quote:Op maandag 11 mei 2009 20:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou, daar gaan we:Even aan m'n moeder vragen Nee, je hoeft niet naar huis vannacht Ik kan nie score nie Alle gekheid op 'n stokje Schatje, mag ik je foto? Ik heb een toeter op m'n waterscooter De Wasknijpers Drommels, drommels en NOG EENS DROMMELS! De kaasknabbels (gaat goed samen met Scottish Peanuts )
Geen dank..
Ja, hartstikke! Schrijf je in, verzin een leuke teamnaam en gaan met die banaan!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk er ook over om hattrick te gaan spelen. Is het een leuk spel?
alleen als je een leuke inspiratievolle teamnaam hebt.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ik zou http://nl.goalunited.org/ gaan spelen.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
The Mugshots.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
alleen als je een leuke inspiratievolle teamnaam hebt.
Gekocht voor 250.000, transfervergelijking stond op 350.000quote:Ruben Bruscia [playerid=226763003]
21 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 25-08-2009
Geboren in: Italia
zwak in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Scottish Peanuts (sinds 11-05-2009 (16/38), )
Total Skill Index (TSI): 730
Loon: 684¤/week inclusief een 20% bonu ¤ (570 ¤) week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
TR: Spam! Échte spam, da's al de tweede keer dat-ie dat post!quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik zou http://nl.goalunited.org/ gaan spelen.
Dat is dan heel netjes.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Gekocht voor 250.000, transfervergelijking stond op 350.000Wel leuk, zo'n jonkie.
Zeg dat maar tegen FOK!. De plaatsen de banner langs het forum daarvan...quote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
TR: Spam! Échte spam, da's al de tweede keer dat-ie dat post!!
Vorm vind ik dan weer minder belangrijk op zich. Dat is iets waar je bijna geen invloed op hebt. Ik vind het wel jammer dat je niet voor wat oudere spelers met meer ervaring gaat. Die presenteren op zich beter en zijn goedkoper om aan te schaffen, ook eventuele bijstats zijn dan minder prijzig.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Lief dat je erom vroeg nog. Weet dat z'n vorm nog niet goed is, maar dat komt nog wel
daar kan je wel wat mee uitrichten tegen die botjesquote:Op maandag 11 mei 2009 20:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Gekocht voor 250.000, transfervergelijking stond op 350.000Wel leuk, zo'n jonkie.
quote:21:34 Aan jou
Hoi,
Je idee is op het Nederland forum geplaatst zodat mensn hun mening kunnen geven erover.
Met vriendelijke groet,
Mod-Palomar
Alleen jammer dat ie mn username in het bericht als clubid-link heeft geplaatstquote:Op maandag 11 mei 2009 21:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je op HT bent, dit achter de .org zetten:
/Forum/Read.aspx?t=12860572&v=4&n=1
Details.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ie mn username in het bericht als clubid-link heeft geplaatst
Heuj!quote:Op maandag 11 mei 2009 21:59 schreef ScudRaket het volgende:
Heuj!
nee is een kutspel, zou het niet gaan spelenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel weer OK, jammer van zn leeftijd alquote:Gisbert van Leeuwen (51502440)
17 jaar en 25 dagen, volgende verjaardag: 06-08-2009
Team: YMFC College
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 15-02-2009 10:52 (85 dagen geleden)
Waarschuwingen: 1
Blessures: fit
Verdedigen:
-1/8
redelijk (max. onbekend)
Passen:
7/8
goed (max. goed)
kut... kom je nu pas mee.. ik heb net een team gekregen en supporter aangeschaft..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef Xummon het volgende:
[..]
nee is een kutspel, zou het niet gaan spelen
en hij is nog maar 16 jaar, 104 dagen en bevindt zich al 155 dagen in mn jeugdopleiding..quote:Goedendag!
Noah van Stolberg: Hij is vermoedelijk uitstekend in Positiespel op dit moment.
Gied van Nispen: Zijn Verdedigen-vaardigheid is slecht.
Gied van Nispen: Dit is zo'n atypische speler. Soms is dat goed, soms juist levensgevaarlijk.
Jikke Schaffers: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Positiespel.
Noah van Stolberg blijft zich ontwikkelen, zijn Verdedigen-vaardigheid is nu matig. Het is goed om te zien dat ons werk zijn vruchten afwerpt.
Gegroet maar weer!
Oeh, dat is lekker zeg!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef MrMoon het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
en hij is nog maar 16 jaar, 104 dagen en bevindt zich al 155 dagen in mn jeugdopleiding..
dat wordt cashen straks
ja en dan heb ik ook nog een uitgetrainde 16 jarige middenvelder met goed positiespel.. die ik ook als 17 jaar en 0 dagen is kan promoverenquote:
De nieuwe teams zijn ook meteen de slechtsten. Het is afwachten wat de gast uit IV gaat doen, hij heeft in het verleden aangegeven te willen stoppen, maar heeft wel een dikke bankrekening en hij logt nog dagelijks in.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Heuj!
Zijn er al tekenen dat je poule komend seizoen wat minder zwaar gaat worden?
Wat heb je zondag aan de hand dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
er wordt al aardig geboden op mijn spelers die pas over 2 dagen aflopen! Wel lekker.. dan kan ik voor zondag in ieder geval mijn waailappen plus trainees neerzetten.
Had ik vorig seizoen ook, kwamen er uiteindelijk vier bij, waar er uiteindelijker nu weer 3 Bot van zijn gewordenquote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef GotC het volgende:
Lmao, m'n poule:
1. Geen wijziging Sebastia Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
2. Geen wijziging jelle`s team Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
3. Geen wijziging NAC Amsterdam Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
4. Geen wijziging Walsenmaar! Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
5. Geen wijziging Fc Sneeuw Uitnodigen 0 0 0 0 0 0 0 0
6. Geen wijziging fckoelkast 0 0 0 0 0 0 0 0
7. Geen wijziging Scottish Peanuts 0 0 0 0 0 0 0 0
8. Geen wijziging Fortuna Zuid-Holland Uitnodigen
Ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef augurkenkoning het volgende:
Als je één iemand instelt als spelhervatter, doet die dan alle spelhervattingen? (zeg maar ook corners als het een verdediger is?)
Thanks; dus dan is het slimmer om een verdediger of middenvelder als spelhervatter in te stellen dan een spits, want anders ben je een goede aanvaller daaraan kwijt?quote:
volgens mij maakt dat niks uit..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Thanks; dus dan is het slimmer om een verdediger of middenvelder als spelhervatter in te stellen dan een spits, want anders ben je een goede aanvaller daaraan kwijt?
Dat maakt niets uit. Als spelhervatter moet je gewoon de beste nemen. Je raakt geen spelers kwijt doordat er een vrije trap genomen wordt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Thanks; dus dan is het slimmer om een verdediger of middenvelder als spelhervatter in te stellen dan een spits, want anders ben je een goede aanvaller daaraan kwijt?
Lekkere spelerquote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef MrMoon het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
en hij is nog maar 16 jaar, 104 dagen en bevindt zich al 155 dagen in mn jeugdopleiding..
dat wordt cashen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |