Andere aanbevelingen zijn natuurlijk altijd welkom! Want er is zoveel, soms zie je door de bomen het bos niet meer...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:57 schreef Quispi het volgende:
Etsy![]()
Ik heb er al diverse dingen besteld. Een van de leukste shops vind ik de shop van Anne-Julie Aubry
http://www.etsy.com/shop.php?user_id=6733579
Wat maak je zelf dan?quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef NoralyZ het volgende:
Superleuke site, ik ga er misschien binnenkort zelf ook dingen verkopen
Wat is dat onderste nouquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:51 schreef Keroppi het volgende:
Etsy is een platform waar iedereen z'n handgemaakte spullen (van sieraden tot tassen en kaarten) kan verkopen. Daardoor kun je in veel gevallen ook 'custom' verzoekjes doen. Sinds ik de site een keer via een tijdschrift ontdekt heb, ga ik er af en toe even kijken. Heb tot nu toe 2 dingen gekocht:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Vandaag nog een armband besteld, maar die moet nog op maat gemaakt worden
Meer mensen die dingen via Etsy hebben gekocht?
(Tip voor mensen: kijk onder buy bij treasury, daar kom ik vaak de leukste dingen tegen)
Een Charly's Angel meets konijn hangerquote:
Ik dacht dat het een geverfde servet wasquote:Op zondag 1 november 2009 12:06 schreef Keroppi het volgende:
Een Charly's Angel meets konijn hanger
(Ik geef toe, een beetje apart is het wel, maar ik vond 'm erg cool en krijg er altijd leuke reacties op)
Het is weer eens wat anders dan een doos Merci hequote:Op maandag 2 november 2009 17:54 schreef alwaysedo het volgende:
Ik denk erover om dit te bestellen voor mijn moeders verjaardag;
http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=32333269
wat denken jullie??
Misschien ook een leuk idee om hier onze favoriete 'shops' te posten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben een grote fan van Etsy.Erg leuk om rond te kijken, ook als je niet van plan bent om iets te kopen.
Tot nu toe heb ik deze ring gekocht (maar dan van glad zilver, custom made), en deze "perfume locket", daar moet ik nog wel een ketting voor regelen.
De Treasury vind ik erg leuk, hier maken bezoekers een soort collage van spulletjes die ze mooi bij elkaar vinden passen. Helaas is het erg moeilijk om een plekje te bemachtigen, dus ik maak soms zo'n collage op mijn blog.
Ik vind deze shop nu erg leuk, misschien dat ik er eens iets ga kopen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:05 schreef Keroppi het volgende:
Misschien ook een leuk idee om hier onze favoriete 'shops' te posten.Zo kom je nog eens dingen tegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |