Teweinig letters om het volluit te schrijvenquote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef Ruudt het volgende:
Slechte tt, waarom niet gewoon "het"?
Als je voor "t" kiest doe het dan zo: 't
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:28 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb mijn pijlen gericht op het tussenseizoen. Misschien dat ik dan eens kan winnen.
Hopelijk vannacht minimaal 1 def stijgertquote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hopelijk vannacht 1 of 2 PM-stijgerts. Zo niet, dan heb ik er volgende week waarschijnlijk 3 (ook niet verkeerd natuurlijk)
flip a coinquote:Op donderdag 30 april 2009 18:10 schreef Flappekz het volgende:
Ik weet nou nog steeds niet of ik ga PICcen of MOTSen....
lijkt me de enige juiste wetenschappelijke oplossingquote:Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat ga ik wss zondagmiddag ff doen ja...
Op die wetenschappelijke manier maak ik wel meerdere beslissingen jaquote:Op donderdag 30 april 2009 18:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lijkt me de enige juiste wetenschappelijke oplossing
Ik probeer er niet teveel bij na te denkenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Op die wetenschappelijke manier maak ik wel meerdere beslissingen ja
maakt 'arbeit frei'quote:Op donderdag 30 april 2009 18:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik probeer er niet teveel bij na te denken
3 Conditiestijgers en 1 PM (keeper van niet-bestaand naar rampzaligquote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hopelijk vannacht 1 of 2 PM-stijgerts. Zo niet, dan heb ik er volgende week waarschijnlijk 3 (ook niet verkeerd natuurlijk)
Dit klopt volgens mij nog steedsquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:01 schreef Jelminho het volgende:
Even een vraagje tussendoor over het tussenseizoen. Kan me nog herinneren dat men altijd in die 2 (?) week op passing ging trainen, omdat je maar 1 wedstrijd per week speelt en je daardoor wel zoveel mogelijk man kan trainen. Klopt dit? Train overigens nu gewoon positiespel.
Ja, of spelhervatting, dan train je iedereen en kan je in een normale opstelling spelen. Met passen ben je op 5-5-0 (openingen maken) of 2-5-3 (korte pass) aangewezen om maximaal te trainen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:01 schreef Jelminho het volgende:
Even een vraagje tussendoor over het tussenseizoen. Kan me nog herinneren dat men altijd in die 2 (?) week op passing ging trainen, omdat je maar 1 wedstrijd per week speelt en je daardoor wel zoveel mogelijk man kan trainen. Klopt dit? Train overigens nu gewoon positiespel.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Ruudt het volgende:
Klopt idd nog steeds maar was het niet zo dat iedereen conditie trainde in het tussenseizoen en dat sinds de nieuwe trainingsvorm passen is geworden?
ik trainde idd conditie omdat dat toen nog voor iedereen gelde zelfs als ze niet speelden. Maar dat is verandert omdat ze nu alleen training krijgen over de gespeelde minuten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:09 schreef Ruudt het volgende:
Klopt idd nog steeds maar was het niet zo dat iedereen conditie trainde in het tussenseizoen en dat sinds de nieuwe trainingsvorm passen is geworden?
En omdat je nu een constant conditie percentage instelt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik trainde idd conditie omdat dat toen nog voor iedereen gelde zelfs als ze niet speelden. Maar dat is verandert omdat ze nu alleen training krijgen over de gespeelde minuten.
Woehoe!quote:This past month Hattrick had 99,99% uptime. Your Hattrick Supporter subscription has automatically been extended by 0 hours and 2 minutes to compensate for unplanned downtime. Please accept our humble thanks for your support. It makes it possible for us to operate the game and continue developing it.
ook dat, maar dat kan je natuurlijk op 100% zetten als je zou willen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
En omdat je nu een constant conditie percentage instelt.
quote:Trouwens:
[..]
Woehoe!!
.
quote:In de afgelopen maand leverde Hattrick 98,5% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 10 uur en 41 minuten, als compensatie voor ongeplande downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen.
quote:Daniël Schaaf (222215155)
18 years and 82 days, Next birthday: 31-05-2009
In solid form, solid stamina.
A popular guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 02-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 5 160
Wage: 1 090 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Head
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: outstanding
Playmaking: weak
Winger: poor
Passing: inadequate
Scoring: wretched
Set pieces: wretched
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef elby1988 het volgende:
Bizar.. ik inderdaad ook 2 minuten (logisch.. maar waarom nico dan meer dan 10 uur.. Relaxed...
Maar het is dus slim passen te gaan trainen in de winterstop? en dan je reserve middenvelders in de verdediging zetten?
Edit: Opening maken dan natuurlijk.. dan trainen je 3 central def's en je centrale middenvelders toch vol?
quote:Through passes improves the passing skill for your players playing as inner midfielders, wingers or defenders. Other players playing a match get a tiny effect.
iemand die dit bevesitgen kan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:53 schreef elby1988 het volgende:
Bizar.. ik inderdaad ook 2 minuten (logisch.. maar waarom nico dan meer dan 10 uur.. Relaxed...
Maar het is dus slim passen te gaan trainen in de winterstop? en dan je reserve middenvelders in de verdediging zetten?
Edit: Opening maken dan natuurlijk.. dan trainen je 3 central def's en je centrale middenvelders toch vol?
Kijk eens boven je post, de hele verdediging en het hele middenveld krijgen volledige training.quote:
had jouw post over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:40 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Kijk eens boven je post, de hele verdediging en het hele middenveld krijgen volledige training.
edit voor als iemand het nu nog niet snapt: vleugelverdedigers, centrale verdedigers, vleugelspelers en centrale middenvelders krijgen volledige training.
Geef niet, ik vertaalde het voor mensen zoals Outpost.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had jouw post over het hoofd gezien
gelukkig.. Dan word ik daar in ieder geval niet voor aangezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:45 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Geef niet, ik vertaalde het voor mensen zoals Outpost.
Voor jou hebben we de hoop al topics geleden opgegevenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig.. Dan word ik daar in ieder geval niet voor aangezien
echt? ik dacht dat ik juist de verbindende factor van de fed was!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor jou hebben we de hoop al topics geleden opgegeven
Dat is ook precies wat we je allemaal willen laten denkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt? ik dacht dat ik juist de verbindende factor van de fed was!
waarom willen jullie dat dan? Puur voor jullie vermaak?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat we je allemaal willen laten denken
Volgens de Quest is dat geen 50 \ 50 oplossingquote:
Een eigen jeugd pull van 17 jaar en 74 dagenquote:Alfred Matthijssen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van goed naar uitstekend.
Mn skill traid gekocht vorige week voor 86k van 17 jaar en 42 dagen die nu dus weer op de TL gaatquote:Erich Vuille Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van redelijk naar goed.
nou enquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens de Quest is dat geen 50 \ 50 oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
om het goed te maken
En waarschijnlijk ben ik de enige die op mijn werkt zit, maar toch een spoilerIk zit ook op het werk. En die tieten zijn niet mooi...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar naar tongquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
werklozen zijn meestal de gezelligste en leukste mensen hoor!
dank jequote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
werklozenzoekenden zijn meestal de gezelligste en leukste mensen hoor!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
werklozen zijn meestal de gezelligste en leukste mensen hoor!
die werktquote:
die van Schotland zeker?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ook m'n 1e al binnenKost 6000eu, maar dan heb je wel een vlaggetje
ach Servië komende week, wordt pas mn 42ste.. dus ik loop niet zo heel erg ver voor op je..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:26 schreef Flappekz het volgende:
Ik zat ff te kijken, maar Malta wordt pas mn 32ste vlaggetje. Ik lijk wel een amateur ;')
Idd. En die vrouw vind ik ook niksquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zit ook op het werk. En die tieten zijn niet mooi...
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Misschien zijn het stiekem vriendjes van Vullie.
dan wijs je dr maar af als ze vanavond langskomtquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
thx
[..]
Vrouw is mooi maar dr borsten te groot.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan wijs je dr maar af als ze vanavond langskomt
Jammer dat ze geen foto's heeft in r fobo hequote:Laatste voyeur : Psychonikeo
Ik ben niet eens uitgenodigdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Neuh bij mij komen geen wbfbw langs dus als ze voor mn deur staat zal dat wel ergens anders voor zijn
En daarbij komt ik heb een poker avond vanavond
Can't blame a man for being curiousquote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
ow en in liefie dr fobo :
[..]
Jammer dat ze geen foto's heeft in r fobo he
quote:
quote:Can't blame a man for being curious
En jij was blijkbaar de volgende voyeur
er zijn hier nauwelijks pokeravondjesquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Net alsof jij mij zo vaak uitnodigt voor een poker avondje
daaromquote:[..]Ja was idd ook nieuwschierig wel toeval dat ik dan jou nick zie staan
Hier bijna ieder weekend maar t is een erg schuw groepje ik ben er ook tussen gekomen door eerst dealer te zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er zijn hier nauwelijks pokeravondjes![]()
Full Tilt ben ik nu.quote:
ik pokerstarsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier bijna ieder weekend maar t is een erg schuw groepje ik ben er ook tussen gekomen door eerst dealer te zijn.
[..]
Full Tilt ben ik nu.
quote:
Voor ruig moet je bij vullie zijn niet bij mijquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:25 schreef Lyzio het volgende:
Die reclames van Full Tilt zijn wel ruig opzich
Zo oud ben ik nou ook weer niet..... toch ???quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:32 schreef Lyzio het volgende:
Ruig, leuk, mooi, sjiek.. wat jij wilt ouwe.
vastquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]jammer had t wel leuk gevonden je ff van tafel te vegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |