Kloptquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:18 schreef The_Hives het volgende:
ik heb niets gehoord/gelezen over de beker, dus het lijkt me vreemd als jij dat wel speelt. Maarja ik speel laagste klasse dus misschien heb ik het daarom gemist
Ik zou nu voor Hattrick Organiser gaanquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft er iemand nog een downloadlink voor HTratings? Of werkt dat programmaatje niet meer? Ik vond dat toch altijd veel lekkerder werken dan nu met HAM en Hattrick Forever.
Mwoah.. De afgelopen dagen is in de diverse HT-topics (incl. Fok! Cup) voldoende melding gemaakt van de Beker-wedstrijden van gistermiddag. Rond vorige week woensdag idem. Dus ja.. Hadden ze vroegàh.. (jouw 'vorige' tijd) geen Beker aan het begin van het seizoen dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:29 schreef The_Hives het volgende:
watDat ik het gemist heb omdat ik in de laagste klasse speel of klopt het dat er nog geen beker is?
Dat is inderdaad het Beker-icon.quote:
je hebt gelijkquote:
Hattrick is een dagtaak hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef The_Hives het volgende:
haha. Jawel, maar ben afgelopen dagen niet online geweest. En ik heb geoefend tegen Pekel op woensdag. Vandaar dat ik van niets wist
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hattrick is een dagtaak hoorNOOB! En nu ga je in de hoek het licht uit je ogen schamen!
Ik ben ook best stoerquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand die The_Hives een noob noemt en Hattrick een dagtaak.HEERLIJK!!!
![]()
![]()
All1 als je erg verslaafd bent en maar door alle menutjes heen blijft zoeken terwijl je weet dat er niets anders in staat dan 10 minuten geleden.quote:
HA! You've been there. Verder was mijn post ook vrij sarcastisch bedoeld, maar goed om te weten waar je staatquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 als je erg verslaafd bent en maar door alle menutjes heen blijft zoeken terwijl je weet dat er niets anders in staat dan 10 minuten geleden.
been there done that.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
HA! You've been there. Verder was mijn post ook vrij sarcastisch bedoeld, maar goed om te weten waar je staat STOND
Zo blijf je wel op de hoogte van je teamquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
been there done that.![]()
![]()
Trouwens zo ook The_Hives
zie Fok!Cup topicquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef Angelob het volgende:
Start datum bekend... ? Welke datum dan
Niemand mocht het overnemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hmm.. Op één of andere manier had ik het tabblad Algemeen niet laten weergeven. Waarschijnlijk omdat er verder niet heel veel nuttigs in staat wat niet in HT zelf te vinden is. Teamwaarde aldaar ¤32 381 000,00
[..]
HT-Ratings bestaat niet meer. Althans, de ontwikkelaar is er mee gestopt en er heeft niemand het kunnen/mogen overnemen..
wat een lul..quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niemand mocht het overnemen.
Als hij het wilde overdragen, dan wilde hij er uitleg bij geven. Maar daar had hij geen tijd voor.
Mwoah, niet als je je instellingen goed had gezet. Ik vind/vond HTR 1001x overzichtelijker dan HO!. Maar da's persoonlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zou nu voor Hattrick Organiser gaanMooi programma, zeker beter dan HTRatings. Dat gaf toch vaak een vertekend beeld weer.
http://sourceforge.net/projects/ho1/
Groot gelijk heeftiequote:Op donderdag 5 februari 2009 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Typisch geval van jezelf héél belangrijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |