had je anders verwacht dan?quote:
Dan moet je een topicreport maken. Dan lossen ze dat zo op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je anders verwacht dan?
trouwens in de tt staat een fout.. Hattrick moet met een hoofdletter
jij hebt de fout gemaakt.. wij niet..quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je een topicreport maken. Dan lossen ze dat zo op.
ik had ook niet in de gaten dat we al zo vergevorderd waren..quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:34 schreef Flappekz het volgende:
Had niet eens door dat ik 300 was...
Ik had dat topic al om 11.33 klaar staan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij hebt de fout gemaakt.. wij niet..
dat krijg je als je het zo snel afraffelt.. en de ander niet de kans gunt om een topic te openen..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij hebt de fout gemaakt.. wij niet..
dat krijg je als je het zo snel afraffelt.. en de ander niet de kans gunt om een topic te openen..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had dat topic al om 11.33 klaar staan.
Je had post 301 dus je hebt geluk. Dan moet je nl een nieuw topic openenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had dat topic al om 11.33 klaar staan.
Om 12.45quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lijkt me wat snel voor een meet. Morgen......
En Engeland ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor volgende week een simpel uit-vlaggetje Italië geregeld, die had ik namelijk nog niet
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..quote:
Ach ja, het is beter dan alleen 'tvp' dacht ikquote:
Als jij nog contact hebt met die gasten uit Honduras, UAE en Uganda, houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef pekel het volgende:
Welke prutser schrijft Hattrick in de TT nou zonder hoofdletter? [ afbeelding ]
Oja, hoi.
ik heb alle beschikbare vlaggetjes uit de oefenpot alquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..
uhm.. man of 10 moet kunnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen in jouw huis passen.
Dan zoek je er toch buiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb alle beschikbare vlaggetjes uit de oefenpot al
Als t lekker weer is kan ik er meer kwijt. Heb een balkon van 20m2 Mijne wil ik dan ook t liefst in de zomer houden maar als jij m eerder wil Nico vind ik t prima en nog leuker ook. Dan hoeven we iig niet te wachten tot de zomer.quote:
Die discussie hebben we laatst gehad en zijn de meningen over verdeeld. Ik ben persoonlijk van mening dat je eerst je a-team op de rit moet hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef Clesar03 het volgende:
Nog ff een vraagje trouwens: Zou het slim zijn om iets met een jeugdteam te doen nu ik pas net begonnen ben?
Wij zitten doordeweeks toch al te dicht bij elkaar toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef rompompom het volgende:
Meet in Capelle? Da's doordeweeks heel dichtbij..
UAE en Uganda heb ik via een Fed kunnen regelen. De rest is allemaal domweg uitnodigen geweest en vervolgens net zo lang wachten/doorgaan tot er iemand accepteertquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als jij nog contact hebt met die gasten uit Honduras, UAE en Uganda, houd ik me aanbevolen
Wat psycho zegt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef Clesar03 het volgende:
Nog ff een vraagje trouwens: Zou het slim zijn om iets met een jeugdteam te doen nu ik pas net begonnen ben?
Ik ben van mening dat je dat al vrij snel wel kunt missen. Maar niet je eerste paar weken al. Ik begon er volgens mij halverwege mijn eerste seizoen mee. niet later dan week 8.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat psycho zegt.
Als je A-team op orde is, dan kun je die 10.000 per week minimaal wel missen. In het begin maak je nog niet veel winst, als je dat al maakt. En dan heb je die 10.000 wel hard nodig.
Aap.quote:
Ik heb tot nu toe alles via domweg challengen gekregen. Viavia kan ik misschien aan El Salvador komen, maar dat is verreweg van zeker. Alle landen vanaf 200 actieve users zijn te pakken, daaronder wordt het al snel flagtraden en daar heb ik geen tijd/zin in om actief in te participeren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
UAE en Uganda heb ik via een Fed kunnen regelen. De rest is allemaal domweg uitnodigen geweest en vervolgens net zo lang wachten/doorgaan tot er iemand accepteert
Zelf heb ik helemaal geen contacten verder. Mocht er me overigens ooit eens een zeldzaam vlaggetje aangeboden worden wat ik al heb, dan zal ik proberen me je te herinneren
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet ook nog eens op vlaggetjes-jachtZal moeilijk gaan de komende weken, aangezien ik in de FOK!Cup zit
Of was het nou Hattrick-Cup!? Ik vergeet het steeds
Vetquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Champions Fok!Cup en de Uefa Fok!Cup. En jij doet mee met de laatste.
I knowquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Anders kijk je de volgende keer ff in je inbox van Fok! Daar had ik t je ook al in verteld.
Dan kan je ook nog kijken tussen je active topics.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I knowIk ben nogal vergeetachtig aangelegd.
Of je hebt gewoon teveel bier gezopen voor je 21equote:Op donderdag 5 februari 2009 14:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I knowIk ben nogal vergeetachtig aangelegd.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon teveel bier gezopen voor je 21e
Laten we dat optie B noemen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:48 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon teveel bier gezopen voor je 21e
Teveel Typ-ex gesnoven op de middelbare school?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb hetzelfde, maar ik heb nauwelijks bier gedronken.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Teveel Typ-ex gesnoven op de middelbare school?
Of slijpsel.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk al in zijn hoofd. Hij moet alleen zijn hoofd altijd recht houden anders loopt het eruit via zijn oren...quote:
Dat probleem hebben een aantal van mijn spelers ook. Presteren voor de godverdomme nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk al in zijn hoofd. Hij moet alleen zijn hoofd altijd recht houden anders loopt het eruit via zijn oren...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat probleem hebben een aantal van mijn spelers ook. Presteren voor de godverdomme niet
Dat ze niet presterenquote:
oeh ja.. en van die merkstiftenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ik die wisselfunctie ontdekt hebquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je ze een virtuele schop onder hun kont geven... Of ontslaan natuurlijk...
Ik heb nu tegen 2 personen gespeeld die met wissels speelden. En 2 keer werden ze er niet beter op...quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat ik die wisselfunctie ontdekt hebDat gaat niet helemaal soepel. Nog een beetje 'fingerspitzengefühl' voor krijgen.
Het is tegen bot-teams en in friendlies wel een manier om sommige spelers net dat beetje extra training te verschaffen. Maar voor de rest blijf ik er vanaf.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen 2 personen gespeeld die met wissels speelden. En 2 keer werden ze er niet beter op...
Wissels...
Als sommige spelers meer training krijgen, dan krijgen anders spelers minder training.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is tegen bot-teams en in friendlies wel een manier om sommige spelers net dat beetje extra training te verschaffen. Maar voor de rest blijf ik er vanaf.
Tot nu toe zie ik alleen het nut van het volgende:quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als sommige spelers meer training krijgen, dan krijgen anders spelers minder training.
En meer dan 90 minuten is niet haalbaar. Het kan alleen minder worden... Nee, ik zie nog steeds niets in die wissels...
Ik heb er woensdag door gewonnen..quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu tegen 2 personen gespeeld die met wissels speelden. En 2 keer werden ze er niet beter op...
Wissels...
Nee, je krijgt training naar het aantal minuten die de speler heeft getraind, tot een maximum van 90 minuten per weekquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:06 schreef -SG- het volgende:
Eej iemand die 1 helft heeft gespeeld, krijgt die evenveel training dan iemand die een hele wedstrijd heeft gespeeld?
bij mij ging het van 1-1 naar een 2-1 overwinning en van een 2-1 stand naar een 5-1 overwinning. Beide keren in de rust gewisseld...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb er woensdag door gewonnen..
Aah oke, thnx voor het snelle antwoordquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, je krijgt training naar het aantal minuten die de speler heeft getraind, tot een maximum van 90 minuten per week
Zelfs spelerservaring is minute-based. Net als opstellingservaring ook trouwens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:06 schreef -SG- het volgende:
Eej iemand die 1 helft heeft gespeeld, krijgt die evenveel training dan iemand die een hele wedstrijd heeft gespeeld?
Ik stond 2-1 achter en in de rust 2 A-spelers erbij en toen met 3-2 gewonnen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
bij mij ging het van 1-1 naar een 2-1 overwinning en van een 2-1 stand naar een 5-1 overwinning. Beide keren in de rust gewisseld...
Het is voor mij ook een manier om mijn reserves te laten spelen terwijl ik nog in de beker zit. Gewoon wissels instellen dat ze er in de 85ste minuut inkomen zolang ik voorsta. Dan blijft hun vorm op niveau, maar hoef ik niet mn mindere spelers een hele wedstrijd op te stellen. Helaas werkt dit niet bij traineesquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het is tegen bot-teams en in friendlies wel een manier om sommige spelers net dat beetje extra training te verschaffen. Maar voor de rest blijf ik er vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord!!! * Barça
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:34 schreef Bonobo11 het volgende:
Sixshooters 3 – 2 Bonobo11
HatStats 142- 202
Dank U Matchengine, Bekerwedstrijd vorige week, geeft me wel de ruimte om eens lekker veel te gaan flagchasen. Ik mot nog wat zeldzame landen en heb nu een truc ontdekt om die te regelen.Das wel matig ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je niet mee doet met de fok!Cup. We hebben juist zo veel deelnemers dit seizoen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef pekel het volgende:
Welke prutser schrijft Hattrick in de TT nou zonder hoofdletter? [ afbeelding ]
Oja, hoi.
Er zijn veel nieuwen inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel heb je me ingemaakt woensdag? En wie wil er een friendly?
----------
Hoop nieuwe 'gezichten' trouwens dit topic. Of kom ik nog steeds te weinig dat ik ze niet herken?
Ik gaf je al weinig kansquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef The_Hives het volgende:
possie, je zou het vorige topic open houden tot het weekend![]()
ik denk dat laatste.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel heb je me ingemaakt woensdag? En wie wil er een friendly?
----------
Hoop nieuwe 'gezichten' trouwens dit topic. Of kom ik nog steeds te weinig dat ik ze niet herken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |