had je anders verwacht dan?quote:
Dan moet je een topicreport maken. Dan lossen ze dat zo op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je anders verwacht dan?
trouwens in de tt staat een fout.. Hattrick moet met een hoofdletter
jij hebt de fout gemaakt.. wij niet..quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je een topicreport maken. Dan lossen ze dat zo op.
ik had ook niet in de gaten dat we al zo vergevorderd waren..quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:34 schreef Flappekz het volgende:
Had niet eens door dat ik 300 was...
Ik had dat topic al om 11.33 klaar staan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij hebt de fout gemaakt.. wij niet..
dat krijg je als je het zo snel afraffelt.. en de ander niet de kans gunt om een topic te openen..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij hebt de fout gemaakt.. wij niet..
dat krijg je als je het zo snel afraffelt.. en de ander niet de kans gunt om een topic te openen..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had dat topic al om 11.33 klaar staan.
Je had post 301 dus je hebt geluk. Dan moet je nl een nieuw topic openenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had dat topic al om 11.33 klaar staan.
Om 12.45quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lijkt me wat snel voor een meet. Morgen......
En Engeland ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor volgende week een simpel uit-vlaggetje Italië geregeld, die had ik namelijk nog niet
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..quote:
Ach ja, het is beter dan alleen 'tvp' dacht ikquote:
Als jij nog contact hebt met die gasten uit Honduras, UAE en Uganda, houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef pekel het volgende:
Welke prutser schrijft Hattrick in de TT nou zonder hoofdletter? [ afbeelding ]
Oja, hoi.
ik heb alle beschikbare vlaggetjes uit de oefenpot alquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..
uhm.. man of 10 moet kunnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen in jouw huis passen.
Dan zoek je er toch buiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb alle beschikbare vlaggetjes uit de oefenpot al
Als t lekker weer is kan ik er meer kwijt. Heb een balkon van 20m2 Mijne wil ik dan ook t liefst in de zomer houden maar als jij m eerder wil Nico vind ik t prima en nog leuker ook. Dan hoeven we iig niet te wachten tot de zomer.quote:
Die discussie hebben we laatst gehad en zijn de meningen over verdeeld. Ik ben persoonlijk van mening dat je eerst je a-team op de rit moet hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef Clesar03 het volgende:
Nog ff een vraagje trouwens: Zou het slim zijn om iets met een jeugdteam te doen nu ik pas net begonnen ben?
Wij zitten doordeweeks toch al te dicht bij elkaar toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef rompompom het volgende:
Meet in Capelle? Da's doordeweeks heel dichtbij..
UAE en Uganda heb ik via een Fed kunnen regelen. De rest is allemaal domweg uitnodigen geweest en vervolgens net zo lang wachten/doorgaan tot er iemand accepteertquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als jij nog contact hebt met die gasten uit Honduras, UAE en Uganda, houd ik me aanbevolen
Wat psycho zegt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef Clesar03 het volgende:
Nog ff een vraagje trouwens: Zou het slim zijn om iets met een jeugdteam te doen nu ik pas net begonnen ben?
Ik ben van mening dat je dat al vrij snel wel kunt missen. Maar niet je eerste paar weken al. Ik begon er volgens mij halverwege mijn eerste seizoen mee. niet later dan week 8.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat psycho zegt.
Als je A-team op orde is, dan kun je die 10.000 per week minimaal wel missen. In het begin maak je nog niet veel winst, als je dat al maakt. En dan heb je die 10.000 wel hard nodig.
Aap.quote:
Ik heb tot nu toe alles via domweg challengen gekregen. Viavia kan ik misschien aan El Salvador komen, maar dat is verreweg van zeker. Alle landen vanaf 200 actieve users zijn te pakken, daaronder wordt het al snel flagtraden en daar heb ik geen tijd/zin in om actief in te participeren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
UAE en Uganda heb ik via een Fed kunnen regelen. De rest is allemaal domweg uitnodigen geweest en vervolgens net zo lang wachten/doorgaan tot er iemand accepteert
Zelf heb ik helemaal geen contacten verder. Mocht er me overigens ooit eens een zeldzaam vlaggetje aangeboden worden wat ik al heb, dan zal ik proberen me je te herinneren
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet ook nog eens op vlaggetjes-jachtZal moeilijk gaan de komende weken, aangezien ik in de FOK!Cup zit
Of was het nou Hattrick-Cup!? Ik vergeet het steeds
Vetquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Champions Fok!Cup en de Uefa Fok!Cup. En jij doet mee met de laatste.
I knowquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Anders kijk je de volgende keer ff in je inbox van Fok! Daar had ik t je ook al in verteld.
Dan kan je ook nog kijken tussen je active topics.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I knowIk ben nogal vergeetachtig aangelegd.
Of je hebt gewoon teveel bier gezopen voor je 21equote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I knowIk ben nogal vergeetachtig aangelegd.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon teveel bier gezopen voor je 21e
Laten we dat optie B noemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon teveel bier gezopen voor je 21e
Teveel Typ-ex gesnoven op de middelbare school?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb hetzelfde, maar ik heb nauwelijks bier gedronken.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Teveel Typ-ex gesnoven op de middelbare school?
Of slijpsel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk al in zijn hoofd. Hij moet alleen zijn hoofd altijd recht houden anders loopt het eruit via zijn oren...quote:
Dat probleem hebben een aantal van mijn spelers ook. Presteren voor de godverdomme nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk al in zijn hoofd. Hij moet alleen zijn hoofd altijd recht houden anders loopt het eruit via zijn oren...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat probleem hebben een aantal van mijn spelers ook. Presteren voor de godverdomme niet
Dat ze niet presterenquote:
oeh ja.. en van die merkstiftenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ik die wisselfunctie ontdekt hebquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je ze een virtuele schop onder hun kont geven... Of ontslaan natuurlijk...
Ik heb nu tegen 2 personen gespeeld die met wissels speelden. En 2 keer werden ze er niet beter op...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ik die wisselfunctie ontdekt hebDat gaat niet helemaal soepel. Nog een beetje 'fingerspitzengefühl' voor krijgen.
Het is tegen bot-teams en in friendlies wel een manier om sommige spelers net dat beetje extra training te verschaffen. Maar voor de rest blijf ik er vanaf.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen 2 personen gespeeld die met wissels speelden. En 2 keer werden ze er niet beter op...
Wissels...
Als sommige spelers meer training krijgen, dan krijgen anders spelers minder training.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is tegen bot-teams en in friendlies wel een manier om sommige spelers net dat beetje extra training te verschaffen. Maar voor de rest blijf ik er vanaf.
Tot nu toe zie ik alleen het nut van het volgende:quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als sommige spelers meer training krijgen, dan krijgen anders spelers minder training.
En meer dan 90 minuten is niet haalbaar. Het kan alleen minder worden... Nee, ik zie nog steeds niets in die wissels...
Ik heb er woensdag door gewonnen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen 2 personen gespeeld die met wissels speelden. En 2 keer werden ze er niet beter op...
Wissels...
Nee, je krijgt training naar het aantal minuten die de speler heeft getraind, tot een maximum van 90 minuten per weekquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:06 schreef -SG- het volgende:
Eej iemand die 1 helft heeft gespeeld, krijgt die evenveel training dan iemand die een hele wedstrijd heeft gespeeld?
bij mij ging het van 1-1 naar een 2-1 overwinning en van een 2-1 stand naar een 5-1 overwinning. Beide keren in de rust gewisseld...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb er woensdag door gewonnen..
Aah oke, thnx voor het snelle antwoordquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, je krijgt training naar het aantal minuten die de speler heeft getraind, tot een maximum van 90 minuten per week
Zelfs spelerservaring is minute-based. Net als opstellingservaring ook trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:06 schreef -SG- het volgende:
Eej iemand die 1 helft heeft gespeeld, krijgt die evenveel training dan iemand die een hele wedstrijd heeft gespeeld?
Ik stond 2-1 achter en in de rust 2 A-spelers erbij en toen met 3-2 gewonnen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
bij mij ging het van 1-1 naar een 2-1 overwinning en van een 2-1 stand naar een 5-1 overwinning. Beide keren in de rust gewisseld...
Het is voor mij ook een manier om mijn reserves te laten spelen terwijl ik nog in de beker zit. Gewoon wissels instellen dat ze er in de 85ste minuut inkomen zolang ik voorsta. Dan blijft hun vorm op niveau, maar hoef ik niet mn mindere spelers een hele wedstrijd op te stellen. Helaas werkt dit niet bij traineesquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is tegen bot-teams en in friendlies wel een manier om sommige spelers net dat beetje extra training te verschaffen. Maar voor de rest blijf ik er vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Sixshooters 3 – 2 Bonobo11
HatStats 142- 202
Dank U Matchengine, Bekerwedstrijd vorige week, geeft me wel de ruimte om eens lekker veel te gaan flagchasen. Ik mot nog wat zeldzame landen en heb nu een truc ontdekt om die te regelen.Das wel matig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet mee doet met de fok!Cup. We hebben juist zo veel deelnemers dit seizoen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef pekel het volgende:
Welke prutser schrijft Hattrick in de TT nou zonder hoofdletter? [ afbeelding ]
Oja, hoi.
Er zijn veel nieuwen inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel heb je me ingemaakt woensdag? En wie wil er een friendly?
----------
Hoop nieuwe 'gezichten' trouwens dit topic. Of kom ik nog steeds te weinig dat ik ze niet herken?
Ik gaf je al weinig kansquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef The_Hives het volgende:
possie, je zou het vorige topic open houden tot het weekend![]()
ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel heb je me ingemaakt woensdag? En wie wil er een friendly?
----------
Hoop nieuwe 'gezichten' trouwens dit topic. Of kom ik nog steeds te weinig dat ik ze niet herken?
Nog meer te koop staan toevallig?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:39 schreef -SG- het volgende:
Haha je hebt hem Clesar. Veel plezier ermee
.
Heb heel mijn team verkocht. Afgelopen week hier op het forum spammen. De deadline is net afgelopen.quote:
Kun je hem dan niet opnemen in je Eregalerij?quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef Clesar03 het volgende:
Ik wel, maar die zou ik zelf niet eens kopen
Ik ben vandaag met alles een beetje laat heb ik het ideequote:Op donderdag 5 februari 2009 17:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb heel mijn team verkocht. Afgelopen week hier op het forum spammen. De deadline is net afgelopen.
Je komt er een beetje laat mee![]()
.
Als je die kwijt raakt, dan heb je geluk. Maar ik zou ze direct hebben ontslagen. Als je ze voor 1000 verkoopt, dan heb je er nog verlies op gedraait ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef Clesar03 het volgende:
Ik wel, maar die zou ik zelf niet eens kopen
Voor ze op te nemen in je eregalerij, moeten ze 3 seizoenen in je team gespeeld hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kun je hem dan niet opnemen in je Eregalerij?
[..]
Ik ben vandaag met alles een beetje laat heb ik het ideeNever mind.
Mijn totale teamwaarde staat op ¤ 35.769.000 volgens HO!.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:48 schreef -SG- het volgende:
Wehehehe:
Kapitaal: 1 684 992 ¤ (17 141 577 ¤)![]()
![]()
Ja mijn teamwaarde was volgens mij ook hogerquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn totale teamwaarde staat op ¤ 35.769.000 volgens HO!.
Ik weet toch niet hoelang die knakker daar al speeltquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor ze op te nemen in je eregalerij, moeten ze 3 seizoenen in je team gespeeld hebben.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoelang die knakker daar al speelt
Zijn team bestaat pas. Dus hoe lang denk je dat hij daar speelt...quote:01-02-2009 Je hebt een team gekregen.
Ik ¤41.732.000quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn totale teamwaarde staat op ¤ 35.769.000 volgens HO!.
Oepsquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Zijn team bestaat pas. Dus hoe lang denk je dat hij daar speelt...
Dat is dan ook je totale TSI. Als je dat wilt weten, kun je beter in Hattrick zelf kijken.quote:
quote:Alltid: 417750
Hattrick: 417 820
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn veel nieuwen inderdaad.
quote:
Ik had niet anders verwacht. Dat betekent dus dat ik de Fok!Cup waarschijnlijk win. Als ik de 2-voudig winnaar al zo simpel verslaquote:04-02-2009 17:05 Vriendschappelijk Dapp'ere Strijders - vv Emmen 4 - 0
Ik kan geen optie vinden (dus er is geen optie) waarin HO! de marktwaarde van al je spelers berekent? (als in: ik mag het zelf gaan optellen?)quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is dan ook je totale TSI. Als je dat wilt weten, kun je beter in Hattrick zelf kijken.
[..]
Onder tabblad 'algemeen' en dan in het derde kader.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik kan geen optie vinden (dus er is geen optie) waarin HO! de marktwaarde van al je spelers berekent? (als in: ik mag het zelf gaan optellen?)
M'n totaal TSI is op dit moment 164 250, zal normaal gesproken iets hoger uitvallen door de 8 weken aan blessure die er nu in verwerkt zijn (ik gok met iedereen fit ca 180k).
edit:
Leve Excel: Martkwaarde team aldus HO! ¤35 718 000
Hmm.. Op één of andere manier had ik het tabblad Algemeen niet laten weergeven. Waarschijnlijk omdat er verder niet heel veel nuttigs in staat wat niet in HT zelf te vinden is. Teamwaarde aldaar ¤32 381 000,00quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onder tabblad 'algemeen' en dan in het derde kader.
HT-Ratings bestaat niet meer. Althans, de ontwikkelaar is er mee gestopt en er heeft niemand het kunnen/mogen overnemen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft er iemand nog een downloadlink voor HTratings? Of werkt dat programmaatje niet meer? Ik vond dat toch altijd veel lekkerder werken dan nu met HAM en Hattrick Forever.
Kloptquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef The_Hives het volgende:
ik heb niets gehoord/gelezen over de beker, dus het lijkt me vreemd als jij dat wel speelt. Maarja ik speel laagste klasse dus misschien heb ik het daarom gemist
Ik zou nu voor Hattrick Organiser gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft er iemand nog een downloadlink voor HTratings? Of werkt dat programmaatje niet meer? Ik vond dat toch altijd veel lekkerder werken dan nu met HAM en Hattrick Forever.
Mwoah.. De afgelopen dagen is in de diverse HT-topics (incl. Fok! Cup) voldoende melding gemaakt van de Beker-wedstrijden van gistermiddag. Rond vorige week woensdag idem. Dus ja.. Hadden ze vroegàh.. (jouw 'vorige' tijd) geen Beker aan het begin van het seizoen dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:29 schreef The_Hives het volgende:
watDat ik het gemist heb omdat ik in de laagste klasse speel of klopt het dat er nog geen beker is?
Dat is inderdaad het Beker-icon.quote:
je hebt gelijkquote:
Hattrick is een dagtaak hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef The_Hives het volgende:
haha. Jawel, maar ben afgelopen dagen niet online geweest. En ik heb geoefend tegen Pekel op woensdag. Vandaar dat ik van niets wist
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hattrick is een dagtaak hoorNOOB! En nu ga je in de hoek het licht uit je ogen schamen!
Ik ben ook best stoerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die The_Hives een noob noemt en Hattrick een dagtaak.HEERLIJK!!!
![]()
![]()
All1 als je erg verslaafd bent en maar door alle menutjes heen blijft zoeken terwijl je weet dat er niets anders in staat dan 10 minuten geleden.quote:
HA! You've been there. Verder was mijn post ook vrij sarcastisch bedoeld, maar goed om te weten waar je staatquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 als je erg verslaafd bent en maar door alle menutjes heen blijft zoeken terwijl je weet dat er niets anders in staat dan 10 minuten geleden.
been there done that.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
HA! You've been there. Verder was mijn post ook vrij sarcastisch bedoeld, maar goed om te weten waar je staat STOND
Zo blijf je wel op de hoogte van je teamquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
been there done that.![]()
![]()
Trouwens zo ook The_Hives
zie Fok!Cup topicquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef Angelob het volgende:
Start datum bekend... ? Welke datum dan
Niemand mocht het overnemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Op één of andere manier had ik het tabblad Algemeen niet laten weergeven. Waarschijnlijk omdat er verder niet heel veel nuttigs in staat wat niet in HT zelf te vinden is. Teamwaarde aldaar ¤32 381 000,00
[..]
HT-Ratings bestaat niet meer. Althans, de ontwikkelaar is er mee gestopt en er heeft niemand het kunnen/mogen overnemen..
wat een lul..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niemand mocht het overnemen.
Als hij het wilde overdragen, dan wilde hij er uitleg bij geven. Maar daar had hij geen tijd voor.
Mwoah, niet als je je instellingen goed had gezet. Ik vind/vond HTR 1001x overzichtelijker dan HO!. Maar da's persoonlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zou nu voor Hattrick Organiser gaanMooi programma, zeker beter dan HTRatings. Dat gaf toch vaak een vertekend beeld weer.
http://sourceforge.net/projects/ho1/
Groot gelijk heeftiequote:Op donderdag 5 februari 2009 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Typisch geval van jezelf héél belangrijk vinden.
Ja en nee. Ik kan me goed voorstellen dat je iets waar je zoveel tijd in hebt gestoken niet zomaar wilt opgeven, maar als je ziet hoeveel mensen je nu laat zitten... Ik zou denk ook trots zijn als het project goed wordt doorgezet, zoals nu met foxtrick is gebeurd. Jij zal altijd de grondlegger ervan zijn, hoe sterk het ook verandert en/of verbetert.quote:
Ja en als iemand er een betaalde service van maakt krijg je helemaal niks en zal diegene met jouw idee veel geld gaan makenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik kan me goed voorstellen dat je iets waar je zoveel tijd in hebt gestoken niet zomaar wilt opgeven, maar als je ziet hoeveel mensen je nu laat zitten... Ik zou denk ook trots zijn als het project goed wordt doorgezet, zoals nu met foxtrick is gebeurd. Jij zal altijd de grondlegger ervan zijn, hoe sterk het ook verandert en/of verbetert.
je kunt contractueel dan afspraken maken toch? waarmee je dat kunt ondervangen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:48 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ja en als iemand er een betaalde service van maakt krijg je helemaal niks en zal diegene met jouw idee veel geld gaan maken
Lijkt me wel. Eén A4-tje waarop staat dat er nooit geld mee verdiend mag worden, op welke manier dan ook, klaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je kunt contractueel dan afspraken maken toch? waarmee je dat kunt ondervangen..
quote:Trainingsrapport voor 06-02-2009
Yip Nieuwenhuis Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van uitstekend naar formidabel.
Matthieu Reijnders Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitmuntend naar briljant
Zondag meteen maar even testen wat mn ratings zijn zonder hem. Ik moet tegen een gast met een waardeloos aanvalquote:3. Matthieu Reijnders
21 jaar en 4 dagen, TSI = 10 670
matig in vorm, conditie uitstekend
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
En deze is ook wel OK:quote:Glenn Goijers [playerid=227413742]
17 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 24-03-2009
Geboren in: Nederland
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-12-2008 (9/37), 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 450 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Verder blijft de vorm maar dalen....quote:Eduard Brunold [playerid=226741973]
17 jaar en 77 dagen, volgende verjaardag: 13-03-2009
Geboren in: Schweiz
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 02-12-2008 (9/37), 9w 3d)
Total Skill Index (TSI): 4 790
Loon: 684 (570 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:44 schreef Ruudt het volgende:
06-02-2009 (2/38) 27 / 2 His playmaking proficiency improved from world class to supernatural.
26-01-2009 (1/38) 27 / 1 His playmaking skill declined from supernatural to world class.
Het was sowieso een voorwaarde om het niet betaald te maken. Iets wat ook niet de bedoeling was als ik het samen met HAG zou overnemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:48 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ja en als iemand er een betaalde service van maakt krijg je helemaal niks en zal diegene met jouw idee veel geld gaan maken
Goed idee, staat nu op de list voor 1,2 miljoen. Krijg ik 'm voor die prijs niet verkocht dan blijft ie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 07:51 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
haha lekkere jojo dus, nu maar snel verkopen nu de weer even op supernatural is?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:34 schreef drummerdude het volgende:
Geen training update bij mij (alweer niet, vanaf december niet, zou het iets met mijn trainingspercentage te maken hebben?![]()
)
2 gestegen in conditie, dat dan weer wel..
Nu achteraf heb ik dat ook inderdaad...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
irritant trouwens dat Fok!cup in de TT. Ik denk elke keer dat dit het Fok!cup topic is
gelukkig.. Ik dacht al dat ik weer een uitzondering wasquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu achteraf heb ik dat ook inderdaad...
quote:Dries de Hundt Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van goed naar uitstekend.
Die redeker altijd al een lul gevonden dus echt raar vind ik t niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef rompompom het volgende:
Ja en nee. Ik kan me goed voorstellen dat je iets waar je zoveel tijd in hebt gestoken niet zomaar wilt opgeven, maar als je ziet hoeveel mensen je nu laat zitten... Ik zou denk ook trots zijn als het project goed wordt doorgezet, zoals nu met foxtrick is gebeurd. Jij zal altijd de grondlegger ervan zijn, hoe sterk het ook verandert en/of verbetert.
ZO! 1 post per 2,5 uur! Mooi tempoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die redeker altijd al een lul gevonden dus echt raar vind ik t niet.
Wanneer stuur je dat interview eens terug rpp?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
been there done that.![]()
![]()
Trouwens zo ook The_Hives
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ZO! 1 post per 2,5 uur! Mooi tempo
quote:
ben je er nu opeens vies van?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]nu doorbreek ik dat tempo
[..]
![]()
Die kusjes mag je bij je houden hoor.
quote:
Ik hoop m toch te verkopen. Anders blijft ie maar bij mn team als reserve\reserve vleugelspeler. Ik heb altijd moeite eigen jeugd spelers te ontslaan. Zeker als ze 17 zijn en redelijk hebben op hun hoofdstat.quote:Harm-Jan Schultz (234551346)
17 jaar en 11 dagen, volgende verjaardag: 18-05-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-02-2009 (1/38), 5 dagen)
Total Skill Index (TSI): 260
Loon: 270 ¤/week
Specialiteit: Snel
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 08-02-2009 23:44
Vraagprijs: 1 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Oh ok.. je bent nog een beetje eenkennigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 van jou niet dat weet je toch!![]()
Mja.. ik denk dat je als vleugelspeler toch meer bijstats wil hebben.. Maar je zou m vast voor een paar duizen kwijt moeten raken gok ik.quote:Ik vraag me af of er nog vleugeltrainers zijn in hattrick. Ok mijn speler heeft niet veel bijstats maar toen ik m pullde was ie 6 dagen boven zn 17. Maar verkopen Ho maar.![]()
[..]
Ik hoop m toch te verkopen. Anders blijft ie maar bij mn team als reserve\reserve vleugelspeler. Ik heb altijd moeite eigen jeugd spelers te ontslaan. Zeker als ze 17 zijn en redelijk hebben op hun hoofdstat.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ok.. je bent nog een beetje eenkennig
quote:Mja.. ik denk dat je als vleugelspeler toch meer bijstats wil hebben.. Maar je zou m vast voor een paar duizen kwijt moeten raken gok ik.
Lekker spelertje die Moreau.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef elby1988 het volgende:
Prachtig dit:
Marten van Veldhoven Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Dave Stokvis Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitmuntend naar briljant.
Stéphane Moreau Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Die Stéphane Moreau is pas 17, en heeft ook nog redelijk passen
Haha, dat tenue van 'mquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje die Moreau.Ik zou m eens aanmelden bij U20
quote:Glenn Goijers [playerid=227413742]
17 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 24-03-2009
Geboren in: Nederland
goed in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Eigenaar: YMFC (sinds 07-12-2008 (9/37), 8w 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 670
Loon: 450 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haha, dat tenue van 'm![]()
Witte Voetjes (1230522)
Die zal wel een aardig zakcentje opleveren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:06 schreef Flappekz het volgende:
Nu op de TL voor 1000 euro! Mijn eigen jeugdspeler!
[..]
ik hoop rond de 8 ton, volgens de transfervergelijking...heb hem zelf van goed naar uitstekend getraind, en heeft wat weekjes passing gekregenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die zal wel een aardig zakcentje opleveren.
quote:Dapp'ere Strijders bood 1 000 ¤ voor Glenn Goijers en nam daardoor de leiding bij het bieden.
Ik moet wachten om mijn speler te promoveren tot zondag... Ik was vergeten dat ik al iemand had gepromoveerd deze week... Nu is ie 17 jaar en 2 dagen als hij uit de jeugdopleiding komt...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik hoop rond de 8 ton, volgens de transfervergelijking...heb hem zelf van goed naar uitstekend getraind, en heeft wat weekjes passing gekregen
Ik ben blij dat ik mijn steentje bij heb kunnen dragen. Meteen maar supporter van je gewordenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef The_Hives het volgende:
en weer een deel van mn licentie binnen. Ik heb geboden op een spelert
Ik heb de komende weken niets boeiends te promoveren, beetje jammerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet wachten om mijn speler te promoveren tot zondag... Ik was vergeten dat ik al iemand had gepromoveerd deze week... Nu is ie 17 jaar en 2 dagen als hij uit de jeugdopleiding komt...![]()
Maar het word wel iemand die ik zelf nog wat doortrain.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik hoop rond de 8 ton, volgens de transfervergelijking...heb hem zelf van goed naar uitstekend getraind, en heeft wat weekjes passing gekregen
[..]
![]()
Voor jou hoop ik van wel, voor mij hoop ik van nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:21 schreef The_Hives het volgende:
[..], je was me net voor
. Zie post hierboven
ben benieuwd of dit bod blijft staan tot de 9e
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn steentje bij heb kunnen dragen. Meteen maar supporter van je geworden
haha, zou een stunt zijn zal niet voor het eerst zijn dat hattrick een tijdje down isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik van wel, voor mij hoop ik van niet
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]. Held
mn eerste supporter van mn nieuwe team
1,6 miljoen is een hoop geld, maar wel een super vleugeldef natuurlijk. Wat zegt de TL voor deze speler?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:28 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel of ik mijn andere pop (zie een aantal posts omhoog) ook op de TL ga zetten, aangezien ik hem destijds voor te duur heb gekocht. Ik vrees dat ik zelfs het aankoopbedrag niet terug ga krijgen!
Maar aangezien ik teveel trainees heb, en deze het meeste oplevert ...
Die schommelt nogal.... ik heb ook in mijn achterhoofd dat deze speler minimaal 2 weken passing heeft gehad, en redelijk passing zou hem helemaal goed staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1,6 miljoen is een hoop geld, maar wel een super vleugeldef natuurlijk. Wat zegt de TL voor deze speler?
quote:Speler TSI Leeftijd Vorm
Eduard Brunold 4 790 17 goed
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
229652276 02-02-2009 3 250 3 122 000 ¤ 17 matig
232000283 23-01-2009 3 330 3 800 000 ¤ 17 redelijk
230059912 22-01-2009 2 480 1 508 600 ¤ 17 redelijk
224964144 20-01-2009 3 210 2 210 000 ¤ 17 redelijk
228721849 19-01-2009 3 580 1 725 000 ¤ 17 goed
229595055 06-01-2009 2 690 2 666 000 ¤ 17 redelijk
227951487 06-01-2009 2 660 1 353 000 ¤ 17 redelijk
221383207 29-12-2008 2 600 1 326 000 ¤ 17 goed
226874471 03-12-2008 3 000 1 658 000 ¤ 17 redelijk
223782435 29-11-2008 2 390 2 350 000 ¤ 17 matig
Zoekcriteria
Leeftijd = 17
Verdedigen = uitstekend
Vleugelspel = goed
Passen tussen matig en goed
Positiespel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
Wat zou een mooie vraagprijs zijn dan? 2.2miljoen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef The_Hives het volgende:
wat een verschil inderdaad. Je kan hem voor de gok er gewoon voor een hoog bedrag opzetten. Het is het begin van de comp en hij is nog 17. Daarom is het net wat de gek er nu voor geeft. Als iemand wel over een hoog startbod heen gaat is het mooi en anders is er geen man overboord en train je hem snel tot formidabel en verkoop je hem dan.
Je kan eventueel in zijn tekst zetten dat je hem opstelt als een koper een bod doet of juist niet als die koper bang is voor blessures.
Ik zou hem er voor 2 op zetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zou een mooie vraagprijs zijn dan? 2.2miljoen?
Dat klopt, plus het feit dat deze vergelijking ten eerste heel lang terug gaat, en ten tweede ook waarschijnlijk spelers met goed passen heeft opgenomenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met die TSI zal die echt voor een hoog bedrag eruit gaan.
Het probleem op de TL voor 17 jarigen is dat degene met heel weinig dagen er ook op staan. Die gaan altijd voor meer geld eruit dan de ouderen. Hierdoor krijg je die schommelingen qua prijzen.
Goeie tip!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje die Moreau.Ik zou m eens aanmelden bij U20
Doortrainen. Als hij het tot de U20 schopt, dan krijg je er het dubbele voor. Alleen al omdat hij een vlaggetje heeft dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Goeie tip!
Zal ik hem nu verkopen (is aan het eind van 17..) of zal ik hem gewoon doortrainen ?:).. heb hem voor 8 ton gekocht, is nu wel dik 2 miljoen
Ok, hij staat ook gewoon in mijn A-team... gewoon rustig afwachten danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doortrainen. Als hij het tot de U20 schopt, dan krijg je er het dubbele voor. Alleen al omdat hij een vlaggetje heeft dan.
Verveling slaat soms toequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haha, dat tenue van 'm![]()
Witte Voetjes (1230522)
wat vind je zelf een mooie beloning? Als je denk met 2 miljoen (zoals koekie zegt) is die 4 ton goed genoeg (en als je dus genoeg trainees hebt) zou ik het daarvoor doen. In ieder geval niet minder. Als je die 4 ton te weinig vind idd die 2.2.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zou een mooie vraagprijs zijn dan? 2.2miljoen?
Ik denk dat ik hem voor een nog hoger bedrag ga listen. Als er dan een idioot is die dat bedrag biedt, is het mooi meegenomen. En zo niet, train ik hem lekker zelf door.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat vind je zelf een mooie beloning? Als je denk met 2 miljoen (zoals koekie zegt) is die 4 ton goed genoeg (en als je dus genoeg trainees hebt) zou ik het daarvoor doen. In ieder geval niet minder. Als je die 4 ton te weinig vind idd die 2.2.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem voor een nog hoger bedrag ga listen. Als er dan een idioot is die dat bedrag biedt, is het mooi meegenomen. En zo niet, train ik hem lekker zelf door.
Ik vrees dat mijn speler verdedigen tekort komt voor de U20....maar dat geeft niet
Klopt. Ik heb er nu een teveel, maar ik heb ook een geblesseerde. Dus ik kan de training van komende week ook nog even afwachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
. als je nu maar niet te veel trainees hebt, want dat is dan ook kapitaalvernietiging
Dat is een van de veranderingen die in jouw tussenperiode zijn geweest:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
Dan zou ik hem er nu opzetten met die mededeling dat je hem dit weekend laat spelen. Anders 'geef' je hem straks weg met een extra training die toch relatief weinig opvalt in de TSI. Dat is dan ook weer zonde. En anders kan je in de tussentijd nog een nieuwe 'extra' trainee kopen ivm blessures die goedkoper is. Dan heb je meer geld om rente over te vangen en als je die goedkopere niet inzet vangt hij evengoed een deel van de training. Dat is dan beter dan dat deze spelr toch elke week ouder wordt en je dan gratis trainingen weggeeft.
Pricelessquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef The_Hives het volgende:
hmm, wat een klote regel. Want hem volgens afspraak opstellen kan ook juist meer geld opleveren. Heb ik in het verleden nog wel gehad. Had ik dus ook een speler er erg hoog opgezet. Afgesproken dat als iemand een bod zou doen dat ik hem zou laten spelen. Bod geplaatst. Speler gespeeld. Vervolgens voor 3 weken geblesseerd
quote:Toon pagina 1 van 8, artikelen 1 tot 25 van 178
quote:
quote:Ali Shariff (229993979)
17 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 17-02-2009
Al Kuwayt
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Kuwait Comets
(sinds 08-01-2009 (14/37), 4w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 350 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Deadline: 06-02-2009 19:42 (1h 21m)
Vraagprijs: 475 000 ¤
Hoogste bod: 485 000 ¤ door kızıl_kara
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
[knip]...[/knip] Dan heb je meer geld om rente over te vangen en [knip]...[/knip]
U20 kandidaten moeten op hun 17 al lang minimaal een skil op formidabel hebben. Dat heeft deze niet dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef Anno20 het volgende:
is dit een potentiele U20 kandidaat van koeweit? lijkt me bijna wel... beetje jammer van z'n leeftijd in dagen... loopt over ongeveer anderhalf uur af op de lijst! Ben benieuwd wat dat gaat worden... iemand een mening daarover?
[..]
Zit wat in maar ook in zulke landen zijn jeugd pulls met uitstekend of met goed. Ik vind zn stats veel te laag. Maar goed ik heb niet veel verstand van andere landen en hun nationale elftal. Zelfs niet van t Nederlandse elftal ook niet die van U20. Dus misschien ben ik de verkeerde om antwoord te geven op je vraag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:57 schreef Anno20 het volgende:
Ja dat zeg je nou wel, maar koeweit heeft nog maar 33 actieve gebruikers... en als je een bij de u20 kijkt, dan zijn er veel spelers met veel minder tsi dan deze! Tevens is z'n conditie nog neit om over naar huis te schrijven, dus ik ben van mening dat ie best nog wel een kans zou maken eigenlijk
Niet alle landen zijn zulke toppers als NL
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Rente is er bijna niet meer helaas
Je bent anders niet op IRC.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef The_Hives het volgende:
ben ik trouwens een keer vrij, is het reterustig vandaag
Maar wel voor het eerst sinds lange tijd ontopic gereageerd. Dat mocht ook wel eens
3e keer in 1 weekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
Is het trouwens om al heel snel een jeugdteam op te gaan zetten als beginner of kan ik mijn geld beter ergens anders uit gaan geven?
Luiheid van teruglezen sloeg even toequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
3e keer in 1 week
Ik raad het af.. Eerst zorgen dat je je normale ploeg op de rol heb en dan kijken naar je jeugd.
geen probleem.. was alleen een observatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Luiheid van teruglezen sloeg even toe. Vrijdagavond he
.
Tja vrijdag he de meest boeiendste dag v/d week ivm de TU maar rustig dat t meestal is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef The_Hives het volgende:
ben ik trouwens een keer vrij, is het reterustig vandaag
quote:Maar wel voor het eerst sinds lange tijd ontopic gereageerd. Dat mocht ook wel eens
Geen probleem. Als je wil terug lezen wat er ergens deze week een keer is vermeld moet je 3 a 4 topics terug lezen wat bijna allemaal offtopic is volgebaggert door RealBizkit666.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Luiheid van teruglezen sloeg even toe. Vrijdagavond he
.
Wedstrijden zijn boeiender.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja vrijdag he de meest boeiendste dag v/d week ivm de TU maar rustig dat t meestal is.
Daar kun jij nog wat van leren.quote:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd idd wel weer eens tijd
quote:[..]
Geen probleem. Als je wil terug lezen wat er ergens deze week een keer is vermeld moet je 3 a 4 topics terug lezen wat bijna allemaal offtopic is volgebaggert door RealBizkit666.![]()
ja, daar is het nu te laat voorquote:
ja, onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja vrijdag he de meest boeiendste dag v/d week ivm de TU maar rustig dat t meestal is.
[..]
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Werd idd wel weer eens tijd
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kun jij nog wat van leren.
[..]
wat voor auto heb je op het oog?quote:* Koekje gaat morgen kijken naar de nieuwe auto.
Hey. Jij hebt een jeudspeler van mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef elby1988 het volgende:
Prachtig dit:
Marten van Veldhoven Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Dave Stokvis Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitmuntend naar briljant.
Stéphane Moreau Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Die Stéphane Moreau is pas 17, en heeft ook nog redelijk passen
Gepopt op passen, op de lijst gezet. Hoop op iets richting 1.5 mln.quote:17j82d:
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 2/20 wretched
quote:17j41d:
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 7/20 solid
Winger: 7/20 solid
Passing: 4/20 weak
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 3/20 poor
Gaat dat met 82 dagen al voor anderhalf miljoen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gepopt op passen, op de lijst gezet. Hoop op iets richting 1.5 mln..
Verder ook een verse aankoop gepopt:
[..]
Neuh als je weet dat je wint is t niet echt boeie.quote:
Fijn dat jij dat zegtquote:Daar kun jij nog wat van leren.
Auto'squote:![]()
![]()
* Koekje gaat morgen kijken naar de nieuwe auto.
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gepopt op passen, op de lijst gezet. Hoop op iets richting 1.5 mln..
Verder ook een verse aankoop gepopt:
[..]
Hoop, zei ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat dat met 82 dagen al voor anderhalf miljoen?
Had deze week geen fut & tijd, maar komt van 't weekend goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je al ergens tijd gevonden om t interview in te vullen rpp?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Had deze week geen fut & tijd, maar komt van 't weekend goed.
Ik zal hem wel behouden en wat verder trainen.. krijg je er net wat meer voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hey. Jij hebt een jeudspeler van mij.
23. Dave Stokvis (202911430)
Ook nog degene met mijn voornaam.
Je beste speler ook nog zo te zien qua sterren.![]()
Ik zou een Redelijk/Slecht trainer aanschaffen. En als trainees zou ik spelers nemen met redelijk op hun hoofdstat. Het beste kun je naast die trainer 5 assistenttrainers aannemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:40 schreef The_Hives het volgende:
Hoi,
ik ben Hives. Ik ben vrij nieuw in het spelletje. Ik heb namelijk pas 2 weken mijn team. Nu zit ik te denken. Ik hoor van veel mensen allemaal dingen over de trainer. En dat je spelers snel beter moet maken enzo.
Maar nieuw trainers zijn zo duur. Wat voor trainer raden jullie mij aan om aan te trekken? Ik heb nu 200.000 aan geld. Maar daar moet ik dan ook nog trainees (zo heet dat toch?) van aanschaffen.
Kunnen jullie mij adviseren?
Bij voorbaat dank,
Groetjes Hives
ja, heb nu 1 keeperstrainer en 4 assistenten. Meer assistenten dan 5 moet je alleen nemen als je geld heb. Want de relatief toegevoegde waarde neemt evenredig af (helaas).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou een Redelijk/Slecht trainer aanschaffen. En als trainees zou ik spelers nemen met redelijk op hun hoofdstat. Het beste kun je naast die trainer 5 assistenttrainers aannemen.
Ik zou gewoon 5 assistenttrainers en geen keeperstrainer nemen. Maar meer alleen nemen als je het geld hebt inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, heb nu 1 keeperstrainer en 4 assistenten. Meer assistenten dan 5 moet je alleen nemen als je geld heb. Want de relatief toegevoegde waarde neemt evenredig af (helaas).
Redelijk slecht was 80k ofzo (vroeger?) En nog even een serieuze vraag om mn geheugen op te frissen. Voor een aanvoerder is neem ik aan de leiderschap belangrijker dan de ervaring? Of hangt dat vrij nauw samen?
waar kan ik die toename eigenlijk zien? Moet ik daarvoor weer 1 van mn proggeltjes activeren voor die overzichten, moet ik daarvoor uit mn hoofd de oude stats van mn spelers weten of kan je dat wekelijks ook binnen hattrick overzichtelijk zien? (dat laatste lijkt me stug namelijkquote:* 30-01-2009 Toename spelersvaardigheid 10
ja okay, maar alle tactieken zijn bij mij slecht en ik mag nog niets anders dan 442 spelen. Vandaar dat ik me afvraag of leiderschap boven ervaring gaat. Volgens mij wel namelijk. Want de ervaring groeit langzamerhand en leiderschap heb ik nu een paar redelijk of goed van.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 5 assistenttrainers en geen keeperstrainer nemen. Maar meer alleen nemen als je het geld hebt inderdaad.
Een aanvoerder is alleen belangrijk als je in een formatie speelt waar je weinig ervaring in hebt. Die zorgt dan voor minder kans op verwarring. Voor de rest is een aanvoerder niet echt belangrijk.
idd, was 79kquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:02 schreef The_Hives het volgende:
Redelijk slecht was 80k ofzo (vroeger?)
Mn nieuwe trainers heldquote:Nieuwe trainer aangenomen
quote:Trainer: Tiziano Carbonera
Een redelijk trainer die aanvallend is ingesteld.
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Specialiteit: Koppen
volgende verjaardag: 04-05-2009
Nationaliteit: Argentina
Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: behoorlijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:40 schreef The_Hives het volgende:
Hoi,
ik ben Hives. Ik ben vrij nieuw in het spelletje. Ik heb namelijk pas 2 weken mijn team. Nu zit ik te denken. Ik hoor van veel mensen allemaal dingen over de trainer. En dat je spelers snel beter moet maken enzo.
Maar nieuw trainers zijn zo duur. Wat voor trainer raden jullie mij aan om aan te trekken? Ik heb nu 200.000 aan geld. Maar daar moet ik dan ook nog trainees (zo heet dat toch?) van aanschaffen.
Kunnen jullie mij adviseren?
Bij voorbaat dank,
Groetjes Hives
Als je supporter hebt, dan kan het zien onder training. Of je dat ook hebt zonder supporter, dat weer ik niet. En anders moet je inderdaad een hulpprogramma downloaden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waar kan ik die toename eigenlijk zien? Moet ik daarvoor weer 1 van mn proggeltjes activeren voor die overzichten, moet ik daarvoor uit mn hoofd de oude stats van mn spelers weten of kan je dat wekelijks ook binnen hattrick overzichtelijk zien? (dat laatste lijkt me stug namelijk)
staat er niet onder. Wordt dus proggels aangooienquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je supporter hebt, dan kan het zien onder training. Of je dat ook hebt zonder supporter, dat weer ik niet. En anders moet je inderdaad een hulpprogramma downloaden.
nou komop, keur mn valse adres eens goedquote:Je gebruikersgegevens moeten door een GameMaster (GM) bevestigd worden voordat je de laatste opdrachten kunt uitvoeren. Zij zijn hiervan op de hoogte en je hoeft niets anders te doen dan te wachten tot hun bevestiging komt.
Dat duurt meestal een dag of drie...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou komop, keur mn valse adres eens goed
Dan kan je over 40 jaar aan je kleinkinderen vertellen dat JIJ diegene was die de eerste speler ooit kocht van dit heldenteamquote:Gérard Crom (232770946)
Ben ik al geweest. De verkoper stond de kleur van mijn auto niet aan en wilde hem dus niet als inruiler hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef The_Hives het volgende:
damnkan ik nog niet 3-5-2 spelen
. Die gasten zijn toch vrij in het weekend om met hattrick aan de slag te gaan
HOeveel werken er nu eigenlijk betaald voor HT Nederland? Bekend bij iemand?
--------
Zijn we vandaag trouwens weer met zn 2-en ofzo?
ik dacht dat jij voor een auto ging kijken
wil je wel even ontopic blijven?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
He Hives![]()
Wordt Ajax nog kampioen?
Kost je 1000 euro op hem te listen, ook al is er iemand zo gek om op 'm te bieden, dan nog haal je die ¤1000,00 er niet uit. Bovendien loop je nog kans op een TS-hit ook.. Gewoon ontslaan dus, dat soort waailappenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:20 schreef The_Hives het volgende:
Wie wil trouwens de eerste held hebben van de Dapp'ere Strijders:
[..]
Dan kan je over 40 jaar aan je kleinkinderen vertellen dat JIJ diegene was die de eerste speler ooit kocht van dit heldenteam
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kost je 1000 euro op hem te listen, ook al is er iemand zo gek om op 'm te bieden, dan nog haal je die ¤1000,00 er niet uit. Bovendien loop je nog kans op een TS-hit ook.. Gewoon ontslaan dus, dat soort waailappen
Mwoah...quote:
Hmm.. Zit wat in al had je toch ook een andere waailap die nog wel iets kan/oplevert er op kunnen zetten..quote:Nee, dank je voor je advies maar dat weet ik. Maar voor mn managerslicentie en dus ook extra geld (10 of 15k) moest ik een speler op de transfermarkt gooien. Heb dus mn grootste waailap erop gezet
Je had er dus per saldo net iets meer aan over kunnen houdenquote:Per saldo hou ik er dus wel geld aan over
Irritant inderdaad.. Kost je weer een week salaris voor een deel van die prutsersquote:Verder heb je natuurlijk gelijk. Ik moet al 12 uur wachten om mn oude coach te ontslaan
quote:
die heb ik nodig om sowieso een team op het veld te krijgenquote:Hmm.. Zit wat in al had je toch ook een andere waailap die nog wel iets kan/oplevert er op kunnen zetten..
[..]
Ach, wat is 1k als er straks een sjeik uit Dubai langskomt om geld in mn team te pompenquote:Je had er dus per saldo net iets meer aan over kunnen houden
[..]
op zich een goede regel, maar niet als je een team wilt opbouwenquote:Irritant inderdaad.. Kost je weer een week salaris voor een deel van die prutsers
quote:
En dat na gisteren de hele dag vrij te zijn geweest en vandaag lopen te spammen hier.quote:die heb ik nodig om sowieso een team op het veld te krijgen. Heb nog geen tijd gehad om trainees te zoeken
quote:Ach, wat is 1k als er straks een sjeik uit Dubai langskomt om geld in mn team te pompen![]()
quote:op zich een goede regel, maar niet als je te snel een team wilt opbouwen
quote:
quote:En dat na gisteren de hele dag vrij te zijn geweest en vandaag lopen te spammen hier.Tijd zat dus voor die trainies!
[..]
dromen magquote:
![]()
[..]
quote:
In t begin heb je toch geen geld om van dergelijke trainies te kopen. Je kan iig voor zondag wel een aantal trainies kopen zodat je niet nog meer training weg gooit. Gewoon op de te trainen stat redelijk met wat passen erbij. Thats it.quote:dat was tussen 'studeren' en een keer mn huis poetsen door. De tijd is te kort om de markt te leren kennen wanneer trainees snel poppen op basis van tsi en stats
Nou vooruitquote:dromen mag
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:30 schreef Silver_Shark het volgende:
AFC AJAX Kampioen 2008-2009
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2009 had je dit ook niet staan bij 2008
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:30 schreef Silver_Shark het volgende:
AFC AJAX Kampioen 2008-2009
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2009 had je dit ook niet staan bij 2008
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:28 schreef The_Hives het volgende:
zal ik hem nu alvast veranderen in 2035
quote:Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht
quote:Hoor eens, Alfons van Beveren is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jacco Rogiers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
opzicht ben ik tevredenquote:Gegroet Pantoffel! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hanso van der Kroft heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goedkunnen worden.
quote:Gefeliciteerd, je had ze allemaal goed!
Ga terug naar je Manager Diploma Opdrachten pagina.
quote:Commentaar van de scout
Hoor eens, Kenneth Dopper is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Dat zijn de pulls waar ik eigenlijk ook naar op zoek ben. Liefst iets meer PM en misschien nog een specialiteit, maar ook met een 17j0d redelijk PM, goed Passen ben ik meer dan tevredenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog steeds niet vol.
Mijn jeugdpull:
[..]
nicequote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog steeds niet vol.
Mijn jeugdpull:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |