Twinkletoes!![]()
Misschien een heeele domme vraag maarre de kaleidoscope serie is toch ook holo van China Glaze? En waarom zitten er op sommige flesjes van CG een soort bloem getekend, staat dit voor holo?
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Kleintje19 het volgende:
dat is toch gewoon t logo (c en g in elkaar) of zien jullie iets wat ik niet zie
Dat zag ik nog even snel; gefeliciteeeeeerrrdddquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
ja maar dat lijkt niet op een soort bloemquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
quote:
Da's wel héél vroeg. Aan de andere kant vind ik 6 uur weg vroeg zat voor mij.quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:44 schreef mirannie het volgende:
Zo hey, ben dus niet de enige die vroeg is vandaag! Goedemorgen allemaal!Ben al weer bijna 2,5 uur op, pfff
Hahaha, ja, dan kun je erbij zeggen dat ie geheel in de stijl van NL isquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel héél vroeg. Aan de andere kant vind ik 6 uur weg vroeg zat voor mij.
En m'n lakje van vandaag is qua naam nationalistisch genoeg: Dutch Tulips. Geeft me wel een bleek velletje.
Precies!quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ja, dan kun je erbij zeggen dat ie geheel in de stijl van NL is
Ja, ik vind het ook echt veel te vroeg, maar morgen nog vroegerAch ja, je moet toch ergens geld mee verdienen
Zie je nou wel dat je het kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh dames.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef mirannie het volgende:
Goedenavond dames!! Barstende koppijn hier, dus even geen zin om iedereen persoonlijk te complimenteren met de nagels. Maar er zitten weer leuke kleurtjes bij![]()
@ Delta
Ik wil wel graag 3D meebestellenHopelijk zijn er veel meiden die meedoen, dan vallen de verzendkosten mee.
Yay!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Lindytje het volgende:
De basis: Kalidoscope Him Out
[ afbeelding ]
Sponzen maar....:
[ afbeelding ]
Gebruikt: CG DV8, IDK, BFF, TTYLOmg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja? Zeker weten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil dat lakje ook wel meebestellen hoorHad er al een aantal in m'n mandje gedaan, werkte primaquote:![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:09 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een nare aanvaring had gehad met een insect oid in je decollette
![]()
Ik had de piercing in het geheel nog niet ontdekt
Ik wil er graag 3 meebestellen als dat kanquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:36 schreef Nitos het volgende:
Iemand interesse om gezamenlijk iets bij Modelsown te bestellen?
Er is nu tot middernacht 25% korting op alles!
Lakjes kosten 5 pond (= ¤6,086).
Minimum bedrag voor international shipping is 30 pond. Verzendkosten zijn 9,95 pond.
Let me know!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb besteld damesGa jullie PM'en zo
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb besteld damesGa jullie PM'en zo
Sure, laat me weten welke kleurtjes je wil!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik wil er graag 3 meebestellen als dat kan![]()
Woehoe!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef milka82 het volgende:
Whaaah, ik heb ook gefaald bij Modelsown, mijn eerste keer! Heb nu 6 lakjes, free buffer en een lipbalm voor maar 30 pond inclusief verzenden....
Magenta Divine
Peacock Green
Top Turquoise
Pink Explosion
Beth's Blue
Lime Light
Ik zal mijn Helmer schikken voor jullie....
Oja, vorige week besteld bij Nfu Oh nederland, betaald en verder niets meer gehoord?
OH YAYquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh dames.
quote:
Ben benieuwd of ze hem vandaag nog versturenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
YeeyEin-de-lijk komt ie mijn kant op!!
Geen idee, gewoon twee keer de 'apply code' ingevuld denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Nitos het volgende:
[..]
Woehoe!!![]()
Hoe is het jou gelukt om èn de free buffer coupon èn de 25% korting coupon in te voeren? Lukte mij gister niet!
Zeg wil je mij een hartaanval bezorgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
HE, bij Tyronails hebben ze nu de Kaleidoscope-categorie leeggemaakt
Ik heb geen mailtje ofzo gehad dat ze niets hebben *duimt*
Oehhhquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe, dankzij dat voetbal ruim 50 pond discount.En hij is al verzonden ook
(Gisteren besteld)
Dus weer redelijk wat pakjes op komst. (3, met daarin 16 lakjes voor mij)
Misschien staat het op de website? Zou daar even kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:08 schreef Miasan het volgende:
Weet iemand of Kruidvat tijdens de voetbalwedstrijd van Oranje vandaag weer 20% korting geeft?
Zegt niet alles hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Had er al een aantal in m'n mandje gedaan, werkte prima
Dat moet toch wel lukken denk ik! Tof idee ook welquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoorhad ik bij Tonynails vaak en dan niets op voorraad hebben er van
Dankje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi..
Lijkt me best te doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Tof idee!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Ik hoop het echt voor julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dus
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Etsyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef milka82 het volgende:
Oja, Renren, gefeli![]()
![]()
![]()
Potverdikkie, ik wacht op pakketjes.. (Nfu oh, TD, Lookfantastic, Nagelwielen en een Etsy pakketje met twee kettingen) rijdt ie vandaag weer aan mij voorbij....
Toch pwettyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |