oh kut!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet het topic nog voor geopend verklaren..
Welkom en je laat je door ons onderwijzen!quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
Euhm, ik zal me even voorstellen.
Vandaag zat ik de stats van Piles door te kijken en zag ik dit. Het leek me wel leuk en nu heb ik een account aangemaakt. Geen idee nog precies hoe het werkt, maar wil wel eens gaan proberen om het te spelen of iets.
Zelf heet ik Paula, 17 jaar, stageloopster nog 2 dagen en daarna ga ik weer verder met mijn studie, ICT Beheerder.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Dankje en dat zal wel goed komen toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Welkom en je laat je door ons onderwijzen!
Een meid...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
Vandaag zat ik de stats van Piles door te kijken en zag ik dit. Het leek me wel leuk en nu heb ik een account aangemaakt. Geen idee nog precies hoe het werkt, maar wil wel eens gaan proberen om het te spelen of iets.
Zelf heet ik Paula, 17 jaar, stageloopster nog 2 dagen en daarna ga ik weer verder met mijn studie, ICT Beheerder.
Welkom welkom! Voor vragen en andere weetjes kan je uiteraard hier terecht.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:52 schreef Puala het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een meid...
Dan hoef ik Denise van Angelo niet meer lastig te vallen...![]()
Nee serieus: Heb je al een team aangevraagd?
Ja, een meisje. Heel bijzonder hier zeker?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een meid...
Dit staat er bij mijn profiel, dus ik denk van wel..quote:Wachtlijst
Normaal gesproken zul je binnen een week een team krijgen. Als er in jouw league veel mensen op de wachtlijst staan om een team te krijgen kan het een paar dagen langer duren. De GameMasters kunnen dit niet sneller laten verlopen of je een exacte datum geven, dus neem hierover a.u.b. geen contact met hen op.
Wanneer het jouw beurt is om een team te krijgen, ontvang je daarover een e-mail met de informatie die je nodig hebt.
Dat wou ik zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
nu kunnen we hier met een gerust hart verder
Je doet net alsof je me niet serieus neemt!quote:
met ons erbij welquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje en dat zal wel goed komen toch?
lastig vallenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een meid...
en ik maar denken dat mn 22 goals scorende spits 2 seizoenen terug goed bezig was.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef pekel het volgende:
[..]
http://groups.msn.com/Hat(...)punteninseizoen.msnw
29 goals, niet verkeerd.
De eerste hier.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, een meisje. Heel bijzonder hier zeker?![]()
[..]
Dan heb je wel aangevraagd, maar nog niet gekregen. Waarschijnlijk zul je morgen een team krijgen. Wel even je teamnaam hier zetten en eventueel aanmelden bij de activiteiten.quote:Dit staat er bij mijn profiel, dus ik denk van wel..
De eerstequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De eerste hier.
[..]
Dan heb je wel aangevraagd, maar nog niet gekregen. Waarschijnlijk zul je morgen een team krijgen. Wel even je teamnaam hier zetten en eventueel aanmelden bij de activiteiten.
Dankjequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom welkom! Voor vragen en andere weetjes kan je uiteraard hier terecht.
Met nico?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
De eerste.
Mjah, geduld hebben, dat had ik er al uit begrepen. Ik had al een teamnaam opgegeven, net met Nico zitten brainstormen er over
Je kent me toch...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Je doet net alsof je me niet serieus neemt!
Psychonikeo, ook goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met nico?
En wat is je teamnaam dan?
Goed gereedschap hangt onder een afdak?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja
[..]
Het is een kwestie van goed gereedschap
Snap ik. Maar wat is je relatie met Nico?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Psychonikeo, ook goed![]()
Puala United
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is een kwestie van goed gereedschap
dat altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak?
Jezus er komt een vrouw op Fok!Hattrick en je bent meteen van slag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wat is je relatie met Nico?
Nee. Maar zij begint erover dan ze er met Nico over heeft gepraat. Dan wil ik dat weten natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jezus er komt een vrouw op Fok!Hattrick en je bent meteen van slag!
Niet meteen teveel persoonlijke vragen stellen! Als ze dat ooit wil vertellen kom je daar van zelf wel een keer achter
Ik kan wel wat persoonlijke vragen hebben hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jezus er komt een vrouw op Fok!Hattrick en je bent meteen van slag!
Niet meteen teveel persoonlijke vragen stellen! Als ze dat ooit wil vertellen kom je daar van zelf wel een keer achter
RealBizkit heeft ze ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan wel wat persoonlijke vragen hebben hoor
Gijs_ doet de site... Ik de headers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens Realbiscuit.. Mijn team is Insane Ones in divisie V
voor op de site.
puur fysiekquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Maar zij begint erover dan ze er met Nico over heeft gepraat. Dan wil ik dat weten natuurlijk.
moet je bij Gijs_ zijn..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
voor op de site.
Vragen staat vrij, antwoorden moet je maar op hopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
RealBizkit heeft ze ook
maare welkom..
Vandaag vraag ik haar om haar relatie met Nico. Morgen vraag ik haar of ze met me wilt trouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
RealBizkit heeft ze ook
maare welkom..
ah ok.. dan geef ik het door aan Gijsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gijs_ doet de site... Ik de headers.
Die maakt Gijs_quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
voor op de site.
Nieuwschierig aagje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Maar zij begint erover dan ze er met Nico over heeft gepraat. Dan wil ik dat weten natuurlijk.
Gelukkig en je bent ook een mannen wereld wel gewent lijkt me als je in de ICT zit. Volgens mij gaat t helemaal goed komen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan wel wat persoonlijke vragen hebben hoor
geen haast!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Ik weeT niet of ik Vandaag nog aan de ledenlijst toe kom!
Maar het komt uiteindelijk heus goed! P?
loop je dan niet een beetje hard van stapel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vandaag vraag ik haar om haar relatie met Nico. Morgen vraag ik haar of ze met me wilt trouwen.
Ja van de meeste weet ik de teams en zo welquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah ok.. dan geef ik het door aan Gijs
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vandaag vraag ik haar om haar relatie met Nico. Morgen vraag ik haar of ze met me wilt trouwen.
quote:
Ja. Ik moet dan eerst weer scheiden. Allemaal die papieren die je dan moet invullen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
loop je dan niet een beetje hard van stapel?
ik schoot helemaal in de stress ja!!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja van de meeste weet ik de teams en zo wel![]()
Iedereen lijkt in paniek omdat ze er nog niet volledig bij staan, maar de lijst wordt dus sowieso nog bijgewerkt!
Ja die wereld ben ik al wel gewend. De klas bestaat uit 46 jongens en mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig en je bent ook een mannen wereld wel gewent lijkt me als je in de ICT zit. Volgens mij gaat t helemaal goed komen.
precies dat heb je echt niet voor morgen geregeld hoor.. en het is wel zo netjes om dat eerst dan af te handelen alvorens je een ander ten huwelijk vraagt..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet dan eerst weer scheiden. Allemaal die papieren die je dan moet invullen...
Van de 150 studenten die samen met mij begonnen, waren 3 meiden....quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja die wereld ben ik al wel gewend. De klas bestaat uit 46 jongens en mij
Ja klopt. Nico mag zich helemaal uitleven dus.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies dat heb je echt niet voor morgen geregeld hoor.. en het is wel zo netjes om dat eerst dan af te handelen alvorens je een ander ten huwelijk vraagt..
Hmm, dat is ook nietsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van de 150 studenten die samen met mij begonnen, waren 3 meiden....
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja klopt. Nico mag zich helemaal uitleven dus.
Ik sta 2X in de doelstellingen, wil je eroverheen gelezen hebbenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef Gijs_ het volgende:
Ik weeT niet of ik Vandaag nog aan de ledenlijst toe kom!
Maar het komt uiteindelijk heus goed! P?
Teamnaam?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef Binamin het volgende:
Maak ik als 9de divisie club een 4de divisie club in, moet ik nu tegen een 2de divisieclub. Tis niet eerlijk!!!
Er komt maar 1 keer de 1e vrouw bij de federatie...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dit topic gaat nergens over vrees ik. Er komt 1 vrouw bij en iedereen is meteen van slag
Kerels hequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dit topic gaat nergens over vrees ik. Er komt 1 vrouw bij en iedereen is meteen van slag
dankje!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja klopt. Nico mag zich helemaal uitleven dus.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef Binamin het volgende:
Maak ik als 9de divisie club een 4de divisie club in, moet ik nu tegen een 2de divisieclub. Tis niet eerlijk!!!
Hier schijnt de zon... Ik mag trouwens eerder naar huis vandaag.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
valt tegen hier in het hoge noorden..
Als 7e uit de 8ste gedegradeerd...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Heb je het over de beker?
Hoe kan jij als 9e div een bekerwedstrijd hebben??
spelen 9de divsie clubs tegenwoordig al beker dan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef Binamin het volgende:
van binnen ziet de zon er heerlijk uit ja! En waarom mag je eerder naar huis?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon... Ik mag trouwens eerder naar huis vandaag.
Zie mijn post hiervoor...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
spelen 9de divsie clubs tegenwoordig al beker dan?
Omdat ik vroeger ben begonnen met werken...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
van binnen ziet de zon er heerlijk uit ja! En waarom mag je eerder naar huis?
dan is het enigszins logischquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Omdat ik vroeger ben begonnen met werken...
Het zal wel aan mij liggen ik heb nog nooit gehoord van een 9e div speler die beker speelt. Gedegradeerd of niet!quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zeg nico en puala, kom eens gezellig in de chat op MSN...
daar zit ik nog niet eens bijquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zeg nico en puala, kom eens gezellig in de chat op MSN...
Alle nummers 6 en de beste nummer 7 uit de achtste divisie van het vorige seizoen spelen beker...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen ik heb nog nooit gehoord van een 9e div speler die beker speelt. Gedegradeerd of niet!
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:13 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik sta 2X in de doelstellingen, wil je eroverheen gelezen hebben
Even mij toevoegen op MSN, en je komt er wel in.quote:
Dan schiet eens op...quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar zit ik nog niet eens bij
ebuddy gedoe hier, volgens mij heb ik je toegevoegdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even mij toevoegen op MSN, en je komt er wel in.
Ik heb alleen OP zijn adresquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even mij toevoegen op MSN, en je komt er wel in.
[..]
Dan schiet eens op...
Nee die is doodquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef pekel het volgende:
IRCWordt dat ook nog gedaan hier? irc.fok.nl -> #fokhattrick?
Ik zit er nu in m'n eentje.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee die is dood
daar kwam niemand meer
Jij ook al? Ik moet ook tegen een 2e divisieclub en ben zelf ook 9e divisie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:12 schreef Binamin het volgende:
Fok!Hattrick IRC is cult.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu MSN. 6 man en 1 vrouw aanwezig.
Gezellig... bij MSN zitter er meer...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:04 schreef pekel het volgende:
[..]
Wel. Ik en Outpost zitten er al een tijdje in..
valt wel mee toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
tvp voordat dit nu al bijna historische topic volgespammed is..
dat denk ik ook ja..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We zijn op tijd gestopt...
we zullen speciaal voor jou ons best doen.. maar beloven niks..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nah, ik ben met 2 uurtjes weg ivm tentamen en ik verwacht toch wel dat het topic tegen een uur of 10 vol zal zitten... (of ben ik nu heel negatief over hullie?)
Yup.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:27 schreef ScudRaket het volgende:
Is Puala de eerste vrouw op Fok!Hattrick?
Volgens mij kan ik helemaal niks op Piles ?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs_: Kun je het foutieve topic uit Piles gooien?
Nico wel geloof ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik helemaal niks op Piles ?
hmmz als we dingen voor elkaar moeten krijgen moeten we voortaan Puala inschakelen dus..quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz als we dingen voor elkaar moeten krijgen moeten we voortaan Puala inschakelen dus..
tsja kan er niks aan doen, maar dan wordt het wel meteen geregeld..quote:
of gewoon aan mij vragenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz als we dingen voor elkaar moeten krijgen moeten we voortaan Puala inschakelen dus..
Je moet gewoon weten wie er voor verantwoordelijk is, dan kun je gewoon gelijk de goede benaderenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tsja kan er niks aan doen, maar dan wordt het wel meteen geregeld..
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten wie er voor verantwoordelijk is, dan kun je gewoon gelijk de goede benaderen
je moet het ook in de context zien..quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je die zin apart lees is het best fout
quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet het ook in de context zien..
Vrouwen nooitquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja iedereen heeft wel eens een moment van zwakte..
quote:
Ik heb zijn piepjonge broertje in mn jeugdteamquote:1. Tjitse Drop
33 jaar en 15 dagen, TSI = 3 520
redelijk in vorm, conditie redelijk
14-01-2009 ***+b (Keeper)
Hmm.., dan hebben we Duo Penottiquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zijn piepjonge broertje in mn jeugdteam![]()
Ik doe alsnog een poging en waarom moet je in vredesnaam zo veel geduld hebben voor je je team krijgt?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bewijsmateriaal kun je niet ontkennen
de context tussen Nico en een dikke voerde blijkbaar de boventoonquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je moet het ook in de context zien..
ach het valt tegenwoordig wel mee.. ik heb bijna 2 maanden moeten wachten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik doe alsnog een poging en waarom moet je in vredesnaam zo veel geduld hebben voor je je team krijgt?
maar euhm, waar precies moet je op wachten? Moeten ze iets omzetten ofzo?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach het valt tegenwoordig wel mee.. ik heb bijna 2 maanden moeten wachten..
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de context tussen Nico en een dikke voerde blijkbaar de boventoon
ik heb werkelijk geen idee waarom je zo lang moet wachten..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
maar euhm, waar precies moet je op wachten? Moeten ze iets omzetten ofzo?
tot er een team vrij is om aan jou toe te wijzen. In de huidige opzet bestaan alle competities en de teams al. Vroeger was dat aantal een stuk lager en moest je dus echt wachten tot er iemand verdween voor je een nieuw team kon krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, heb al wel wat door gelezen, maar volg hem nog niet helemaal. Zit nu ook op stage, dus blijf het wegklikken en aanklikken..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee waarom je zo lang moet wachten..
weet je al wat je gaat trainen als je een team hebt?
aha..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, heb al wel wat door gelezen, maar volg hem nog niet helemaal. Zit nu ook op stage, dus blijf het wegklikken en aanklikken..
ach tis maar 1 paginaquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben ff douchen en ik mis verdorie 1 pagina
niets mis mee toch?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:22 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben ff douchen en ik mis verdorie 1 pagina
nog even een versterkingkje voor zondagquote:Anton Langhout (93222695)
27 jaar en 19 dagen, volgende verjaardag: 02-05-2009
matig in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft redelijk ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: El Kantelissos (sinds 23-07-2007)
Total Skill Index (TSI): 115 340
Loon: 42 510 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Vraagprijs: 3 900 000 ¤
Hoogste bod: 3 978 000 ¤ door K.F.C. Minnertsga
Het bieden is geëindigd!
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: slecht
Positiespel: reusachtig
Vleugelspel: slecht
Passen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: matig
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja das niet voor niets Fok!Hattrick spammert nr.1...
daag Paula niet uit inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja das niet voor niets Fok!Hattrick spammert nr.1...
had je dat niet even ietsje eerder kunnen zeggen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daag Paula niet uit inderdaad
Nee, ik ben koploper. Al 15 topics op rij...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
die zijn er meer.. maar tot nu toe spant OutPost echt de kroon..
nee, hij moet niet alles verklappenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
had je dat niet even ietsje eerder kunnen zeggen?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik ben koploper. Al 15 topics op rij...
toch heeft hij de award gewonnen voor überspammertquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik ben koploper. Al 15 topics op rij...
vrouwenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
Wat een fucking spam hier man... We hebben nu de vrouw. Nu spam de chat maar weer vol...
post zo veel mogelijk onzin/offtopic..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:29 schreef Puala het volgende:
[..]
is het een wedstrijdje?
zo ja, leg me de regels maar is uit
Volgens mij om event te checken of je niet al een team hebt ed met de ip adressen. Anders weet ik t idd ook niet. Wat nico zegt klopt volgens mij ook niet helemaal want er zijn genoeg bot teams die zo een nieuwe eigenaar kunnen krijgen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:15 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Anton Langhout
27 jaar en 19 dagen, TSI = 115 340
matig in vorm, conditie goed
Spelhervatting: matig
quote:Nuno Santos Silva
29 jaar en 84 dagen, TSI = 40 400
redelijk in vorm, conditie goed
Verdedigen: waardeloos
Vleugelspel: zwak
Passen: waardeloos
Spelhervatting: buitenaards
quote:Roni Hacohen
27 jaar en 77 dagen, TSI = 48 530
slecht in vorm, conditie goed
Vleugelspel: waardeloos
Passen: goed
Spelhervatting: zwak
quote:Edvin Hansson
28 jaar en 107 dagen, TSI = 87 970
redelijk in vorm, conditie goed [Technisch]
Verdedigen: matig
Positiespel: bovennatuurlijk
Vleugelspel: waardeloos
Spelhervatting: redelijk
quote:Salvatore Gargano
27 jaar en 87 dagen, TSI = 38 070
matig in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Verdedigen: matig
Positiespel: bovennatuurlijk
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Spelhervatting: goddelijk
wel een beetje een luxe probleemquote:César Marx
32 jaar en 2 dagen, TSI = 21 100
redelijk in vorm, conditie redelijk
Verdedigen: zwak
Positiespel: wonderbaarlijk
Passen: uitmuntend
Scoren: slecht
Spelhervatting: zwak
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
post zo veel mogelijk onzin/offtopic..
conclusie: het zijn gewoon een stelletje luie flikkersquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij om event te checken of je niet al een team hebt ed met de ip adressen. Anders weet ik t idd ook niet. Wat nico zegt klopt volgens mij ook niet helemaal want er zijn genoeg bot teams die zo een nieuwe eigenaar kunnen krijgen.
volgens mij ook ja, stelletje zeikerdsquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Volgens mij is er al genoeg antwoord gegeven
Doe je goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wel een beetje een luxe probleem
haha nee dat gaat niet samen..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Puala het volgende:
[..]
conclusie: het zijn gewoon een stelletje luie flikkers![]()
En euhm, ip-adressen, neuh er zal er vast niet eentje hier ook spelen. Refo's en voetbal op zondag ofzo gaat niet samen
met hoeveel middenvelders speel je?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:30 schreef One_conundrum het volgende:
wel een beetje een luxe probleem
Je weet maar nooit. Internet kan lekker anoniem zijn he.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:31 schreef Puala het volgende:
[..]
conclusie: het zijn gewoon een stelletje luie flikkers![]()
En euhm, ip-adressen, neuh er zal er vast niet eentje hier ook spelen. Refo's en voetbal op zondag ofzo gaat niet samen
Neuh morgen heb je je team. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, anders moet ik thuis maar ff nog een keer registreren
neuh.. het valt wel mee.. ik heb me ook op school geregistreerd.. morgenochtend heb je waarschijnlijk gewoon een team..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, anders moet ik thuis maar ff nog een keer registreren
Langhout, Silva, Hansson, Marx.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef One_conundrum het volgende:
Maar welke 4 moet ik nu zondag opstellen
Haconen staat op de lijst trouwens, die is te duur, maar hoop dat die er zondag nog bij is...
Ja ik ga douchen en iedereen loopt weg bij de chat dus ja dan maar hier weer verderquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
We hebben net wat meer nieuwe en het tempo gaat weer moordend omhoog. Als we het een beetje willen onderhouden, dan moeten we de topics en de chat gebruiken waar ze voor zijn, anders loop thet zo weer leeg...
Je punten tellen maar 1 keer... dus je zult er flink veel moeten maken, daar ik er ook veel verwacht...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef Jaheur het volgende:
O nee, er is nog een speler een botje geworden vandaag. Zit nu met 5 botjes in de competitie
Zal ik de gouden schoen winnen?
Wil iemand in mijn competitie mee doen? PM dan even.
Marx? waarom? om zijn ervaring? en welke als IM? en vergeet het goddelijk SH niet van uuh dingetjequote:Op donderdag 29 januari 2009 16:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Langhout, Silva, Hansson, Marx.
4 mids?
Euhm. Nee...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gouden schoen is voor de Fok!Cup voorspellingen
Die SH-hoer stond de koop?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Marx? waarom? om zijn ervaring? en welke als IM? en vergeet het goddelijk SH niet van uuh dingetje
Ik heb spelers met 5 sterren en de teams waar ik tegen moet hebben max 1,5-2 ster per speler en daarvan hebben ze er maar 1 of 2 opgesteld.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je punten tellen maar 1 keer... dus je zult er flink veel moeten maken, daar ik er ook veel verwacht...
vergeet je dan niet in te schrijven voor de VJ/GL en de Fok!Cup..quote:
ja dat lukt dan wel..quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik heb spelers met 5 sterren en de teams waar ik tegen moet hebben max 1,5-2 ster per speler en daarvan hebben ze er maar 1 of 2 opgesteld.
Dus scoren zal zeker wel lukken. Hopelijk genoeg
Dan wil ik eerst wel uitleg hebben waarvoor ik me in moet schrijvenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
vergeet je dan niet in te schrijven voor de VJ/GL en de Fok!Cup..
In de OP staan linkjes...quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst wel uitleg hebben waarvoor ik me in moet schrijven
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De linkjes zijn blauw. En lezen moet geen probleem zijn met dat gespam van jou...
Doe dat. De OP is er niet voor niets.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Ik zal vanavond kijken lieve meneer
Waarom de beste als IM?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die SH-hoer stond de koop?
Marx voor SH-hoer wisselen...
En langhout als IM.
Post je team maar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef drummerdude het volgende:
Pff... ik zit echt met mijn opstelling.
Ik heb van vorig seizoen nog een opstelling, maar toen had ik nog geeneens een goede trainingsmethode ingesteld. Ik krijg nu ook (waarschijnlijk) 2 goede jeugdtrainees binnen, en heb nog mijn oude team... iemand zin om te heloen?
Ik heb net al een website doorgespit die jullie me toestuurde. Ik ben geen oneindig lezerquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doe dat. De OP is er niet voor niets.Zeker voor newbies is het handig om het gewoon 1 keer te lezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je het dan nog niet snapt kun je ook nog op onze site kijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:43 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
Ik zal vanavond kijken lieve meneer
Die draagt dan het meeste bij aan alle andere ratings, zeker met zijn passen. Je verliest een beetje middenveld, dat wel. Maar de rest wordt er beter van.quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef drummerdude het volgende:Zet ze even op categorie, dan hoeven wij dat niet doen... Sorry en bedankt alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar staat het ook in.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net al een website doorgespit die jullie me toestuurde. Ik ben geen oneindig lezer
Dat is ook afgelopen nu.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En als je het dan nog niet snapt kun je ook nog op onze site kijken
en jezus, wat ligt het tempo hier weer moordend hoog, spammerTs!
Zegt ie na 4 op een rijquote:
Heb je mn mail adres nog?quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:41 schreef drummerdude het volgende:
Pff... ik zit echt met mijn opstelling.
Ik heb van vorig seizoen nog een opstelling, maar toen had ik nog geeneens een goede trainingsmethode ingesteld. Ik krijg nu ook (waarschijnlijk) 2 goede jeugdtrainees binnen, en heb nog mijn oude team... iemand zin om te helpen?
Volgens mij ben ik halverwege gestopt. Waarom zit er elke keer 12 uur tussenquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je mn mail adres nog?
Trouwens heb je dat vorige team opgedoekt?
Dat is anders wel nodig wil je een beetje goed beginnen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb net al een website doorgespit die jullie me toestuurde. Ik ben geen oneindig lezer
12u???quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik halverwege gestopt. Waarom zit er elke keer 12 uur tussen![]()
Ik heb je emailadres nog, als ik even zoek
Ah ok.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Als je mensen ontslaat, moet je 12 uur wachten voor de volgende
ik geef dr wel bijlesquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is anders wel nodig wil je een beetje goed beginnen.
jah misschien zodat je niet de verkeerde kan ontslaan in je enthousiasmequote:Op donderdag 29 januari 2009 17:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Als je mensen ontslaat, moet je 12 uur wachten voor de volgende
is ooit ingesteld, zodat iemand niet stiekem je hele team kan verwijderen als hij illegaal op je account ingelogd is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jah misschien zodat je niet de verkeerde kan ontslaan in je enthousiasme
Het is eerder gedaan voor als iemand anders op je team inlogt en alle spelers wilt ontslaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jah misschien zodat je niet de verkeerde kan ontslaan in je enthousiasme
Goed ideequote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is ooit ingesteld, zodat iemand niet stiekem je hele team kan verwijderen als hij illegaal op je account ingelogd is.
Welke kneus geeft dan ook zn inlog gegevens aan een anderquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is eerder gedaan voor als iemand anders op je team inlogt en alle spelers wilt ontslaan.
Hackers? Mensen die inloggegevensopslag van het OS aan hebben staan?quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Welke kneus geeft dan ook zn inlog gegevens aan een ander
Als je de lijst op categorie hier neer zet, dan kijk ik er heen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
![]()
Met namen? En verdedigend ingesteld?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Als je hulp lessen gaat geven maar je hebt geen ruimte om dat te doen mag dat ook bij mij thuis
quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Welke kneus geeft dan ook zn inlog gegevens aan een ander
quote:Transfervergelijking
Speler TSI Leeftijd Vorm
Roberto Irurreta 18 810 26 goed
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
152248229 23-01-2009 17 830 2 343 000 ¤ 26 redelijk
110789005 04-01-2009 19 380 2 320 000 ¤ 26 matig
94412574 26-09-2008 17 840 2 388 000 ¤ 26 matig
122717760 06-08-2008 16 090 1 875 000 ¤ 26 matig
76160791 16-07-2008 17 530 2 907 000 ¤ 26 matig
132744358 11-05-2008 16 660 2 040 000 ¤ 26 redelijk
Prijzen van 2 seizoenen geleden...quote:Transfervergelijking
Speler TSI Leeftijd Vorm
Alwin Swinkels 38 290 25 matig
Eerdere transfers met vergelijkbare spelers:
ID Datum TSI Prijs Leeftijd Vorm
112621685 06-01-2009 36 700 2 804 000 ¤ 25 matig
95461634 09-11-2008 45 200 3 661 000 ¤ 25 matig
117306949 17-10-2008 34 330 3 650 000 ¤ 25 matig
95142400 16-10-2008 42 540 3 500 000 ¤ 25 redelijk
98309745 02-10-2008 53 130 3 569 000 ¤ 25 redelijk
93767713 15-08-2008 36 880 3 122 000 ¤ 25 matig
93752390 03-08-2008 50 210 3 995 000 ¤ 25 redelijk
78110338 16-06-2008 47 900 3 185 000 ¤ 25 goed
89259819 09-06-2008 65 390 3 295 000 ¤ 25 uitstekend
78132042 09-06-2008 58 100 3 162 000 ¤ 25 goed
Dat soort prijzen/datums zaten er bij de vorige TC ook wel tussen.. Komt wel vaker voor bij spelers die een ongewone combinatie van skills hebben (bijvoorbeeld met waardeloos/rampzalig of juist heel hoog Passen/Verdedigen icm (andere) hoofdskill)quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Leuk, die nieuwe TC...
[..]
[..]
Prijzen van 2 seizoenen geleden...
Een van de eerste veranderingen wat ik niet goed vind...
Maar de lijst vind ik nu wel langer geworden en verder terug...quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat soort prijzen/datums zaten er bij de vorige TC ook wel tussen.. Komt wel vaker voor bij spelers die een ongewone combinatie van skills hebben (bijvoorbeeld met waardeloos/rampzalig of juist heel hoog Passen/Verdedigen icm (andere) hoofdskill)
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep (uit posts van flameron op Global) hebben ze wel geprobeerd om zoveel mogelijk 'matches' te maken en zo tot een realistischer prijs te komen. Het zou dus inderdaad zo kunnen zijn dat spelers die eerder niet werden 'vergeleken' nu wel worden meegenomen en daardoor die lijst inderdaad langer en 'ouder' is geworden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar de lijst vind ik nu wel langer geworden en verder terug...
Kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik ga al weerquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:34 schreef foetre het volgende:
TVP op pagina 6.
Je kan wel merken dat er wat new old hattrickmembers bij zijn gekomen.
Het valt redelijk mee inderdaad, maar toch zie je een lichte stijgende lijn. Ja ach, we zien wel wat het brengt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep (uit posts van flameron op Global) hebben ze wel geprobeerd om zoveel mogelijk 'matches' te maken en zo tot een realistischer prijs te komen. Het zou dus inderdaad zo kunnen zijn dat spelers die eerder niet werden 'vergeleken' nu wel worden meegenomen en daardoor die lijst inderdaad langer en 'ouder' is geworden.
Heb je het idee trouwens dat je spelers er 'bekaaider' van af komen nu dan? Ik vind het eerlijk gezegd nog wel mee vallen..
Altijd lekker..quote:29-01-2009 (1/38) Gained money for a player that has previously belonged to the club: 63 120 ¤
29-01-2009 (1/38) Received mother club money for a player: 42 080 ¤.
Ik meende dat geduld nu weer typisch zo'n vrouwelijk karaktertrekje wasquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik![]()
geduld hebben is trouwens wel moeilijk
* is een halve kerelquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik meende dat geduld nu weer typisch zo'n vrouwelijk karaktertrekje was
Ik ken het.Ik wacht nog steeds op het moment dat ik in de eredivisie zitquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dan blijf ik![]()
geduld hebben is trouwens wel moeilijk
Ja dan moeten ze me bij die chat er naar binnen sluizenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Ruudt het volgende:
Jullie hebben toch voor MSN gekozen ipv slowchat? Het is wel weer heel erg nu, heb het potverdeuri over Hattrick.
hattrick msn chatquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze me bij die chat er naar binnen sluizen
Ik vind ze eerder korter of helemaal niks om t mee te vergelijkenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Maar de lijst vind ik nu wel langer geworden en verder terug...
Kan aan mij liggen natuurlijk.
ja daar snap jij natuurlijk niks vanquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat er iemand dood was omdat we ineens bijna een topic verder zijn binnen één dag
Maar nee, het komt enkel door een vrouw die aan Hattrick doet
gayloversquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daar snap jij natuurlijk niks van
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat er iemand dood was omdat we ineens bijna een topic verder zijn binnen één dag
Maar nee, het komt enkel door een vrouw die aan Hattrick doet
Java...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
http://hoaxnet.nl/webchat/hattrickchat/
Dat dus... Volgende topic wordt weer gewoon zoals de vorige 2 topics... Die gingen op normaal tempo en voor 80% ontopic...quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:59 schreef Ruudt het volgende:
Jullie hebben toch voor MSN gekozen ipv slowchat? Het is wel weer heel erg nu, heb het potverdeuri over Hattrick.
Get a room...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heerlijk zo'n chat![]()
Is er erg gezellig saampjes met Puala
Jij en multiskill...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind ze eerder korter of helemaal niks om t mee te vergelijken
Maar dat kan ook komen dat ik uitzonderlijke goede multi skill spelers heb natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |