1,6 miljoen is een hoop geld, maar wel een super vleugeldef natuurlijk. Wat zegt de TL voor deze speler?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:28 schreef Flappekz het volgende:
Ik twijfel of ik mijn andere pop (zie een aantal posts omhoog) ook op de TL ga zetten, aangezien ik hem destijds voor te duur heb gekocht. Ik vrees dat ik zelfs het aankoopbedrag niet terug ga krijgen!
Maar aangezien ik teveel trainees heb, en deze het meeste oplevert ...
Die schommelt nogal.... ik heb ook in mijn achterhoofd dat deze speler minimaal 2 weken passing heeft gehad, en redelijk passing zou hem helemaal goed staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1,6 miljoen is een hoop geld, maar wel een super vleugeldef natuurlijk. Wat zegt de TL voor deze speler?
quote:Speler TSI Leeftijd Vorm
Eduard Brunold 4 790 17 goed
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
229652276 02-02-2009 3 250 3 122 000 ¤ 17 matig
232000283 23-01-2009 3 330 3 800 000 ¤ 17 redelijk
230059912 22-01-2009 2 480 1 508 600 ¤ 17 redelijk
224964144 20-01-2009 3 210 2 210 000 ¤ 17 redelijk
228721849 19-01-2009 3 580 1 725 000 ¤ 17 goed
229595055 06-01-2009 2 690 2 666 000 ¤ 17 redelijk
227951487 06-01-2009 2 660 1 353 000 ¤ 17 redelijk
221383207 29-12-2008 2 600 1 326 000 ¤ 17 goed
226874471 03-12-2008 3 000 1 658 000 ¤ 17 redelijk
223782435 29-11-2008 2 390 2 350 000 ¤ 17 matig
Zoekcriteria
Leeftijd = 17
Verdedigen = uitstekend
Vleugelspel = goed
Passen tussen matig en goed
Positiespel <= zwak
Scoren <= zwak
Keepen <= zwak
Wat zou een mooie vraagprijs zijn dan? 2.2miljoen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef The_Hives het volgende:
wat een verschil inderdaad. Je kan hem voor de gok er gewoon voor een hoog bedrag opzetten. Het is het begin van de comp en hij is nog 17. Daarom is het net wat de gek er nu voor geeft. Als iemand wel over een hoog startbod heen gaat is het mooi en anders is er geen man overboord en train je hem snel tot formidabel en verkoop je hem dan.
Je kan eventueel in zijn tekst zetten dat je hem opstelt als een koper een bod doet of juist niet als die koper bang is voor blessures.
Ik zou hem er voor 2 op zetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zou een mooie vraagprijs zijn dan? 2.2miljoen?
Dat klopt, plus het feit dat deze vergelijking ten eerste heel lang terug gaat, en ten tweede ook waarschijnlijk spelers met goed passen heeft opgenomenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Met die TSI zal die echt voor een hoog bedrag eruit gaan.
Het probleem op de TL voor 17 jarigen is dat degene met heel weinig dagen er ook op staan. Die gaan altijd voor meer geld eruit dan de ouderen. Hierdoor krijg je die schommelingen qua prijzen.
Goeie tip!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker spelertje die Moreau.Ik zou m eens aanmelden bij U20
Doortrainen. Als hij het tot de U20 schopt, dan krijg je er het dubbele voor. Alleen al omdat hij een vlaggetje heeft dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:05 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Goeie tip!
Zal ik hem nu verkopen (is aan het eind van 17..) of zal ik hem gewoon doortrainen ?:).. heb hem voor 8 ton gekocht, is nu wel dik 2 miljoen
Ok, hij staat ook gewoon in mijn A-team... gewoon rustig afwachten danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doortrainen. Als hij het tot de U20 schopt, dan krijg je er het dubbele voor. Alleen al omdat hij een vlaggetje heeft dan.
Verveling slaat soms toequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haha, dat tenue van 'm![]()
Witte Voetjes (1230522)
wat vind je zelf een mooie beloning? Als je denk met 2 miljoen (zoals koekie zegt) is die 4 ton goed genoeg (en als je dus genoeg trainees hebt) zou ik het daarvoor doen. In ieder geval niet minder. Als je die 4 ton te weinig vind idd die 2.2.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat zou een mooie vraagprijs zijn dan? 2.2miljoen?
Ik denk dat ik hem voor een nog hoger bedrag ga listen. Als er dan een idioot is die dat bedrag biedt, is het mooi meegenomen. En zo niet, train ik hem lekker zelf door.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat vind je zelf een mooie beloning? Als je denk met 2 miljoen (zoals koekie zegt) is die 4 ton goed genoeg (en als je dus genoeg trainees hebt) zou ik het daarvoor doen. In ieder geval niet minder. Als je die 4 ton te weinig vind idd die 2.2.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem voor een nog hoger bedrag ga listen. Als er dan een idioot is die dat bedrag biedt, is het mooi meegenomen. En zo niet, train ik hem lekker zelf door.
Ik vrees dat mijn speler verdedigen tekort komt voor de U20....maar dat geeft niet
Klopt. Ik heb er nu een teveel, maar ik heb ook een geblesseerde. Dus ik kan de training van komende week ook nog even afwachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
. als je nu maar niet te veel trainees hebt, want dat is dan ook kapitaalvernietiging
Dat is een van de veranderingen die in jouw tussenperiode zijn geweest:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
Dan zou ik hem er nu opzetten met die mededeling dat je hem dit weekend laat spelen. Anders 'geef' je hem straks weg met een extra training die toch relatief weinig opvalt in de TSI. Dat is dan ook weer zonde. En anders kan je in de tussentijd nog een nieuwe 'extra' trainee kopen ivm blessures die goedkoper is. Dan heb je meer geld om rente over te vangen en als je die goedkopere niet inzet vangt hij evengoed een deel van de training. Dat is dan beter dan dat deze spelr toch elke week ouder wordt en je dan gratis trainingen weggeeft.
Pricelessquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef The_Hives het volgende:
hmm, wat een klote regel. Want hem volgens afspraak opstellen kan ook juist meer geld opleveren. Heb ik in het verleden nog wel gehad. Had ik dus ook een speler er erg hoog opgezet. Afgesproken dat als iemand een bod zou doen dat ik hem zou laten spelen. Bod geplaatst. Speler gespeeld. Vervolgens voor 3 weken geblesseerd
quote:Toon pagina 1 van 8, artikelen 1 tot 25 van 178
quote:
quote:Ali Shariff (229993979)
17 jaar en 101 dagen, volgende verjaardag: 17-02-2009
Al Kuwayt
goed in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: Kuwait Comets
(sinds 08-01-2009 (14/37), 4w 1d)
Total Skill Index (TSI): 1 340
Loon: 350 ¤/week
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Deadline: 06-02-2009 19:42 (1h 21m)
Vraagprijs: 475 000 ¤
Hoogste bod: 485 000 ¤ door kızıl_kara
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 2/20 waardeloos
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 5/20 matig
Passen: 6/20 redelijk
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef The_Hives het volgende:
[knip]...[/knip] Dan heb je meer geld om rente over te vangen en [knip]...[/knip]
U20 kandidaten moeten op hun 17 al lang minimaal een skil op formidabel hebben. Dat heeft deze niet dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:24 schreef Anno20 het volgende:
is dit een potentiele U20 kandidaat van koeweit? lijkt me bijna wel... beetje jammer van z'n leeftijd in dagen... loopt over ongeveer anderhalf uur af op de lijst! Ben benieuwd wat dat gaat worden... iemand een mening daarover?
[..]
Zit wat in maar ook in zulke landen zijn jeugd pulls met uitstekend of met goed. Ik vind zn stats veel te laag. Maar goed ik heb niet veel verstand van andere landen en hun nationale elftal. Zelfs niet van t Nederlandse elftal ook niet die van U20. Dus misschien ben ik de verkeerde om antwoord te geven op je vraag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:57 schreef Anno20 het volgende:
Ja dat zeg je nou wel, maar koeweit heeft nog maar 33 actieve gebruikers... en als je een bij de u20 kijkt, dan zijn er veel spelers met veel minder tsi dan deze! Tevens is z'n conditie nog neit om over naar huis te schrijven, dus ik ben van mening dat ie best nog wel een kans zou maken eigenlijk
Niet alle landen zijn zulke toppers als NL
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Rente is er bijna niet meer helaas
Je bent anders niet op IRC.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef The_Hives het volgende:
ben ik trouwens een keer vrij, is het reterustig vandaag
Maar wel voor het eerst sinds lange tijd ontopic gereageerd. Dat mocht ook wel eens
3e keer in 1 weekquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
Is het trouwens om al heel snel een jeugdteam op te gaan zetten als beginner of kan ik mijn geld beter ergens anders uit gaan geven?
Luiheid van teruglezen sloeg even toequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
3e keer in 1 week
Ik raad het af.. Eerst zorgen dat je je normale ploeg op de rol heb en dan kijken naar je jeugd.
geen probleem.. was alleen een observatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Luiheid van teruglezen sloeg even toe. Vrijdagavond he
.
Tja vrijdag he de meest boeiendste dag v/d week ivm de TU maar rustig dat t meestal is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:24 schreef The_Hives het volgende:
ben ik trouwens een keer vrij, is het reterustig vandaag
quote:Maar wel voor het eerst sinds lange tijd ontopic gereageerd. Dat mocht ook wel eens
Geen probleem. Als je wil terug lezen wat er ergens deze week een keer is vermeld moet je 3 a 4 topics terug lezen wat bijna allemaal offtopic is volgebaggert door RealBizkit666.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Luiheid van teruglezen sloeg even toe. Vrijdagavond he
.
Wedstrijden zijn boeiender.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja vrijdag he de meest boeiendste dag v/d week ivm de TU maar rustig dat t meestal is.
Daar kun jij nog wat van leren.quote:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Werd idd wel weer eens tijd
quote:[..]
Geen probleem. Als je wil terug lezen wat er ergens deze week een keer is vermeld moet je 3 a 4 topics terug lezen wat bijna allemaal offtopic is volgebaggert door RealBizkit666.![]()
ja, daar is het nu te laat voorquote:
ja, onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja vrijdag he de meest boeiendste dag v/d week ivm de TU maar rustig dat t meestal is.
[..]
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Werd idd wel weer eens tijd
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar kun jij nog wat van leren.
[..]
wat voor auto heb je op het oog?quote:* Koekje gaat morgen kijken naar de nieuwe auto.
Hey. Jij hebt een jeudspeler van mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef elby1988 het volgende:
Prachtig dit:
Marten van Veldhoven Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van goed naar uitstekend.
Dave Stokvis Zag zijn mate van positiespel toenemen van uitmuntend naar briljant.
Stéphane Moreau Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Die Stéphane Moreau is pas 17, en heeft ook nog redelijk passen
Gepopt op passen, op de lijst gezet. Hoop op iets richting 1.5 mln.quote:17j82d:
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 4/20 weak
Passing: 6/20 passable
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 2/20 wretched
quote:17j41d:
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 3/20 poor
Playmaking: 7/20 solid
Winger: 7/20 solid
Passing: 4/20 weak
Scoring: 4/20 weak
Set pieces: 3/20 poor
Gaat dat met 82 dagen al voor anderhalf miljoen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gepopt op passen, op de lijst gezet. Hoop op iets richting 1.5 mln..
Verder ook een verse aankoop gepopt:
[..]
Neuh als je weet dat je wint is t niet echt boeie.quote:
Fijn dat jij dat zegtquote:Daar kun jij nog wat van leren.
Auto'squote:![]()
![]()
* Koekje gaat morgen kijken naar de nieuwe auto.
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gepopt op passen, op de lijst gezet. Hoop op iets richting 1.5 mln..
Verder ook een verse aankoop gepopt:
[..]
Hoop, zei ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gaat dat met 82 dagen al voor anderhalf miljoen?
Had deze week geen fut & tijd, maar komt van 't weekend goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je al ergens tijd gevonden om t interview in te vullen rpp?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Had deze week geen fut & tijd, maar komt van 't weekend goed.
Ik zal hem wel behouden en wat verder trainen.. krijg je er net wat meer voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hey. Jij hebt een jeudspeler van mij.
23. Dave Stokvis (202911430)
Ook nog degene met mijn voornaam.
Je beste speler ook nog zo te zien qua sterren.![]()
Ik zou een Redelijk/Slecht trainer aanschaffen. En als trainees zou ik spelers nemen met redelijk op hun hoofdstat. Het beste kun je naast die trainer 5 assistenttrainers aannemen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:40 schreef The_Hives het volgende:
Hoi,
ik ben Hives. Ik ben vrij nieuw in het spelletje. Ik heb namelijk pas 2 weken mijn team. Nu zit ik te denken. Ik hoor van veel mensen allemaal dingen over de trainer. En dat je spelers snel beter moet maken enzo.
Maar nieuw trainers zijn zo duur. Wat voor trainer raden jullie mij aan om aan te trekken? Ik heb nu 200.000 aan geld. Maar daar moet ik dan ook nog trainees (zo heet dat toch?) van aanschaffen.
Kunnen jullie mij adviseren?
Bij voorbaat dank,
Groetjes Hives
ja, heb nu 1 keeperstrainer en 4 assistenten. Meer assistenten dan 5 moet je alleen nemen als je geld heb. Want de relatief toegevoegde waarde neemt evenredig af (helaas).quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou een Redelijk/Slecht trainer aanschaffen. En als trainees zou ik spelers nemen met redelijk op hun hoofdstat. Het beste kun je naast die trainer 5 assistenttrainers aannemen.
Ik zou gewoon 5 assistenttrainers en geen keeperstrainer nemen. Maar meer alleen nemen als je het geld hebt inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:02 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, heb nu 1 keeperstrainer en 4 assistenten. Meer assistenten dan 5 moet je alleen nemen als je geld heb. Want de relatief toegevoegde waarde neemt evenredig af (helaas).
Redelijk slecht was 80k ofzo (vroeger?) En nog even een serieuze vraag om mn geheugen op te frissen. Voor een aanvoerder is neem ik aan de leiderschap belangrijker dan de ervaring? Of hangt dat vrij nauw samen?
waar kan ik die toename eigenlijk zien? Moet ik daarvoor weer 1 van mn proggeltjes activeren voor die overzichten, moet ik daarvoor uit mn hoofd de oude stats van mn spelers weten of kan je dat wekelijks ook binnen hattrick overzichtelijk zien? (dat laatste lijkt me stug namelijkquote:* 30-01-2009 Toename spelersvaardigheid 10
ja okay, maar alle tactieken zijn bij mij slecht en ik mag nog niets anders dan 442 spelen. Vandaar dat ik me afvraag of leiderschap boven ervaring gaat. Volgens mij wel namelijk. Want de ervaring groeit langzamerhand en leiderschap heb ik nu een paar redelijk of goed van.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 5 assistenttrainers en geen keeperstrainer nemen. Maar meer alleen nemen als je het geld hebt inderdaad.
Een aanvoerder is alleen belangrijk als je in een formatie speelt waar je weinig ervaring in hebt. Die zorgt dan voor minder kans op verwarring. Voor de rest is een aanvoerder niet echt belangrijk.
idd, was 79kquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:02 schreef The_Hives het volgende:
Redelijk slecht was 80k ofzo (vroeger?)
Mn nieuwe trainers heldquote:Nieuwe trainer aangenomen
quote:Trainer: Tiziano Carbonera
Een redelijk trainer die aanvallend is ingesteld.
Een populair persoon die kalm en eerlijk is.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Specialiteit: Koppen
volgende verjaardag: 04-05-2009
Nationaliteit: Argentina
Teamgeest: bedaard
Zelfvertrouwen: behoorlijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 08:40 schreef The_Hives het volgende:
Hoi,
ik ben Hives. Ik ben vrij nieuw in het spelletje. Ik heb namelijk pas 2 weken mijn team. Nu zit ik te denken. Ik hoor van veel mensen allemaal dingen over de trainer. En dat je spelers snel beter moet maken enzo.
Maar nieuw trainers zijn zo duur. Wat voor trainer raden jullie mij aan om aan te trekken? Ik heb nu 200.000 aan geld. Maar daar moet ik dan ook nog trainees (zo heet dat toch?) van aanschaffen.
Kunnen jullie mij adviseren?
Bij voorbaat dank,
Groetjes Hives
Als je supporter hebt, dan kan het zien onder training. Of je dat ook hebt zonder supporter, dat weer ik niet. En anders moet je inderdaad een hulpprogramma downloaden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
waar kan ik die toename eigenlijk zien? Moet ik daarvoor weer 1 van mn proggeltjes activeren voor die overzichten, moet ik daarvoor uit mn hoofd de oude stats van mn spelers weten of kan je dat wekelijks ook binnen hattrick overzichtelijk zien? (dat laatste lijkt me stug namelijk)
staat er niet onder. Wordt dus proggels aangooienquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je supporter hebt, dan kan het zien onder training. Of je dat ook hebt zonder supporter, dat weer ik niet. En anders moet je inderdaad een hulpprogramma downloaden.
nou komop, keur mn valse adres eens goedquote:Je gebruikersgegevens moeten door een GameMaster (GM) bevestigd worden voordat je de laatste opdrachten kunt uitvoeren. Zij zijn hiervan op de hoogte en je hoeft niets anders te doen dan te wachten tot hun bevestiging komt.
Dat duurt meestal een dag of drie...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nou komop, keur mn valse adres eens goed
Dan kan je over 40 jaar aan je kleinkinderen vertellen dat JIJ diegene was die de eerste speler ooit kocht van dit heldenteamquote:Gérard Crom (232770946)
Ben ik al geweest. De verkoper stond de kleur van mijn auto niet aan en wilde hem dus niet als inruiler hebben.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:00 schreef The_Hives het volgende:
damnkan ik nog niet 3-5-2 spelen
. Die gasten zijn toch vrij in het weekend om met hattrick aan de slag te gaan
HOeveel werken er nu eigenlijk betaald voor HT Nederland? Bekend bij iemand?
--------
Zijn we vandaag trouwens weer met zn 2-en ofzo?
ik dacht dat jij voor een auto ging kijken
wil je wel even ontopic blijven?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
He Hives![]()
Wordt Ajax nog kampioen?
Kost je 1000 euro op hem te listen, ook al is er iemand zo gek om op 'm te bieden, dan nog haal je die ¤1000,00 er niet uit. Bovendien loop je nog kans op een TS-hit ook.. Gewoon ontslaan dus, dat soort waailappenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:20 schreef The_Hives het volgende:
Wie wil trouwens de eerste held hebben van de Dapp'ere Strijders:
[..]
Dan kan je over 40 jaar aan je kleinkinderen vertellen dat JIJ diegene was die de eerste speler ooit kocht van dit heldenteam
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kost je 1000 euro op hem te listen, ook al is er iemand zo gek om op 'm te bieden, dan nog haal je die ¤1000,00 er niet uit. Bovendien loop je nog kans op een TS-hit ook.. Gewoon ontslaan dus, dat soort waailappen
Mwoah...quote:
Hmm.. Zit wat in al had je toch ook een andere waailap die nog wel iets kan/oplevert er op kunnen zetten..quote:Nee, dank je voor je advies maar dat weet ik. Maar voor mn managerslicentie en dus ook extra geld (10 of 15k) moest ik een speler op de transfermarkt gooien. Heb dus mn grootste waailap erop gezet
Je had er dus per saldo net iets meer aan over kunnen houdenquote:Per saldo hou ik er dus wel geld aan over
Irritant inderdaad.. Kost je weer een week salaris voor een deel van die prutsersquote:Verder heb je natuurlijk gelijk. Ik moet al 12 uur wachten om mn oude coach te ontslaan
quote:
die heb ik nodig om sowieso een team op het veld te krijgenquote:Hmm.. Zit wat in al had je toch ook een andere waailap die nog wel iets kan/oplevert er op kunnen zetten..
[..]
Ach, wat is 1k als er straks een sjeik uit Dubai langskomt om geld in mn team te pompenquote:Je had er dus per saldo net iets meer aan over kunnen houden
[..]
op zich een goede regel, maar niet als je een team wilt opbouwenquote:Irritant inderdaad.. Kost je weer een week salaris voor een deel van die prutsers
quote:
En dat na gisteren de hele dag vrij te zijn geweest en vandaag lopen te spammen hier.quote:die heb ik nodig om sowieso een team op het veld te krijgen. Heb nog geen tijd gehad om trainees te zoeken
quote:Ach, wat is 1k als er straks een sjeik uit Dubai langskomt om geld in mn team te pompen![]()
quote:op zich een goede regel, maar niet als je te snel een team wilt opbouwen
quote:
quote:En dat na gisteren de hele dag vrij te zijn geweest en vandaag lopen te spammen hier.Tijd zat dus voor die trainies!
[..]
dromen magquote:
![]()
[..]
quote:
In t begin heb je toch geen geld om van dergelijke trainies te kopen. Je kan iig voor zondag wel een aantal trainies kopen zodat je niet nog meer training weg gooit. Gewoon op de te trainen stat redelijk met wat passen erbij. Thats it.quote:dat was tussen 'studeren' en een keer mn huis poetsen door. De tijd is te kort om de markt te leren kennen wanneer trainees snel poppen op basis van tsi en stats
Nou vooruitquote:dromen mag
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:30 schreef Silver_Shark het volgende:
AFC AJAX Kampioen 2008-2009
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2009 had je dit ook niet staan bij 2008
quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:30 schreef Silver_Shark het volgende:
AFC AJAX Kampioen 2008-2009
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2009 had je dit ook niet staan bij 2008
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:28 schreef The_Hives het volgende:
zal ik hem nu alvast veranderen in 2035
quote:Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: redelijk
Positiespel: waardeloos
Vleugelspel: slecht
Passen: matig
Scoren: zwak
Spelhervatting: slecht
quote:Hoor eens, Alfons van Beveren is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Verdedigen. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Verdedigen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jacco Rogiers is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Passen wordt!
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
opzicht ben ik tevredenquote:Gegroet Pantoffel! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hanso van der Kroft heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goedkunnen worden.
quote:Gefeliciteerd, je had ze allemaal goed!
Ga terug naar je Manager Diploma Opdrachten pagina.
quote:Commentaar van de scout
Hoor eens, Kenneth Dopper is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
Dat zijn de pulls waar ik eigenlijk ook naar op zoek ben. Liefst iets meer PM en misschien nog een specialiteit, maar ook met een 17j0d redelijk PM, goed Passen ben ik meer dan tevredenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog steeds niet vol.
Mijn jeugdpull:
[..]
nicequote:Op zondag 8 februari 2009 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nog steeds niet vol.
Mijn jeugdpull:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |