En Engeland ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor volgende week een simpel uit-vlaggetje Italië geregeld, die had ik namelijk nog niet
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..quote:
Ach ja, het is beter dan alleen 'tvp' dacht ikquote:
Als jij nog contact hebt met die gasten uit Honduras, UAE en Uganda, houd ik me aanbevolenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..
quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:55 schreef pekel het volgende:
Welke prutser schrijft Hattrick in de TT nou zonder hoofdletter? [ afbeelding ]
Oja, hoi.
ik heb alle beschikbare vlaggetjes uit de oefenpot alquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Klopt.. Heb ik in het begin thuis al eens gehad. Dus die komt wel eens als ik weer een snelle/gemakkelijke nodig heb..
uhm.. man of 10 moet kunnenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen in jouw huis passen.
Dan zoek je er toch buiten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb alle beschikbare vlaggetjes uit de oefenpot al
Als t lekker weer is kan ik er meer kwijt. Heb een balkon van 20m2 Mijne wil ik dan ook t liefst in de zomer houden maar als jij m eerder wil Nico vind ik t prima en nog leuker ook. Dan hoeven we iig niet te wachten tot de zomer.quote:
Die discussie hebben we laatst gehad en zijn de meningen over verdeeld. Ik ben persoonlijk van mening dat je eerst je a-team op de rit moet hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:06 schreef Clesar03 het volgende:
Nog ff een vraagje trouwens: Zou het slim zijn om iets met een jeugdteam te doen nu ik pas net begonnen ben?
Wij zitten doordeweeks toch al te dicht bij elkaar toch?quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:12 schreef rompompom het volgende:
Meet in Capelle? Da's doordeweeks heel dichtbij..
UAE en Uganda heb ik via een Fed kunnen regelen. De rest is allemaal domweg uitnodigen geweest en vervolgens net zo lang wachten/doorgaan tot er iemand accepteertquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als jij nog contact hebt met die gasten uit Honduras, UAE en Uganda, houd ik me aanbevolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |