Geen idee, gewoon twee keer de 'apply code' ingevuld denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Nitos het volgende:
[..]
Woehoe!!![]()
Hoe is het jou gelukt om čn de free buffer coupon čn de 25% korting coupon in te voeren? Lukte mij gister niet!
Zeg wil je mij een hartaanval bezorgenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
HE, bij Tyronails hebben ze nu de Kaleidoscope-categorie leeggemaakt
Ik heb geen mailtje ofzo gehad dat ze niets hebben *duimt*
Oehhhquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe, dankzij dat voetbal ruim 50 pond discount.En hij is al verzonden ook
(Gisteren besteld)
Dus weer redelijk wat pakjes op komst. (3, met daarin 16 lakjes voor mij)
Misschien staat het op de website? Zou daar even kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:08 schreef Miasan het volgende:
Weet iemand of Kruidvat tijdens de voetbalwedstrijd van Oranje vandaag weer 20% korting geeft?
Zegt niet alles hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Had er al een aantal in m'n mandje gedaan, werkte prima
Dat moet toch wel lukken denk ik! Tof idee ook welquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zegt niet alles hoorhad ik bij Tonynails vaak en dan niets op voorraad hebben er van
Dankje!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind ze ondanks dat wel erg mooi..
Lijkt me best te doen!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het zelf (laten) maken van een plate voor stempels?
We kregen net het lumineuze idee om voor ons congress aankomende zomer het logo op onze nagels te hebben.
Nu hebben we een heel simpel logo van 4 lijntjes en 2 die dat doorkruisen dus het leek me eigenlijk wel mogelijk om bij een juwelier zo'n simpel zilver naamplaatje te laten graveren met dat logo en zo zelf een stempeltje te maken.
Uitvoerbaar of niet?
Tof idee!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Ik hoop het echt voor julliequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb nog niets gehoord dat ze er niet zijn dus
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Uitvoerbaar of niet?
Etsyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef milka82 het volgende:
Oja, Renren, gefeli![]()
![]()
![]()
Potverdikkie, ik wacht op pakketjes.. (Nfu oh, TD, Lookfantastic, Nagelwielen en een Etsy pakketje met twee kettingen) rijdt ie vandaag weer aan mij voorbij....
Toch pwettyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Als je juwelier het niet kan, kijk dan eens bij een prijzenwinkel (je weet wel , waar je wedstrijdbekers, medailles ed kunt kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |