Die heeft mijn nr niet volgens mij dus wat schiet ik daar mee opquote:Op maandag 8 juni 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb je mijn nummer niet? Dan bel ik RPP wel even
Hoi hoiquote:
nietsquote:Op maandag 8 juni 2009 10:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die heeft mijn nr niet volgens mij dus wat schiet ik daar mee op
Daar gaat t gesprek toch niet overquote:Op maandag 8 juni 2009 10:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niets
Als je m'n nummer wil moet je het maar gewoon vragen hoor
Nou, denk het wel, want ik heb namelijk ook geen bakkie. Wordt een eenzijdig gesprek danquote:Op maandag 8 juni 2009 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t gesprek toch niet over![]()
Met dat bakkie heb ik die nl niet nodig
Wie heeft die gewonnen dan ?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://gijs.sohosted.com/FokHattrick/FokHattrick/index.php?&pagina=Activiteiten&sub=Awards&subsub=Awards
De gouden schoen winnaar staat niet in het lijstje aan de rechterkant.![]()
Aangepast!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm... tja, euhm. Wiewasdatnuookweer... euhm...
Ik ook! Mijn bekertegenstander heeft tot noch toe enkel met zijn b-team gespeeld in de beker, daar maak ik wel kans tegen! Als hij zijn div III a-team opstelt krijg ik flink aan de broek. Maar aangezien ie nog best aan de bak moet in de competitie hoop ik dat ie zijn b-team ook daadwerkelijk stuurt, dan kom ik al PIC'end weer een rondje verder!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:04 schreef foetre het volgende:
Ben benieuwd of ik woesdag nog een rondje verder ga.Laten we het hopen.
Hehe moet je nu al tegen 3e klasser?Ben blij dat ik tegen een 6e klasser moetquote:Op maandag 8 juni 2009 11:06 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook! Mijn bekertegenstander heeft tot noch toe enkel met zijn b-team gespeeld in de beker, daar maak ik wel kans tegen! Als hij zijn div III a-team opstelt krijg ik flink aan de broek. Maar aangezien ie nog best aan de bak moet in de competitie hoop ik dat ie zijn b-team ook daadwerkelijk stuurt, dan kom ik al PIC'end weer een rondje verder!
Mja, op zich is ronde 4 met m'n div VII teampje al een klein beetje een prestatie, dus normaal gesproken beker ik niet meer verder na woensdag!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Hehe moet je nu al tegen 3e klasser?Ben blij dat ik tegen een 6e klasser moet
Gijs_ speelt een divisie lager en komt derhalve in ronde 4 ook sterker tegenstanders tegen. Ik moet ook thuis tegen een VI-er die een stuk zwakker is dan mij. Maar met de ME weet je het maar nooit.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Hehe moet je nu al tegen 3e klasser?Ben blij dat ik tegen een 6e klasser moet
Dat is zeker een prestatie!Ik ben ook nog nooit verder gekomen als ronde 4.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mja, op zich is ronde 4 met m'n div VII teampje al een klein beetje een prestatie, dus normaal gesproken beker ik niet meer verder na woensdag!
Dan wordt t idd lastig.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, denk het wel, want ik heb namelijk ook geen bakkie. Wordt een eenzijdig gesprek dan
maar dat vind ik natuurlijk niet gezelligquote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan wordt t idd lastig.Maar goed ik heb woensdag in de chat ook met mn 2 alter ego's zitten lullen dus dat komt wel goed.
2 divisies bedoel jequote:Op maandag 8 juni 2009 11:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gijs_ speelt een divisie lager en komt derhalve in ronde 4 ook sterker tegenstanders tegen. Ik moet ook thuis tegen een VI-er die een stuk zwakker is dan mij. Maar met de ME weet je het maar nooit.
Oh ja. Jij speelt V he...quote:Op maandag 8 juni 2009 11:21 schreef foetre het volgende:
[..]
2 divisies bedoel je![]()
Toch mogen de lotingen wat meer random zijn van mij.Ik zou ook wel is tegen een hoofdklasser willen spelen ook al krijg ik er dan 10 om me oren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 11:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar dat vind ik natuurlijk niet gezellig
maar dat zijn allemaal vervelende klootzakken johquote:Op maandag 8 juni 2009 11:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach jij hebt toch ook meer dan 1 persoonlijkheid begreep ik dus ook jij vermaakt je wel.
Je weet zeker ook niet hoe de volgende tegenstander precies berekent word?quote:Op maandag 8 juni 2009 11:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh ja. Jij speelt V he...![]()
De "lotingen" zijn dan ook niet random, dus meer random is onmogelijk. Beker wedstrijden worden bepaald op de ranglijst van het vorige seizoen. Daar is niets random aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |