quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
KuTT...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Lyzio het volgende:
En geen gezeur op de TT. Ik begin goed te worden.
TR sturen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:21 schreef Ruudt het volgende:
Bij wie moet je zijn om de TT aan te passen?
Dat wordt de traditie als Lyzio een topic opent.
Het ligt er maar net aan wat je onder "goed" verstaat. Blijkbaar leg jij de lat wat lager dan alle overige HT'ersquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:20 schreef Lyzio het volgende:
En geen gezeur op de TT. Ik begin goed te worden.
Je kunt dan ook beter dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:39 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet echt na dit seizoen aan mijn verdediging gaan sleutelen. Dit is werkelijk huilen met de pet op.
Grump, hoe gaat het met je trainees? Ben wel benieuwd naar hun stats e.d. ...quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:45 schreef Grumpey het volgende:
tvp.
Geloof dat de meesten nu wel binnen 2 a 3 weken naar uitmuntend gaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Grump, hoe gaat het met je trainees? Ben wel benieuwd naar hun stats e.d. ...
Zijn jullie anders van me gewend?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je in het vorige topic niet zo goed opgelet...
Er mogen geen smileys in de TT staan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:52 schreef Bart het volgende:
Ik vind het alleen niet zo tof dat je PM's hier in een topic gooit, die P staat niet voor niets voor Private.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
En het is dan natuurlijk ook minder tof om dat hier te melden als de post al weggehaald is.
Ik scheer ook niet alle users over één kam, doe jij dat alsjeblieft ook niet met modsquote:Maar jullie moderaters doen dat ook hoor... Eigen ervaring.
Ik mag alles.quote:
Doe het dan via PM.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
[..]
Ik scheer ook niet alle users over één kam, doe jij dat alsjeblieft ook niet met mods
Transfer Compare geeft +- 2,5 miljoen aan, ik kan een miljoen winst maken maar ik hou hem lekker.quote:Thyge Lagerberg
All that hard work paid off! His playmaking skill improved from brilliant to magnificent.
Ja, ik zag het! Sorryquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:59 schreef rompompom het volgende:
Relluhhh!
Voortaan wel de OP up-to-date houden, Lyzio..
Dat deden we dus ookquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach laat hem lekker flauw doen, als dit z'n dag weer goed maakt..
Gosert!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Geloof dat de meesten nu wel binnen 2 a 3 weken naar uitmuntend gaan
overigens ga ik gewoon 6e worden met mijn team, dus mijn PD is veilig gesteld
Verzin jij dan eens een betere, dan hoef ik ze niet telkens aan te passenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, ik zag het! SorrySlechte TT trouwens...
Als je nou nog door wil posten, neem je maar een HT-team.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Verzin jij dan eens een betere, dan hoef ik ze niet telkens aan te passen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:06 schreef Lyzio het volgende:
Die van mij was niet slecht. Bally was actueel, Bally was een grap, Bally is er nu niet meer: TT. Maar goed, als het zo moet dan doe je maar
Voetbalquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nou nog door wil posten, neem je maar een HT-team.
http://www.hattrick.org/Signup/Default.aspx
Ik heb gehoord dat ik het TvdM interview mag invullen, en lijkt me leuk, maar ik heb nog geen vragen of iets dergelijks ontvangen dus kan nog even durenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gosert!Goed je weer eens te zien hier. Heb je 't TvdM interview al ingevuld?
Mooi dat je er toch nog een beetje mee bezig bent.
quote:
Ah, dan moet OP een trap onder z'n kont krijgen. Ik heb ze ook nog wel staan, maar ik wil niet onder z'n duiven schieten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik het TvdM interview mag invullen, en lijkt me leuk, maar ik heb nog geen vragen of iets dergelijks ontvangen dus kan nog even duren
hoest mer rpp?
Je kunt ze ook op fokhattrick.org vinden, daar staat het huidige interview en ook de bedachte vraag voor jou!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ik het TvdM interview mag invullen, en lijkt me leuk, maar ik heb nog geen vragen of iets dergelijks ontvangen dus kan nog even duren
hoest mer rpp?
uitgestudeerd wel, ben nu aan het promoveren op de mensch' hersenenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dan moet OP een trap onder z'n kont krijgen. Ik heb ze ook nog wel staan, maar ik wil niet onder z'n duiven schieten.
Voor de rest ok. Ben vrolijk aan het degraderen! Speel 523 en train vleugelaanval. heb nu bijna 27 mln op de bank en ga me laten afzakken naar IX of X. Dan kijken hoeveel centen ik heb en weer eens omhoog gaan kijken.
Verder op werk is het té rustig (mijn collega moet zichzelf gaan detacheren). Ben jij inmiddels al een keertje uitgestudeerd op den mensch' hersenen?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 01:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Geldt dit alleen voor spelers die je in die week hebt aangekocht? Aangezien een speler van mij die geblesseerd is, en niet heeft gespeeld wel in (voorgrond)vorm gestegen is...
Hij heeft niet gespeeld deze week. Maar dat was ook mijn vraag. Geldt die regel van geen voorgrondvormverandering alleen voor spelers die je net hebt gekocht? Want voor geblesseerden geldt het dus niet. Hun vorm kan wel veranderen terwijl ze niet hebben gespeeldquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Is hij geblesseerd uitgevallen deze week of echt niet gespeeld?
Maar buiten dat. Voor geblesseerde spelers zijn weer andere voorwaarden met betrekking tot de vormupdate. Geblesseerden zijn de enige spelers die uitstekend vorm kunnen halen namelijk als je niet op algemeen traint.
Kheb OP al even gesmst of ie nog leeft en hoe et zit met et team vd maand..quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dan moet OP een trap onder z'n kont krijgen. Ik heb ze ook nog wel staan, maar ik wil niet onder z'n duiven schieten.
Voor de rest ok. Ben vrolijk aan het degraderen! Speel 523 en train vleugelaanval. heb nu bijna 27 mln op de bank en ga me laten afzakken naar IX of X. Dan kijken hoeveel centen ik heb en weer eens omhoog gaan kijken.
Verder op werk is het té rustig (mijn collega moet zichzelf gaan detacheren). Ben jij inmiddels al een keertje uitgestudeerd op den mensch' hersenen?
Ah, dat is goed nieuws. Beetje naar je zin daar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
uitgestudeerd wel, ben nu aan het promoveren op de mensch' hersenen(sinds enkele maanden aio bij de uni
)
Ik zal die vragen eens opzoeken, zal volgende week worden vermoedelijk!
is tie nog bezig met die bieren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Kheb OP al even gesmst of ie nog leeft en hoe et zit met et team vd maand..
daar waarschuwde hij toen al voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij zal vast nog wel onder de tafel liggen ja
ja we hadden beter moeten wetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar waarschuwde hij toen al voor
Niks leukers dan beetje spelen met hersenen, patientjes helpen (ik onderzoek kinderen van 6-10jr) en studenten aan het werk zetten/les geven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat is goed nieuws. Beetje naar je zin daar?
Vooral dat laatste klinkt goed .quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks leukers dan beetje spelen met hersenen, patientjes helpen (ik onderzoek kinderen van 6-10jr) en studenten aan het werk zetten/les geven.
Ah, ok. Allemaal toetsen en tests ontwerpen en die laten maken door de proefkonijntjes? Of is het meer psychologisch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef Grumpey het volgende:
ik bekijk de hersenproblemen bij kinderen die meer dan 2 a 3 maanden te vroeg zijn geboren, en wat voor effect dat heeft op hun gedrag later
Precies wat je zegt; gedoe.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is dat voor gedoe met een verandere tt, een pm en die shit
Geen updates vandaag
Och, van zo'n Jong Tunesië als vanavond hadden de meesten van ons hier ook nog wel gewonnenquote:
Waar trek jij dat overzichtje uit HO!? Ik kan het echt nergens vinden?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik had al even gekeken op m'n werk en daar gezien dat de training niet bepaald ongunstig was geweest. Nu alles in HO! staat nog beter dan verwacht![]()
TSI: +7740 / -3180
Positiespel: +3 / -0
Conditie: +2 / -0
Vorm: +14 / -4
+6 / -2 in m'n opstelling voor zondag. Qua PM een keeper naar rampzalig, 34-jarige CD naar matig en m'n winger Rasmus naar goed PM
Tabblad Training Experience -> subtab Effectquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar trek jij dat overzichtje uit HO!? Ik kan het echt nergens vinden?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, hij neemt je coach niet mee in dat overzicht..I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tabblad Training Experience -> subtab EffectOk, maar je typt het over? Want het tabblad kende ik wel, ik had alleen gehoopt dat er ergens een kopieer&plak optie was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, hij neemt je coach niet mee in dat overzicht...
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, maar je typt het over? Want het tabblad kende ik wel, ik had alleen gehoopt dat er ergens een kopieer&plak optie was..
Gelukkig zeg je het zelf alquote:
Uitgedaagd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef elby1988 het volgende:
Vriendschappelijke jeugdwedstrijd gezocht...
Team ID Jeugd: 1106348
Onder het kopje training zie je je laatste training met veranderingen, als je het zeker wilt weten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:05 schreef The_Hives het volgende:
TU +2 positiespel![]()
(tenminste dat denk ik, ik zie nu voor het eerst 2 spelers met goed positiespel en die had ik nog niet
)
niet eens??quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef The_Hives het volgende:
dat kopje heb ik niet. Ik ben geen supporter he
belachelijk!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:30 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben tot donderdag weg, vakantieadresje bij familie in het buitenland, altijd handig![]()
Siteupdates volgen daarom even later volgende week!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:30 schreef Gijs_ het volgende:
Ik ben tot donderdag weg, vakantieadresje bij familie in het buitenland, altijd handig![]()
Siteupdates volgen daarom even later volgende week!
quote:
quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Jorn Bosma.
Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat handig die verhaaltjes.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Nick Roosink heet en 16 jaar oud is.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Scoren.
Hmm..., heb je alsnog 11 man om op te stellen. Maar snel er eentje aftrappen dan vanavondquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 10:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm..., heb je alsnog 11 man om op te stellen. Maar snel er eentje aftrappen dan vanavond![]()
Kweetnietmeerwie had vorig seizoen ook zo'n geintje.. Weken achter elkaar geen 11 pubers opstellen en wanneer die tegen mij moet plotseling wel een opstelling maken (niet dat het verder boeit trouwens, dit seizoen staat volledig in het kader van de optimale training, maar toch..). Nouja, wordt het misschien nog spannend ook
Niet? Wat jammer nouquote:Op zondag 5 april 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het was niet speciaal vanwege jou hoor
neuh.. in principe kan die hele jeugdcompetitie me gestolen worden, het gaat erom dat ik wat leuke pulls eruit krijgquote:
Nog niet ontbeten zeker?quote:Op zondag 5 april 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
neuh.. in principe kan die hele jeugdcompetitie me gestolen worden, het gaat erom dat ik wat leuke pulls eruit krijg
Voor zover ik weet, is daar niemand mee bezig.quote:Op zondag 5 april 2009 09:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Koekje, weet jij of men binnen HAG hier mee bezig is/gaat (onderzoekje)?
Het onderzoek op Global is in het Archief geraakt (lees: doodgebloed) en om er nu een specifiek (klaag)topic voor aan te maken...
Mijn promovendus (die ik om 12.33 kan promoveren):quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jozua Buma is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Deze jongen is erg snel, wat in het moderne voetbal nooit slecht is voor een speler.
Jozua Buma (CV) (54619463)
16 jaar en 61 dagen, volgende verjaardag: 26-05-2009
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Pieter-Paul van Wely en hij is 16 jaar.
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Pieter-Paul van Wely (CV) (45166937)
17 jaar en 78 dagen, volgende verjaardag: 09-05-2009
Hij haalt 7* als centrale verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |