Met nico?quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
De eerste.
Mjah, geduld hebben, dat had ik er al uit begrepen. Ik had al een teamnaam opgegeven, net met Nico zitten brainstormen er over
Je kent me toch...quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:56 schreef Psychonikeo het volgende:
Je doet net alsof je me niet serieus neemt!
Psychonikeo, ook goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Met nico?
En wat is je teamnaam dan?
Goed gereedschap hangt onder een afdak?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja
[..]
Het is een kwestie van goed gereedschap
Snap ik. Maar wat is je relatie met Nico?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Psychonikeo, ook goed![]()
Puala United
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
Het is een kwestie van goed gereedschap
dat altijdquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak?
Jezus er komt een vrouw op Fok!Hattrick en je bent meteen van slag!quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wat is je relatie met Nico?
Nee. Maar zij begint erover dan ze er met Nico over heeft gepraat. Dan wil ik dat weten natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jezus er komt een vrouw op Fok!Hattrick en je bent meteen van slag!
Niet meteen teveel persoonlijke vragen stellen! Als ze dat ooit wil vertellen kom je daar van zelf wel een keer achter
Ik kan wel wat persoonlijke vragen hebben hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jezus er komt een vrouw op Fok!Hattrick en je bent meteen van slag!
Niet meteen teveel persoonlijke vragen stellen! Als ze dat ooit wil vertellen kom je daar van zelf wel een keer achter
RealBizkit heeft ze ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan wel wat persoonlijke vragen hebben hoor
Gijs_ doet de site... Ik de headers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens Realbiscuit.. Mijn team is Insane Ones in divisie V
voor op de site.
puur fysiekquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Maar zij begint erover dan ze er met Nico over heeft gepraat. Dan wil ik dat weten natuurlijk.
moet je bij Gijs_ zijn..quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Trouwens Realbiscuit.. Mijn team is Insane Ones in divisie V
voor op de site.
Vragen staat vrij, antwoorden moet je maar op hopenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
RealBizkit heeft ze ook
maare welkom..
Vandaag vraag ik haar om haar relatie met Nico. Morgen vraag ik haar of ze met me wilt trouwen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
RealBizkit heeft ze ook
maare welkom..
ah ok.. dan geef ik het door aan Gijsquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gijs_ doet de site... Ik de headers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |