Ja, dat zal inderdaad wel even irritant voelen. Maar zijn ze mooi geworden?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:08 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb acrylalleen tis wel ff wennen qua typen
Nou ja, misschien hebben we wel de resterende voorraad gekregen ofzo. Ze zijn vrij schaars, dus zou best kunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef DeltaCephei het volgende:
HE, bij Tyronails hebben ze nu de Kaleidoscope-categorie leeggemaakt
Ik heb geen mailtje ofzo gehad dat ze niets hebben *duimt*
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Whehehehe, dankzij dat voetbal ruim 50 pond discount.En hij is al verzonden ook
(Gisteren besteld)
Dus weer redelijk wat pakjes op komst. (3, met daarin 16 lakjes voor mij)
Vind het nog steeds heel leuk!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Lindytje het volgende:
Muh.... het holo-effect valt helemaal weg door het sponzen en de topcoat die dat daarna nodig heeft...![]()
[ afbeelding ]
Hahaha, jij hebt ook lekker veel besteldquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef milka82 het volgende:
Oja, Renren, gefeli![]()
![]()
![]()
Potverdikkie, ik wacht op pakketjes.. (Nfu oh, TD, Lookfantastic, Nagelwielen en een Etsy pakketje met twee kettingen) rijdt ie vandaag weer aan mij voorbij....
Misschien door het weer?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:42 schreef mirannie het volgende:
Hmm, dit wordt nog wat... Heb 2 nagels gelakt voordat ik ga sponzen, maar ze drogen langzaam niet, ondanks dat ik mijn goede vriend SV gebruikt heb, weird
Het is hier binnen maar een half graadje warmer dan normaal, dus dat lijkt me op zich niet heel logisch. Misschien is het de lak. CG orange knockout, iemand ervaring mee toevallig? Anders ga ik mijn fohn erop zettenquote:
De warmte heeft er weinig mee te maken, de luchtvochtigheid wel, daar kan het best aan liggen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is hier binnen maar een half graadje warmer dan normaal, dus dat lijkt me op zich niet heel logisch. Misschien is het de lak. CG orange knockout, iemand ervaring mee toevallig? Anders ga ik mijn fohn erop zettenmoet binnen een half uur weer weg, dus dan moet het wel af zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoef me niet schuldig te voelen voor mijn Models Own bestelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schadevergoeding voor wat?*heeft iets gemist*
U vraagt, wij draaien.quote:
Er was bij mij medisch iets niet goed gegaan een zogenaamde medische misser.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, ok, ja, dat zou inderdaad best kunnen. De fohn heeft wel geholpen en het stempelen ging redelijk makkelijk. Alleen moet ik vaker oefenen voor het voor publicatie geschikt isquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De warmte heeft er weinig mee te maken, de luchtvochtigheid wel, daar kan het best aan liggen.
Misschien dat de fohn helpt, idk
Nee, ik bedoelde meer ook alle andere holo foto's uit het vorige topic erbij, renren hoeft er niet uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
U vraagt, wij draaien.
In het potje is ie al mooi maar wauwquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Wagon trail![]()
[ afbeelding ]
Nee ik trek me niks aan van donkere/lichte kleuren in zomer/winter
Met deze swatch ben ik wel heel blij! Ik zit al heeeeeeel lang te twijfelen over deze, maar nu weet ik dat ik ´m niet wil, haha. Op de foto´s bij scrangie zie je meer dat goud doorschijnen en dat vind ik nou juist zo gaaf. Maar zie bij haar wel vaker dingen die bij anderen niet naar voren komtquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:13 schreef Loqi het volgende:
China glaze - Wagon trail![]()
[ afbeelding ]
Nee ik trek me niks aan van donkere/lichte kleuren in zomer/winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |