quote:Aert Klompe [playerid=242083086]
17 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 21-07-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-04-2009 (12/38), )
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 330 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Verschil moet er zijn.quote:
quote:
Ach ja, vorig seizoen gepromoveerd.. ik ben eigenlijk al blij dat ik nog kans heb om te handhavenquote:Op maandag 13 april 2009 22:16 schreef pekel het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.. En bij zoveel kampioenen/promovendi zal het volgend seizoen wel omgekeerd zijn.
.
Gepulled op 8 maart, afgelopen training gestegen naar uitstekendquote:Elco Brunott [playerid=237825599]
17 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2009
matig in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009 (6/38), 5w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 050
Loon: 470 ¤/week
Fysiek: Geblesseerd, maar inzetbaar
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Gepulled op 3 april, zal binnenkort stijgen naar uitstekendquote:Otto Vennema [playerid=241260229]
17 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 24-07-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een controversieel persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 03-04-2009 (10/38), 1w 3d)
Total Skill Index (TSI): 960
Loon: 510 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Op 7 april gepulled, zit nier ver van een pop vandaan.quote:Matthijs Vlaun [playerid=241620377]
17 jaar en 41 dagen, volgende verjaardag: 23-06-2009
redelijk in vorm, conditie matig
Een sympathiek persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-04-2009 (11/38), 6d)
Total Skill Index (TSI): 270
Loon: 350 ¤/week
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Zojuist dus gepulled, leuke bijstatquote:Aert Klompe [playerid=242083086]
17 jaar en 13 dagen, volgende verjaardag: 21-07-2009
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Eigenaar: YMFC (sinds 13-04-2009 (12/38), )
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 330 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Geil! Ik moet 't met een stuk minder doen voorlopig nog. Maar daarna komen er als het goed is een paar leuke talenten door.quote:Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef Flappekz het volgende:
Het is de laatste weken oogsttijd bij YMFC. De volgende verse jeugdpull is gearriveerd!:
[..]
Ik zal morgen de boel weer even bijwerken!quote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef rompompom het volgende:
Nog geen nieuw team van de maand in de OP, want 't interview staat nog niet op de site.
mja het heeft wel in het vorige topic gestaan..quote:Op maandag 13 april 2009 22:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zal morgen de boel weer even bijwerken!
Heb het interview nog niet gezien ook, misschien heb ik er overheen gekeken?
me eerste goeie jeugdpullquote:Sybrand Bruinsma (242083894)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 03-08-2009
Nederland
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Deportivo de La Coruna
(sinds 13-04-2009 (12/38), )
Total Skill Index (TSI): 220
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 6/20 redelijk
Positiespel: 2/20 waardeloos
Vleugelspel: 3/20 slecht
Passen: 3/20 slecht
Scoren: 2/20 waardeloos
Spelhervatting: 1/20 rampzalig
Nah, naast dat posWE zat er nog een jeugdMOTSje (voorzover dat werkt) bij.. Overigens klopt dat 'gruwelijke' verder wel aardigquote:Op maandag 13 april 2009 21:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, jij hebt echt een gruwelijk jeugdteam, 213 hatstats.. Je had een middenvelder die al heel snel een positief weer-event had en twee van mijn middenvelders zijn uitgetraind op positiespel, dus die spelen niet meer op het middenveld. Vandaar het puntenverlies de laatste tijd.
.
quote:Op maandag 13 april 2009 23:05 schreef pekel het volgende:
Iedereen mag mijn jeugdteam (1256347) uitdagen.
quote:Je hebt nu vv Emmen A1 uitgedaagd
^quote:
Verkloot m'n quote?quote:
Mij!quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef Psychonikeo het volgende:
oh ja.. wie mocht ik ook alweer uitdagen voor de jeugd?
quote:
quote:Uitdagingen
Door jou uitgedaagd
Nederland Twello FC A1 in jouw stadion 15-04-2009 17:15
Je kunt teams uitdagen voor een trainingswedstrijd.
Euhm. De stand die nu op de site staat, is nog niet up to date. Dat moet Gijs nog even doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:57 schreef drummerdude het volgende:
En we doen nog volop mee![]()
![]()
![]()
316 1 Koos Dolne Olde Veste VIII.325 0 1 1
(En dat zijn er 4 of zo)
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Euhm. De stand die nu op de site staat, is nog niet up to date. Dat moet Gijs nog even doen.
alsof ik beter hattrick advies kan gevenquote:
oooooh.. het spijt mequote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:48 schreef Gijs_ het volgende:
De nieuwe Gouden Schoen stand site staat online!!
Inmiddels wel!!quote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef rompompom het volgende:
Nog geen nieuw team van de maand in de OP, want 't interview staat nog niet op de site.
Super, dankje!quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
OP is aangepast, ook op de wiki..
ik ook..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef rompompom het volgende:
Nog jeugdteams bescihkbaar? Ik ben uitdaagbaar, jeugdteamid=1675.
jeetje daar was ik nou nooooooit opgekomenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zomaar een geniaal ideetje hoor.. maar daag elkaar uit!
maar goed dat ik er ben dan!quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jeetje daar was ik nou nooooooit opgekomen
Vorig seizoen (9januari) gehaald voor 204kquote:Jay Howe [playerid=229012047]
25 years and 10 days, Next birthday: 25-07-2009
Born in: Ireland
In passable form, passable stamina.
A sympathetic guy who is balanced and upright.
Has poor experience and inadequate leadership abilities.
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 09-01-2009 (14/37), 13w 4d)
Total Skill Index (TSI): 2 350
Wage: 732 (610 ) ¤/week including 20% Bonus
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable
Stamina: passable Keeper: wretched
Playmaking: inadequate Passing: solid
Winger: weak Defending: poor
Scoring: solid Set pieces: solid
Wat vind je van 155713365?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
ik heb deze:
[..]
Vorig seizoen (9januari) gehaald voor 204k
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Wat vind je van 155713365?
Iemand? Zit nu in bidwar.
Jammer dat de bidwar maar niet stoptquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
voor de IX. Ik had er ook zo een samen met die ene die ik net stuurde, als koppel ruim voldoende in de IX waar ik in zit (400/1600 uit de IX series geloof ik zo ongeveer uit mijn hoofd).
Oh ja, 2048, dat was het. Die speler gaat niet erg ver boven de 200k zitten vanwege zn leeftijd (en deels het tijdstip). En is zeker een prima speler die wel 2 seizoenen in de IX mee kan, neem aan dat je over 2 seizoenen toch wel weer de VIII in wiltquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Jammer dat de bidwar maar niet stoptMijn competitie staat op plaats: 378 / 2048
67724786 trouwens? Ook een topper, maar die ga ik niet krijgen voor 200k
Welkom hier. Een kleine 2 maanden terug begonnen zag ik al. Eerste keer of heb je eerder gespeeld? En hoe bevalt Hattrick tot dusver? Zag dat je al een jeugdwedstrijd had geregeld, maar anders was er hier vast nog wel iemand zoekende geweestquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:43 schreef Ubriaco het volgende:
Hoihoi, iemand een jeugdfriendly? Daag me maar uit, ID is 1226792.
Hoe regel je exotische Youth Friendlies dan? Ik ben al lang blij dat ik een vaste sparringspartner heb.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Welkom hier. Een kleine 2 maanden terug begonnen zag ik al. Eerste keer of heb je eerder gespeeld? En hoe bevalt Hattrick tot dusver? Zag dat je al een jeugdwedstrijd had geregeld, maar anders was er hier vast nog wel iemand zoekende geweest
Mijn eigen jeugd speelt aanstaande donderdag in Benin'Helaas' zit 'ie qua seniorenfriendlies echt helemaal volgeboekt momenteel, maar wie weet levert het in de toekomst nog eens wat op
Thanks! Speel nu vanaf begin maart, eerste keer dat ik speel, jammer dat ik de eerste twee weken dat ik het team had op vakantie was, ga nu vrijwel zeker promotie missen op 2 punten naquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:00 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Welkom hier. Een kleine 2 maanden terug begonnen zag ik al. Eerste keer of heb je eerder gespeeld? En hoe bevalt Hattrick tot dusver? Zag dat je al een jeugdwedstrijd had geregeld, maar anders was er hier vast nog wel iemand zoekende geweest
Mijn eigen jeugd speelt aanstaande donderdag in Benin'Helaas' zit 'ie qua seniorenfriendlies echt helemaal volgeboekt momenteel, maar wie weet levert het in de toekomst nog eens wat op
Dat zijn de mooie traineesquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Thanks! Speel nu vanaf begin maart, eerste keer dat ik speel, jammer dat ik de eerste twee weken dat ik het team had op vakantie was, ga nu vrijwel zeker promotie missen op 2 punten na. Spel bevalt echt goed, begin een beetje door te krijgen welke trainees te halen etc. Val ik maar gelijk binnen met een vraag: heb vorige week een trainee gehaald, is afgelopen vrijdag gelijk gepopt van redelijk naar goed positiespel op een leeftijd van 17 jaar en 11 dagen. Gelijk verkopen of nog 1/meerdere niveautjes doortrainen?? Indien verkoop, welke vraagprijs, iets van 100K ofzo?
Geeft niks joh, dat mislopen van promotie. Ben je komend seizoen alleen maar sterker en kan je lekker in één keer doorknallen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Thanks! Speel nu vanaf begin maart, eerste keer dat ik speel, jammer dat ik de eerste twee weken dat ik het team had op vakantie was, ga nu vrijwel zeker promotie missen op 2 punten na. Spel bevalt echt goed, begin een beetje door te krijgen welke trainees te halen etc. Val ik maar gelijk binnen met een vraag: heb vorige week een trainee gehaald, is afgelopen vrijdag gelijk gepopt van redelijk naar goed positiespel op een leeftijd van 17 jaar en 11 dagen. Gelijk verkopen of nog 1/meerdere niveautjes doortrainen?? Indien verkoop, welke vraagprijs, iets van 100K ofzo?
Hehe idd, heb het geld niet echt nodig, sta nu op -25K. Selectie is denk ik voldoende op sterkte om volgend jaar (en misschien met heel veel geluk dit jaar nog) kampioen te worden dus hoef ook niet veel meer uit te geven. Doortrainen wordt het dusquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie trainees![]()
Persoonlijk zou ik hem nog minimaal 1 niveau optrainen, zeker gezien zijn leeftijd. Tenzij je echt heel hard het geld nodig hebt
Welkom!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:24 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Dat durf ik je niet te zeggen, ben (nog) niet zo thuis in positiespel-trainees....Misschien dat een van je collega-positiespeltrainers hier iets nuttigs over kan zeggenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Hehe idd, heb het geld niet echt nodig, sta nu op -25K. Selectie is denk ik voldoende op sterkte om volgend jaar (en misschien met heel veel geluk dit jaar nog) kampioen te worden dus hoef ook niet veel meer uit te geven. Doortrainen wordt het dus. Wat gaat hij ongeveer opleveren bij de volgende pop?
Dat hangt heel erg van z'n bijstats af (z'n skills in passen, conditie en verdedigen/vleugelspel). Hoe hoger alles is, hoe meer je er voor gaat krijgen. Als je echt een idee wil hebben, moet z'n huidige stats invullen op de TransferLijst, maar dan met positiespel op uitstekend in plaats van goed. Met spelers die je dan ziet kun je een TransferVergelijking doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:41 schreef Ubriaco het volgende:
[..]
Hehe idd, heb het geld niet echt nodig, sta nu op -25K. Selectie is denk ik voldoende op sterkte om volgend jaar (en misschien met heel veel geluk dit jaar nog) kampioen te worden dus hoef ook niet veel meer uit te geven. Doortrainen wordt het dus. Wat gaat hij ongeveer opleveren bij de volgende pop?
Leuk dat je meteen supporter bent geworden. Wel aanmelden voor de FOK!-fed natuurlijk, hè!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef Ubriaco het volgende:
TeamID is 206663 (CF de Sabaai) trouwens
Waarom twijfel je?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:49 schreef neilpad het volgende:
Ik zie dit topic in de AT lijst en besef me dat ik mss ook weleens kampioen kan zijn al. Ff gecheckt en ja hoorKampioen in me eerste seizoen en alles gaat op zich wel prima alleen weet ik niet of ik nog wel echt zin heb om door te gaan
. Ff kijken in watvoor competitie ik terecht kom...
Weinig motivatie.. heb er niet zoveel plezier in als paar jaar geleden. Maar dat kan mss liggen aan dat er nog niet echt een uitdaging in zit atm. Dus daarom kijk ik het nog fftjes aan.quote:
Hmmmm, een keeper aantrekken voor een potje Fok!Cup?quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:22 schreef Lyzio het volgende:
Hopelijk gaat de TT ook op mij slaan. Het kan nog, en we gaan ervoor. Het is wel een enorme domper dat mijn keeper geblesseerd is. Komende zondag speelt ie met een pleister, maar morgen (FOK! Cup) kan ik dus niet over hem beschikken. Mix dit met het gegeven van mijn totale onkunde (geen reserve-keeper) en ik ben jolly well fucked.
Gaat maar eens op de TL kijken.
Connectiesquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe regel je exotische Youth Friendlies dan? Ik ben al lang blij dat ik een vaste sparringspartner heb.
Gewoon een advertentie zetten, je wordt vanzelf uitgedaagd. Of hier regelen natuurlijkquote:Klacht: geen oefenpot in de jeugd:r
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Leuk dat je meteen supporter bent geworden. Wel aanmelden voor de FOK!-fed natuurlijk, hè!
quote:Deze aanvraag werd met succes goedgekeurd.
Ik heb sowieso een reserve-keeper nodig. Dus niet zozeer voor dit potje FOK!Cup.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmmm, een keeper aantrekken voor een potje Fok!Cup?
* Gijs_ wacht op realbizkit die gaat zeggen dat het hebben van een reserve keeper geldverspilling is!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een reserve-keeper nodig. Dus niet zozeer voor dit potje FOK!Cup.
Reserver keeper kost alleen maar geld. En je kunt beter er pas een kopen als je keeper geblesseerd raakt...quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een reserve-keeper nodig. Dus niet zozeer voor dit potje FOK!Cup.
Wat dus precies is wat ik nu ga doen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Reserver keeper kost alleen maar geld. En je kunt beter er pas een kopen als je keeper geblesseerd raakt...
Als je keeper weer beter is voor zondag. Dan moet je gewoon een pruster van 1000 kopen en die in de goal zetten.quote:
Nieuw spitsje, is wat goedkoper dan de huidige. Kampioen word ik toch niet meer, daarom begin ik maar eens met wat aan de torenhoge loonkosten (400kquote:Gerben Wensing (54970008)
30 years and 42 days, Next birthday: 23-06-2009
In weak form, solid stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has formidable experience and poor leadership abilities.
Owner: Ladderzatsquad (since 14-04-2009)
Total Skill Index (TSI): 71 820
Wage: 24 670 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Current skills
Keeper: disastrous
Defending: poor
Playmaking: weak
Winger: wretched
Passing: supernatural
Scoring: supernatural
Set pieces: magnificent
Duur?quote:
Ja en stel dat hij geblesseerd raakt dan is dat pas vanaf het niveau formidabel een risico in mijn ogen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
speel je in friendly's gewoon met je A-keeper dan? Dat vind ik stiekem toch te risicovol
ja ok.. met mijn utopische keeper ga ik geen risico lopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:21 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja en stel dat hij geblesseerd raakt dan is dat pas vanaf het niveau formidabel een risico in mijn ogen.
Vooral als je laag speelt is het zonde om een b-keeper rond te hebben lopen.
Betekent dit dat op gebied van Positiespel 'zwak' het maximaal haalbare is, of dat hij heel dicht tegen zwak aanzit en wellicht nog verder kan doorgroeien?quote:Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Positiespel wordt!
Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ok.. met mijn utopische keeper ga ik geen risico lopen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |