Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan welke lak je gebruikt...
En op de toppen van je nagels zitten (ligt aan het aantal lakjes dat je gebruikt om over te laten lopen...) toch al snel zo'n 5-6 lagen lak... En met niet heel snel drogende lak moet je toch wel een lekker laagje sneldrogende topcoat er overheen hebben en dan nog even geduld hebben... maar dan heb je ook wat!!
ik wil dat lakje ook wel meebestellen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
fuckie, alleen pakketpost a 7 euro.. beetje gortig voor 1 lakje.'
als er iemand wil meebestellen?![]()
Gewoon doen, kan bijna niet mislukkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:22 schreef mirannie het volgende:
[..]
Aha, ok. Nou, ik ga zeer binnenkort even aan de slag. Wil nog steeds heel graag de champagne nagels van Puckzzz maken die ze toen voor die Sally Hansen contest had gemaakt. Die vond ik zo mooi!!
En betaald! Ze zijn daar razendsnel...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
M'n eerste order bij TD geplaatst heeftOpi's... come to me!
Dat wild eik nog vragen idd.quote:
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat wild eik nog vragen idd.
Ik had er vorige week ook 1 binnen gekregen![]()
Ik verzend nu t/m 3 lakjes evt ook per brievenbuspost
Echt zo zonde mijn lak van gister chipte ook al zo snel![]()
Morgen dan toch nog een oranjemani maken
miss--moana was de gelukkigequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
1 over voor de verkoop? of alleen 1 voor jezelf? anders wil ik hem wel bij jou kopen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
krijg je ze nog binnen?
Nee helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
oh, hai
ik was vandaag in amsterdam bij de claire's, kijk wat ze daar voor leuks hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze hebben er ook matte topcoat mensen
en daarna mezelf maar even laten versieren...Huh? Hoe werken die flesjes op de eerste foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En veel gave nagels gezien, dat sponzen ziet er echt tof uit
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
oh, hai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarna mezelf maar even laten versieren...Wasda, die bovenste twee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en thanx, nu moet ik weer naar de claire's...
Don't come closer, I might hurt you
ben ook benieuwd naar de bovenste twee!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Dat euvel heb ik dus ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wasda, die bovenste twee??
Ik werk straks bij kruidvat, daar zit een claire's heel dichtbij, een douglas, een ici paris..quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dus ook.Maar ik moet morgen toch naar Amsterdam en ik zou nog een lakje krijgen van m'n zus in ruil voor die ik aan haar gegeven heb. Maakt het alweer wat minder erg, toch?
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
3 lakjes in 1 potje, dus ik denk dat dat heel spannend lakken is
totdat alles gemengd is uiteraard
maar wel leuk om te proberen. ze hebben 4 verschillende kleurencombo's, en dus matte lakjes en topcoat
piercing laten zetten bij bodycult
hmm, daar was ik al bang voorquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uit
Succes alvast met jezelf beheersenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk straks bij kruidvat, daar zit een claire's heel dichtbij, een douglas, een ici paris..
Oeh, het is dus net zo maf als het lijkt. Wantzquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
maar wel leuk om te proberen. ze hebben 4 verschillende kleurencombo's, en dus matte lakjes en topcoat
Mmz, da's weer jammer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie had een tijdje geleden een review op die driekleuren lakkies van Claires.. Je krijgt er schijnbaar dus maar één kleur uit
Haha, ja, dan mag het!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat euvel heb ik dus ook.Maar ik moet morgen toch naar Amsterdam en ik zou nog een lakje krijgen van m'n zus in ruil voor die ik aan haar gegeven heb. Maakt het alweer wat minder erg, toch?
Ik ben benieuwd! Maar dat gaat toch als een malle zichzelf mengen als je 1 keer dat kwastje er uit trekt?? Nou ja, ik snap het gewoon niet en ik wil het weten!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, geen idee
dat denk ik ook ja, da's zonde van die 2 x 5 euro dan, maar ik vond ze té leukquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, dan mag het!!![]()
[..]
Ik ben benieuwd! Maar dat gaat toch als een malle zichzelf mengen als je 1 keer dat kwastje er uit trekt?? Nou ja, ik snap het gewoon niet en ik wil het weten!!!
tof he?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Misstique het volgende:
Die 3 kleuren lakjes zijn tof Mirjam. Ben benieuwd naar de swatches
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen pics
disclaimer
Scrangie was er juist heel enthousiast over in haar review!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tof he?
ik viel voor die flesjes zo, hihi
ik verwacht niet al te veel van het lakken an sich, zeker gzien scrangie's ervaring.
zal morgene ens een swatch op een nagelwiel maken
oh, hai
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarna mezelf maar even laten versieren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een mooie oranje ook!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:37 schreef Misstique het volgende:
En alvast nageltjes gelakt voor morgen.
(mn teerbeminde vond ineens alsnog een oranje lakje)
[ afbeelding ]disclaimer
Ja he?quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Nailoholic op 23-06-2010 23:31:03 ]
ik bedoel meer dat je dus niet 3 kleuren apart ziet, zeg maarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Scrangie was er juist heel enthousiast over in haar review!
Deze 'bloem' of bedoel je iets heel anders?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:30 schreef -ladybird- het volgende:
Twinkletoes!![]()
Misschien een heeele domme vraag maarre de kaleidoscope serie is toch ook holo van China Glaze? En waarom zitten er op sommige flesjes van CG een soort bloem getekend, staat dit voor holo?
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:41 schreef Kleintje19 het volgende:
dat is toch gewoon t logo (c en g in elkaar) of zien jullie iets wat ik niet zie
Dat zag ik nog even snel; gefeliciteeeeeerrrdddquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
ja maar dat lijkt niet op een soort bloemquote:Op donderdag 24 juni 2010 01:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op die collectie zitten een paar lijnen op de voorkant. Die zitten op andere collecties niet
Oh dames.
Ik ga overIk heb nog maar 2 onvoldoendes over, dat houdt in dat ik ongeveer op 93% sta
En helemaal zonder mijn moeders hulp. Ga morgen maar vertellen dat ik 5 onvoldoendes heb opgehaald.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |